• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij zucht boos en gaat staan, terwijl hij mijn hand vast pakt. Ik laat Kurt maar even en trek hem zachtjes mee richting de supermarkt. Eenmaal daar laat ik zijn hand los en loop naar een karretje, waarnaar we beiden naar binnen gaan om eten te kopen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik liep de supermarkt in en pakte een mantje.
    Ik liep eerst naar de groente afdeling waar ik wat dingen kocht en ik liep op mijn dooie gemak verder door de winkel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    We lopen als eerste naar de groenten afdeling, omdat het belangrijk is dat we gezond eten, vind ik. Ik stop een paar spullen in het karretje en zie dan Rachel ineens. 'Wat een toeval.' mompel ik boos, maar ik besluit haar geen blik waardig te gunnen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merk Blaine en Kurt er ook zijn maar ik negeer ze.
    Zo kon ik alvast wennen zonder hun. Ik liep naar de afdeling met chips en nootjes en al die zooi en ik pakte een paar zakken chips, popcorn, zoutjes en nootjes. Daarna liep ik naar de brood afdeling en keek ik snel of ik alles had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Beiden zien we Rachel en ik zie Kurt wat boos mompelen en doet wat groenten in het karretje. Ik laat Kurt, maar even en kijk even rond. Ik snapte het echt niet van Rachel. Misschien wou ze wraak nemen op Finn, maar dat was dan niet het juiste oplossing.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Zullen we iets lekkers meenemen voor vanavond?' vraag ik aan hem. Ik vind dat we na deze slopende dag wel iets lekkers verdiend hebben. Chocolade bijvoorbeeld, of ijs of misschien zelfs taart.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    owja de ben en jerry's. Snel liep ik erheen en kwakte er 3 bakjes in. Beter teveel dan te weinig. Ik slofte langs de tijdschriften en kwakte er nog een boekje bij. Ik liep voorbij een spiegelend raam, ik zag eruit als een zombie. Great, zombie rachel. Ik zuchte. Ohja beleg was mischein ook handig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik grijns ontdeugend en loop naar hem toe, waarnaar ik mijn armen om hem heen sla. 'Ik heb al iets lekkers gevonden' zeg ik fluisterend in zijn oor. 'Jou' zeg ik zwoel en kijk hem met pretlichtjes aan. 'Maar op je andere vraag. Ik wil chocolade en ijs in ons huisje hebben' zeg ik lief en streel zijn wang teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    p[trololol blaine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    SNel gooide ik wat vlees en kaas in mijn mandje en liep ik terug naar de kassa's. Ik zuchtte even en legde alles op de lopende band.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Blaine!' zeg ik waarna ik lachen uitbarst en hem daarna een kusje op zijn mond drukt. 'Chocolade en ijs, dus.' zeg ik glimlachend. Hij is toch zo leuk. Hij kan me ook altijd weer aan het lachen maken. Ik doe chocolade en ijs in het karretje en loop daarna ook meteen naar de tijdschriften om de nieuwste Vogue mee te nemen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ow gosh nu begin ik al zenuwwappig te worden voor straks]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik volg hem en dacht even na. Wat hadden we nog nodig. Oja! Ik loop even weg van Kurt en pak de spullen wat ik nog nodig heb en kom evenlater terug met de dingen. Ik doe de wc-rollen, tandpasta, brood, kaas, kip en cola in het karretje. 'Kurt, als jij nog iets nodig hebt, haal maar' zeg ik lief. 'Ik ga even verder denken, wat we nog nodig hebben' zeg ik nadenkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik betaal en prop alles in een tas. Daarna loop ik op een rustig tempo naar huis.Nu hoefde ik de komende 3 dagen tenmiste het huis niet meer uit. Ik liep het huis binnen en draaide alles weer dicht. Ik zette de muziek weer aan en pakte een bak Ben& Jerry's


    Change is for weirdos ~ Niall Horan