• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    CarrotCurls schreef:
    [Mag ik een samenvatting?]

    [De bus is aangekomen,ze zijn er met ze alle ingestapt. Jayson en Ian werden geïrriteerd omdat de buschauffeur de airco niet omhoog wou doen. Daarom maakte ze een feestje in de bus. En nu is de man heel boos en wil ze de bus uitzeten

    [xD je had al samenvatting gehad dus]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik zuchtte. Mikan en Austin hadden ook nog een poging gewaagd. Ian was pissig, net zoals mij. Ik zucht en trek mijn knieën op. Eindelijk liep die man terug naar zijn plek.
    'Nou daar gaat de vrolijkheid,' zucht ik. Ik pruts wat aan mijn armbandje. Ik kijk ernaar. Die had ik ooit van Alice gekregen. Ik slik en kijk naar buiten. Het is rustiger in de bus dan net. Die rot buschauffeur heeft ons humeur naar beneden gehaald. Idioot!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik ging zuchtend op mijn plaatst zitten en zette mijn muziek uit. Oke ik had nu gewoon zin om 'Heey buschauffeur,de helle bus moet pissen'ofzo iets te zingen. Gewoon om die man te irriteren. 'Pff,ikk had het eigenlijk niet eens heel erg gevonden als we naar buiten moesten. Daar konden we wel gewoon feesten'zeg ik lachend.

    jasmine

    Ik zucht, wat een hitte hier zeg, maarja ik mag natuurlijk niet klagen beter dit weer dan regen, ik hoop zo dat we zelf de tentindeling mogen maken of de huisjesindeling, want ik wil totaal niet bij tyler en megan, als ik daar bij in eens huisje moet ga ik nog liever naar huis. denk ik inmezelf en blader door mijn glossy heen.

    {Ja, moeten we zelf indelen of word er ingedeeld? Het maakt Mikan niets uit. Zij wilt iedereen wel een kans geven}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Austin
    'Fijn,de stemming is er weer helemaal uit,bedankt hea' mompel ik en ga wat rechter op zitten. Wacht ik heb een idee,dat mocht vast wel. Ik stond even op en pakte mijn gitaar koffer. Ik haalde mijn gitaar eruit en begon vrolijk te spelen. Opeens kreeg ik de herenigen van Alice naar boven met dit liedje. Hoe ze er altijd voor de gein helemaal los op ging. Ze liet ij er altijd bij zingen,iets wat ik alleen bij haar gedurfd had. Ze zei dat ik geweldig kon zingen maar ik geloofde haar nooit. Terwijl er tranen achter mijn ogen branden slik ik even moeilijk en ga daarna gauw over op een ander nummer.

    {Zelf bepalen? En zullen we in huisjes? Of in tenten?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Zelf bepalen? En zullen we in huisjes? Of in tenten?}


    ik denk dat tenten grappiger is

    Demi1309 schreef:
    {Zelf bepalen? En zullen we in huisjes? Of in tenten?}


    {HUISJEEEEES!!!! Asjeblieft (A)}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    [ Tenten is grappiger,huisjes fijner dus maakt mij niet echt uit xD]

    Tesly schreef:
    (...)

    {HUISJEEEEES!!!! Asjeblieft (A)}


    El Diablo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk verbaasd op zij. Austin begint een liedje te spelen op zijn gitaar. Ik zie tranen in zijn ogen staan.
    'Hé ik ken dit liedje,' glimlach ik. Ik zou het helemaal mee kunnen zingen, maar zingen deed ik alleen met Alice net zoals dansen. Dansen en zingen deed ik alleen met Alice. Ik slik. De drang om te zingen was nu ongelofelijk groot. Ik voel een brok in mijn keel. Dit vond Alice altijd een te gek nummer. Opeens komt er een herinnering naar boven.

    We zaten op een kampvuur. Austin begon op zijn gitaar te spelen. Alice genoot en begon mee te zingen. Al snel werkte dat aanstekelijk op mij en zong ik ook mee. Iets wat ik normaal nooit deed. Het volgende moment was iedereen in zingen uitgebarsten. Het was een mooie zomeravond. We genoten en lachte met elkaar, maar nu waren we aan het zingen. En ja... Het maakte ons hecht.

    Ik slik en voel een traan over mijn wang stromen. Snel kijk ik weg. Ik zou niet meer huilen! Ik veeg de tranen geïrriteerd weg en trek mijn benen op. Even heb ik de neiging om weer naast Gwendolyn te zitten of verder weg naar Jasmine, maar ik blijf zitten en verroer me niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    Ik keek maar wat rond, en dronk wat van de redbull in mijn hand. Gezellig hier zeg.. Ik keek even naar Megan die verveeld hardop een stuk kauwgum kauwde en naar haar Ipod luisterde. Daarna keek ik maar weer naar buiten.


    El Diablo.

    {Anders beginnen we met tenten, maar omdat de meeste er niets van bakken en dat dus uren ploegen is mogen ze in huisjes? Zoiets? Of ze mogen zelf bepalen van Alice haar ouders?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne