• Ja, ik zoek dus een verhaal over studenten, cheerleaden, universiteit, feesten en dat soort dingen. Dus mijn vraag is of iemand van jullie zo'n verhaal heeft of iemand kent die zo'n verhaal heeft. Zou je dan de link van het verhaal hier beneden neer kunnen zetten? Het liefst wel gewoon ABN en geen smilie's enzo. Alvast bedankt! c:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 18:56 ]


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Ik ga binnenkort eentje schrijven over een het studentenleven van een schacht voor in het studentenboekje, maar ik zal die waarschijnlijk ook op Quizlet posten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik ga binnenkort eentje schrijven over een het studentenleven van een schacht voor in het studentenboekje, maar ik zal die waarschijnlijk ook op Quizlet posten.



    Waarschuw je mij dan?


    x


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Waarschuw je mij dan?


    x
    Is goed. Hij zou normaal in augustus of september moeten starten, want dat moet al in het eerste boekje komen. Het kan wel zijn dat er niet zo heel veel delen komen sinds ik maar 6 boekjes zal uitbrengen dit jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een verhaal op mijn profiel staan, The Devil's Handbag, over een hoeren-entertainmenttent. Misschien is dat iets voor jou?


    Searching heavens for another earth

    De nacht van een schacht



    Paidge Pond is pas achttien wanneer voor het eerst een voet zet op de campus Sterre van de universiteit van Gent. Ze beslist om chemie te studeren en zich aan te sluiten bij, volgens velen, de beste studentenkring van Gent: Chemica.
    Paidge was er van overtuigd nooit schacht te worden in haar leven, maar na een kort gesprek met een praesidiumlid wordt haar nieuwe keuze snel beïnvloed; ze wordt een vrouwelijke schacht bij Chemica.

    De nacht van een schacht is een komisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel humor, drama als romantiek en de lezers een beter beeld geeft aan wat ze zich kunnen verwachten tijdens hun studentenleven.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    One team, one dream van JUKEB0X is denk ik wat je zoekt.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:11 ]


    26 - 02 - '16