• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Wie weet'zeg ik grijnzend terug en sluit daarna even mijn ogen. 'Eigenlijk ben ik best wel moe'mompel ik zachtjes.

    jasmine

    'hoe wou je mij dan afleiden, dat is best wel moelijk bij iemand zoals mij hoor' lach ikk.

    jasmine

    'hoe wou je mij dan afleiden, dat is best wel moelijk bij iemand zoals mij hoor' lach ikk.

    Isabella

    'Ja ik ook.' ik leg zijn koekjes terug in de rugzak. Ik ga weer liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [abo]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jayson
    'Hmm,dan wordt het dus moeilijk. Dan moet ik heel goed nadenken hoor. Hoe wil je dat ik je afleid?'vraag ik lachend.

    Austin
    Ik sla mijn armen weer om haar heen en trek er opnieuw tegen me aan. 'Slaap lekker'zeg ik zachtjes en glimlach even naar der.

    Isabella

    'Slaap lekker.' Ik geef hem een kus op zijn wang. 'Omdat je een held was vandaag,' grinnik ik. Ik leg mijn hoofd tegen Austin zijn borstkas en sluit mijn ogen. In slaap vallen doe ik niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik even en sluit daarna mijn ogen. Ik luister naar de regen die op de tent tikt en probeer in slaap te komen wat moeilijk lukt..

    jasmine

    'Jij wilt mij afleiden, dus dan verzin je ook maar mooi zelf hoe, ik ga dat lekker niet tegen je zeggen' zeg ik.plagend en laat mijn hand even over zijn buik gaan. 'Hey je hebt nog je natte kleren aan'

    Isabella

    Ik zucht. Door een kiertje zie ik hoe een flits het veld verlicht. Gevolgd door een harde klap. Ik voel de grond tillen. Geschrokken krimp ik in elkaar. Ik werp een blik op Austin. Hopelijk heb ik hem nu niet wakker gemaakt...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ja,was weer opnieuw nat geworden'zeg ik. Ik kijk even naar mijn shirt en laat Jasmine even los. Ik trek het shirt over mijn hoof en sla mijn handen dan weer om Jasmine heen. 'Nu heb ik tenminste geen nat shirt meer aan'zeg ik en glimlach even.

    Austin
    Isabella krimpt in elkaar bij een harde klap en ik open mijn ogen weer. 'Rustig maar,er kan je niks gebeuren'

    jasmine

    Ik laat mijn hand even over zijn blote boven lijn glijden, jas niet niet doen blijf nou van hem af zegt een stemmetje in mijn hoofd. 'nou hoe wou je mij nou gaan afleiden'

    Isabella

    'Shit! Heb ik je nu wakker gemaakt? Sorry Austin. En weet ik toch, jij zal me wel beschermen,' glimlach ik. Ik zucht en voel zijn warme armen om me heen. Het voelt zo fijn aan. Alsof we altijd al zo hebben gelegen. Het is gewoon zo vertrouwd en zo veilig... Ik weet het niet. Ik kan het ook niet plaatsen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne