• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:22 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Als we op mijn kamer zijn vragt hij zachat of het wel lgoed gaat? "Ik weet het niet Blaine" zucht ik en ik begin weer te huilen. "ik heb het gevoel dat ik foute keuze's maak" snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ze huilt en ik sla snel mijn armen om haar heen om haar te troosten. 'Het komt wel goed, Rach' zeg ik en hou stevig tegen me aan. 'Finn, heeft echt spijt wat hij heeft gedaan. Ik heb met hem net gepraat' zeg ik en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik "maar hoe weet ik of hij dit ooit nogmaals doet, zeker met Santana in de buurt. Elke keer als ik haar zal zien moet ik er dan aan denken. Ik wil niet dat ons kind opgroeit zonder haar vader" snik ik en begraaf mijn hoofd in zijn borst.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik wrijf troostend over haar rug en ze begraaft haar gezicht in mijn shirt. 'Hij weet heel goed wat voor fout hij heeft gemaakt en wat hij gedaan heeft, vergeeft hij zichzelf niet. Hij zal niet hetzelfde fout gaan maken. Hij wilt heel graag praten met je, als jij er klaar voor bent' zeg ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik "ik wist wel dat ik niet goed genoeg ben"murmel ik zacht.
    Ik vond het fijn dat hij wist dat hij fout zat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Rach' zeg ik streng en pak haar kin vast om me aan te kijken. 'Je bent wel goed genoeg. Je bent lief, slim, aardig en Finn houdt van je. En je vrienden geven om je' zeg ik gemeend. 'Je bent geweldig' zeg ik lief en wrijf nog steeds over haar rug. Rachel was een goede vriendin van mij en Kurt. We laten haar echt niet in de steek en Finn houdt van haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Gosh daarom ben ik zo goed bevriend met iedereendacht ik. Toen hij mijn kin vast had wist ik het allemaal niet meer. Ik leunde naar voren en voelde zijn zachte lippen op de mijne.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Opeens voel ik haar lippen op de mijne. Even was ik verbijsterd en wist niet wat ik moest doen, maar realiseerde me dat Rachel me aan het zoenen was. Ik pak haar schouders vast en duw voorzichtig van me af en kijk haar bezorgd maar streng aan. 'Rach' zeg ik geschrokken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Toen hij mij bezorgd en streng aan keek drong het langzaam tot me door.
    Waarmee was ik bezig? Deed ik dit mijn beste vriend aan omdat mijn vriendje me niet genoeg vond. Het drong steeds meer tot me door wat ik gedaan had.d "s-sorry zie je ik kan helemaal niets goed doen" snik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Rach, het maakt niet uit' zeg ik bezorgd en druk haar tegen me aan. 'Het is oke' sus ik haar en wrijf over haar rug heen. Het maakt niet uit, Kurt zou denk ik het niet erg vinden, als het gewoon uitleg. Wat er met Rachel is.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Nadat ik het sms'je van Blaine gelezen had bleef ik rustig op de stoel zitten en keek ik naar Santana. Ik negeerde iedereen om me heen en gunde Finn geen blik waardig. Het kon me even niet zoveel schelen wat zijn excuus was. Hij had mijn beste vriendin gekwetst. Ik zuchtte en besloot om Blaine maar weer terug te sms'en. 'Gaat alles goed met haar? Moet ik ook komen? Ik maak me zorgen om haar.. Hou van je, K.' verstuurde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik was mezelf echt niet. Ik negeerde de stemmetjes in me. Uit het niets pak ik zijn gezicht en begin hem weer te zoenen terwijl mijn handen onder zijn shirt glijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Abo + Mercedes hoort niet meer bij mij (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Na een tijdje besloot ik Quinn maar te smsen.
    Nieuws al gehoord?


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde mijn broekzak trillen. Ik wou even naar mijn mobiel kijken, maar ik voel Rachel's lippen weer op te mijne. Ik negeer mijn mobiel. Ik voel haar handen onder mijn shirt en ze zat me te zoenen. Ik pak haar snel maar voorzichtig vast, omdat ze zwanger is. En duw me weer van me af. 'Rach, wat doe je' zeg ik bezorgd en kijk haar geschrokken aan.


    One Who Travels A Higher Path.