• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kijk hem aan en ik merk dat hij een beetje in paniek raakt. Ik geloof hem. Ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne en kijk hem doordringend aan. 'Ik geloof je echt, Blaine.' zeg ik gemeend waarna ik mezelf tegen hem aan druk. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik zachtjes waarna ik even mijn ogen sluit en zo bij tegen hem aan op zijn schoot blijf zitten. Ik weet dat Blaine de waarheid spreekt, want hij is altijd eerlijk en heeft nog nooit gelogen tegen me.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'No prob' zeg ik.
    ik parkeer voor het ziekenhuis..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik zucht opgelucht en hou hem stevig tegen me aangedrukt. Ik pak zijn kin vast en druk mijn lippen teder op de zijne. Ik hou zoveel van hem. Ik kijk hem weer aan en bekijk zijn mooie gezichtje. 'Kurt, je betekent alles voor me. Ik hou van je, zoveel' zeg ik gemeend. 'Ik kan niet zonder je' zeg ik fluisterend en druk weer mijn lippen op de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik kan ook niet zonder jou, Blaine. Ik wil je nooit meer kwijt.' zeg ik snikkend waarna ik mijn armen om hem heen sla en met mijn hoofd tegen zijn borst rust en diep zucht. 'Waarom deed ze dat?' vroeg ik zachtjes. Ik kon haar naam gewoon niet meer uit spreken, zo boos was ik..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'I-ik weet het niet. Toen ik haar ophaalde, deed ze al zo vreemd' zuchte ik. 'Volgens mij wou ze wraak op Finn nemen..' zeg ik zachtjes en dacht na. Dat kon een mogelijkheid zijn, maar het was dan geen goede oplossing. Ik wrijf troostend over zijn rug en druk een kus op zijn voorhoofd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel[afwassen]
    Ik luisterde naar de muziek en dacht na.
    Waarom heb ik dit Kurt aangedaan.
    Ik pak mijn mobiel en hi doet het nog
    Kurt het spijt me echt, ik hoop dat julie gelukig worden.
    Het spijt me, je was een fijne vriend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Nadat we waren aangekomen bij het ziekenhuis, stapte ik haastig uit en fronste even.
    Wilde ik dit eigenlijk wel zien?
    De laatste tijd had ik al zo veel meegemaakt en vroeg me af hoe veel ik nog aan zou kunnen.
    Santana was tenslotte een goede vriendin van me.
    Ik wierp een blik over mijn schouder naar Damon.
    "Ga je ook mee naar binnen?" Vroeg ik en hoopte ergens van wel zodat ik niet alleen binnen moest.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik houd mezelf dicht tegen hem aan en staar voor me uit. 'Waarom moet ze dat per se bij jou doen?' vraag ik boos. 'Ze is mijn beste vriendin, hoe kan ze?' vraag ik waarna ik ruw een traan van mijn wang veeg. 'Ik heb mijn nek voor haar uitgestoken, ik heb haar nooit in de kou laten staan en nu doet ze me dit aan.' zeg ik. Op dat moment ontvang ik een sms'je en lees ik het. 'Laat me met rust.' verstuur ik terug en stop woedend mijn mobiel weer terug.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:03 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, alsjeblieft' zeg ik zachtjes en druk mijn lippen op de zijne. 'Ik weet het ook allemaal niet' zeg ik zuchtend en kijk hem aan. Ik veeg met mijn duim zijn tranen weg en streel zachtjes zijn wang. 'Je bent geweldig' zeg ik dromerig en verliefd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Langzaam vormt er weer een zwakke glimlach rond mijn lippen en sluit ik mijn ogen en geniet ik er even van om op zijn schoot te zitten, in zijn armen. 'Ik hou van je, Blaine. Je betekent alles voor me.' zeg ik fluisterend. 'En dat laat ik door niemand afnemen.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Is goed' zeg ik, en loop mee.
    'Waarheen?'


    El Diablo.

    Rachel
    Goed gedaan Rach lekker bezig. ik zuchtte even en besloot ook Blaine een bericht te sturen. Sorry, bedankt voor alles wat jullie voor me gedaan hebben en sorry datik dit verpest heb. Ik snap het dat jeniet bevriend wilt zijn met iemand zoals mij. Maak hem gelukkig...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Kurt. Je betekent ook alles voor me, alles' zeg ik en leg er een nadruk op 'alles'. Ik zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen en ga met mijn hand onder zijn shirt en streel zijn onderrug. 'Ik wil niet vervelend zijn, maar we moeten nog boodschappen gaan doen, anders hebben we geen eten' zeg ik zachtjes en kijk hem diep aan. Opeens voel ik mijn mobiel trillen en pak ik mijn mobiel. Ik lees het smsje en zuchte en laat het aan Kurt zien. Ik heb geen geheimen voor hem, ik laat gewoon alles aan hem zien.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:20 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ja, we kunnen beter nu gaan voordat de winkel dicht is.' zeg ik zachtjes. Ik wil net opstaan totdat ik ineens Blaines mobiel voel trillen, omdat ik op zijn schoot zit. Hij leest het en uiteindelijk laat hij het aan mij lezen. Rachel. Ik zucht boos en sta op maar pak Blaines hand vast. Het liefste zou ik haar nu de waarheid sms'en. Over hoe ik me nu voel, wat ze me heeft aangedaan. Ze wist dat ik moeite had met de hele situatie en dan flikt ze me zoiets? Ik snap dat ze gekwetst is, maar is dit dan de juiste oplossing? Toen ik zo depressief was zou ik dat nooit doen, echt nooit. Maar blijkbaar denkt zij daar niet hetzelfde over.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voelde me alleen. Kurt en Blaine hadden bijde niet gereageerd wat ik wel begreep. Zin in Finn had ik ook niet want dan zouden we moeten praten en daar had ik helemaal geen zin in. Mijn bak met chips was hellaas al leeg. Ik kreeg zin in Ben & Jerry's. Ik zohct wat rond maar kwam erachter dat er niets eetbaars was. Great, ik pakte wat geld uit de pot en trok schoenen aan. In mijn joggingsbroek en vestje liep ik uiteindelijk maar richting de winkel.

    [miss. kunnen ze elkaar tegen komen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan