• Ik ben bijna jarig en geef een feest, iedereen vraagt nu aan mij wat mijn cadeauwensen zijn. Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik heb altijd geen idee wat ik moet vragen!!

    Wat vragen jullie altijd?


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Geld, kleding.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, alleen aan een jongen ga ik niet zo snel kleding vragen :P.


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Hmm moeilijk, ik weet het meestal ook niet. Daarom heb ik een geluk dat ik een oorbellen-obsessie heb, daardoor krijg ik dat meestal. (heb er nu al zo'n 50 paar dus dat kan onderhand wel ophouden maar goed, daar word ik altijd blij van)
    Vraag om boeken of iets waar je interesse ligt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hmmm, vraag iets wat je graag wilt hebben. Een boek bijvoorbeeld of een dvd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu pas? Je feestje is zaterdag al, vind je het gek? x'D Gelukkig heb ik het lekker als eerste gevraagd en kon je toen nog wel íets bedenken (cat).

    Boekenbonnen en geld.


    Your make-up is terrible

    @Krull

    Ja, haha. Er was 1 iemand die afzei, dus toen vroeg ik iemand anders, kon niet, weer iemand anders, kon ook niet en nu komt Jelle :).

    Hoe wist jij toch wat je allemaal wilde hebben?


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Ik ga geld vragen voor mijn verjaardag, omdat ik een nieuwe telefoon wil kopen. Maar aan vriendinnen kun je wel iets van make-up ofzo vragen als je dat leuk vindt? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ Santos
    Dat is zo!! Alleen aan jongens is het zo moeilijk :P


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Cash :]. I know, ontzettend saai, maar de laatste optie als je het echt niet weet.
    Of anders: een tekentablet. Le awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geld had ik voor mijn laatste verjaardag gevraagd, omdat ik een groot feest wilde en niet 100 verschillende bodybutter/scrub/douchegel dingen wilde. En toen had ik opeens 200 euro, erg vervelend.*O* Wat ik dus erg goed kan gebruiken voor Rock Werchter en zomervakantie haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh haha beter!!! Nou ik ga discobowlen omdat ik het niet meer thuis mag vieren (ze vinden me te oud daarvoor, pfff ik wordt 17 xd). Er komen dus 5 mensen haha


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Dit jaar doe ik het anders. Want ik ga (als het allemaal goed loopt, haha) slagen. En daarom kan ik wat duurders vragen want ik slaag dan én mijn verjaardag is dan. Dus ik denk een tattoo of wat sierraden van een duurder merk wat ik altijd al wou (:

    EDIT: Meestal sierraden aan vriendinnen (als ik het al met hun vier) en van de familie (behalve mijn ouders) altijd geld.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 11:42 ]

    Haha slim bekeken ;)


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Money money money, it's so funny!


    Shit happens but pee happens a lot more.