• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Nou als ik op de camping kom ga ik eerst kijken of er een zwembad is en als die er is soring ik er even in en dor die tent later nog wek'zeg ik lachend. Hij vraagt wat ik vindt van dat Gwendolyn mee is en kijk even haar kant op. 'Eerlijk gezegt best onhandig,maar ik snap ook wel dat ze mee wou'

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach.
    'Laten we hopen op huisjes. Je hebt je Al klaar gemaakt voor het zwemmen zie ik.' wijzend naar zijn blote bovenlijf. Ik grijns en werp een blik op Gwendolyn. Haar ogen zijn gesloten. Ligt ze te slapen? 'Hoe komt Gwendoly er in hemelsnaam bij dat wij iets hadden? Ik bedoel, ze zit toch bij ons op school?' Ik lach en Leun weer achterover. Waarschijnlijk besef ik gewoon niet hoe moeilijk het is om blind te zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Ja ik begrijp het ook wel, maar het lijkt me zo moeilijk en ik kan niet begrijpen dat die ouders het toestaan. Ik bedoel...
    Nu moet ze ook weer geholpen worden, kan ze wel zwemmen, want het is bloedheet dus dat heb je nodig... Ik begrijp het niet echt. Dan zou ze wel een hele sterke band moeten hebben gehad, want ik kan me niet herinneren dat ik veel omging met Gwendolyn. ' ik sla de naam Alice expres over. Ik voel een brok in mijn keel maar duw die weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Jep helemaal klaar'zeg ik lachend. 'Ach ik heb ook geen idee,misschien omdat ze dacht dat wij met ze tweeën op vakantie waren ofzo'zeg ik. 'Ze kon natuurlijk ook niet zien dat de andere er waren'zeg ik daarna zachtjes.

    Jayson
    'Ja ik weet het eigenlijk ook niet,maar als ze kan zwemmen moet zoizo iemand haar begeleiden'zeg ik want het lijkt me niet dat ze zo alleen kon zwemmen. 'Maar volgens mij zat ze er wel meestal bij alleen het is je misschien gewoon niet opgevallen?'

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach en bekijk mijn kleren. Niks wit 'Ik duik je achter na,' glimlach ik. Ik denk na. 'Ja ze zou wel hebben gedacht dat we met zijn tweeën waren,' mompel ik. Dan kijk ik weer op zij. 'Ik ben benieuwd naar de camping,' glimlach ik. 'Gaan we op dezelfde manier naar binnen als naar buiten?' ik kijk Austin weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Ja dat kan wel. Alles is zo veranderd.' Ik zucht en staar voor me uit. Hoe kan ik niet weten wie erbij zaten? Hoe kan ik iedereen vergeten zijn? Waarom ben ik op school Niet met ze gaan praten? sommige heb ik echt gemist! Ik kijk weer naar Jason. 'Het is echt te warm in deze bus.' het is bloedheet en ik zie dat ook Austin zijn shirt uitdoet waarna Isabella een opmerking maakt. Gwendolyn lijkt te slapen. Ik zucht. Waar blijft die camping?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Yeah,gaan we samen zwemmen'zeg ik lachend. 'Uuh ik denk wel dat dat het handigst is.'zeg ik en kijk even met een schuin oog naar Gwendolyn.

    Jayson
    Ik knik even op zijn opmerking dat alles zo veranderd is en zucht even. 'Inderdaad ik hou het echt niet lang vol in deze bus zo'zeg ik en kijk even naar buiten in de hoop een camping ofzo te zien. 'Pff,die camping mag nou wel is in zicht komen'zucht ik en draai me daarna weer terug naar Ian.

    (Julie gaqan echt te snel waar zijn we nu?)

    [In de bus,volgens mij bijna bij de camping]

    {in de bus.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zullen we anders zo doen dat we aankomen? want in de bus kan je niet echt veel doen]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik grijns en knik.
    'Die camping mag nu wel komen, ik houd het niet meer!' Ik bind mijn haar in een hoge staart om het iets koeler te maken in mijn nek. 'Ik spring in het dichtsbijzijnde water hoor! Ook al is het een sloot,' lach ik. Ik kijk de bus rond. Iedereen leek het warm te hebben. Ik pakte mijn Tas van de grond en pak mijn mobiel. Een berichtje van mijn moeder dat ze me veel plezier wenst. Een bericht van mijn vrienden hoefde ik niet te verwachten. Die waren het er niet mee eens dat ik zou gaan, bang dat ik ze in de steek zou laten.
    'Waar is Danny eigenlijk?' Ik kijk Austin verbaasd aan. Ergens had ik Danny wel naast Austin verwacht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    [Zullen we anders zo doen dat we aankomen? want in de bus kan je niet echt veel doen]


    {ik vind het prima, maar gaan we dan niet te snel voor de andere?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Oke is goed,ik spring met je mee!'grinnik ik en kijk even uit het raam. Ik kijk daarna even de bus door. 'Danny zit daar'zeg ik en wijs naar hem. 'Ach,hij ging niet naast me zitten,maar maakt niet zo veel uit hoor,nu heb ik lekker ruimte.'zeg ik lachend en gooi mijn voeten even over de andere stoel.