• Ik hoop echt dat er hier een paar goede schrijfsters/schrijvers reageren (: Ik ben héél kritisch in wat ik lees maar ik zou het leuk vinden als je alsnog gewoon je storie hier dropt zodat ik kan kijken of ik het wat vind. Het liefst lees ik een comedie, thriller of drama. Met het benodigde romantiekgehalte haha. Ik lees geen fanfictions, jammer maar helaas. Ik maak hier ook geen uitzonderingen in omdat ik ze dus ook nooit origineel vind. Dus onbekende personen omdat die vaak een veel interesantere en diepgaandere persoonlijkheid hebben. O, nog iets heel belangrijks, ik lees alleen stories met een vrouwelijk hoofdpersonage...

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 9:32 ]


    Chasing goals.





    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed




    Not all those who wander are lost

    Mijn story gaat over een meisje Emke, ze is 14 jaar en woont in Antwerpen. Ze heeft een klein zusje van 3 jaar, Ella. Haar hobby’s zijn tekenen en met kleine kindjes bezig zijn. Haar leventje is zoals dat van elke tiener, met ups-and-downs. Maar het krijgt een hele andere wending als ze opeens plots gaan verhuizen…

    http://www.quizlet.nl/stories/86552/veranderingen/


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."





    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end





    Kamelot


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes





    Na de dood van haar moeder neemt de baas van haar moeder de 17-jarige Genevieve in dienst. Genevieve heeft een passie voor dansen maar het zit haar thuis niet mee. Hier wordt ze constant dwarsgezeten door haar stiefzussen en ook haar stiefmoeders nare persoonlijkheid helpt niet mee.
    Op het gekostumeerd bal van school leert ze de stoere Finn Stoner kennen. Ze dansen en worden verliefd op elkaar. Wanneer ze weggaat, vergeet ze hem te vertellen wie ze werkelijk is. Het enige wat Finn nog van Genevieve heeft, is de iPod die ze liet vallen toen ze wegging.
    Finn is gedreven om haar te vinden, maar het werkt niet. Vinden Genevieve en Finn elkaar terug, en zal hun liefde stand houden als er verschillende obstakels overwonnen moeten worden?


    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:02 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin



    Als Abigail wakker wordt uit haar coma, schrikt ze van een vrouw die in de kamer staat. Niemand heeft haar ook gezien.
    Ze ziet steeds vaker onbekende personen en al gauw wordt duidelijk dat ze geesten ziet. Sommige geesten zijn iets kwaadaardigs van plan en het is Abigails taak om samen met acht andere 'uitverkorenen' de geestenwereld weer in evenwicht te krijgen. Zal het hun lukken om de strijd aan te gaan met de dood, te winnen en in leven te blijven?


    Lees het nu snel!


    Plaatje is klikbaar!!


    Everything Is Impossible