• Sommige mensen kunnen aura's zien. Maar wat beteken de kleuren nou eigenlijk? Ik heb het hier allemaal voor jullie staan^^


    Aura kleuren

    Rood: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.
    Donkerrood: daadkracht, dynamiek, wil, bezitsdrang, dierlijk, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid, onveilig gevoel
    Bruinrood: (bijna roestkleurig): gierigheid, hebzucht.
    Helder/lichtrood: energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sêxualiteit
    Een rode wolk: irritatie/hoofdpijn
    bloedrood: sensualiteit
    Dieprode flitsen tegen zwarte achtergrond: boosheid
    Geel: intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveus, irritatie.
    Helder/lichtgeel: intellect, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, ego, sociale vaardigheden, sterke persoonlijkheid
    donkergeel: wantrouwen, afgunst, haat, lagere instincten, spanning , lafheid, argwaan,
    dof okergeel: intelligentie gebruikt voor egoastische doelen
    Okergeel: stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
    zachtgeel: intellect dat zich wijd aan spirituele zaken
    roodachtige barnmsteengeel: hoger niet-zelfzuchtig denken
    oranje: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, drang tot ontwikkeling, koppigheid, vitaliteit, creativiteit, actieve intelligentie, loyaliteit, opbouwend, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, gezondheid,openheid, ambitie.
    oranje-geel: scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid.
    groen: Bescherming, hogere gedachten, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel
    midden groen: evenwicht, betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde, geestelijke ontwikkeling,communicatie,zorgzaamheid.
    donkergroen: eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
    donker olijf groen: eigendunk, verraderlijk
    Helder/appel-groen: grote vitaliteit
    Jade groen: Grote geestelijk ontwikkeling, geestelijke groei.
    smaragdgroen: veelzijdigheid, vernuftigheid en inventiviteit onzelfzuchtig toegepast
    kobalt of ultramarijn: toewijding voor een spiritueel ideaal
    licht stralend blauwgroen: diepe sympathie en medelijden met inlevingsgevoel.
    blauw: introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl
    lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.
    indigo: mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid
    Violet: gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.
    Lila: mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expressief.
    Roze: sensibiliteit, emotionaliteit, vrouwelijkheid, onvoorwaardelijke liefde, tederheid, sentimentaliteit.
    Bruin: egoïsme, liefdeloosheid, aardgebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Donkerbruin: liefdeloosheid, aard- gebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
    Bruingrijs: egoïsme
    Grijsgroen: bedrog en listigheid, jaloersie.
    Loodgrijs: depressie
    Licht van grijs: diepe angst
    Zwart: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.Toelichting: Zwart is geen kleur, het duidt op een volkomen afwezigheid van kleur en licht aan, en duidt op een tegengestelde toestand van geestelijk inzicht. We kunnen ook grijs als zodanig beschouwen, ook dit is een gebrek aan instraling van genoeg licht.
    Zwart in dikke wolken: haat en kwaadwillendheid
    Wit: hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid
    Goud: zuiver intellect, toegepast op filosofie of wiskunde
    Goud/geel: Idealistisch denken, hoge trap van wijsheid.
    Zilver: Levendigheid, veelzijdigheid.


    Hopelijk hebben jullie er er wat aan^^
    xxxLily

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:55 ]


    save the bees

    Je vergat een aurakleur.
    afwezig: Deze aura vertelt wat over jezelf, namelijk dat je er niet in gelooft. Gefeliciteerd, en welkom bij de geestelijk gezonde deel van de populatie


    quidquid excusatio prandium pro

    soms zie je ook meerdere kleuren.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sjiriki schreef:
    Je vergat een aurakleur.
    afwezig: Deze aura vertelt wat over jezelf, namelijk dat je er niet in gelooft. Gefeliciteerd, en welkom bij de geestelijk gezonde deel van de populatie


    ^^


    save the bees

    Goyle schreef:
    soms zie je ook meerdere kleuren.


    Klopt, dat kan ook^^


    save the bees

    Awesome. Alleen kan ik ze niet zien, lol :'D Maar ik vind het wel heel gaaf :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Awesome. Alleen kan ik ze niet zien, lol :'D Maar ik vind het wel heel gaaf :')


    Ik stuur je wel ff een gb met hoe je het kan zien:)


    save the bees

    Als ik ze kon zien, zou ik er iets aan hebben ja.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sjiriki schreef:
    Je vergat een aurakleur.
    afwezig: Deze aura vertelt wat over jezelf, namelijk dat je er niet in gelooft. Gefeliciteerd, en welkom bij de geestelijk gezonde deel van de populatie



    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Frodo schreef:
    Als ik ze kon zien, zou ik er iets aan hebben ja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Frodo schreef:
    Als ik ze kon zien, zou ik er iets aan hebben ja.


    Ik stuur wel een gb:)


    save the bees

    Frodo schreef:
    Als ik ze kon zien, zou ik er iets aan hebben ja.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Frodo schreef:
    Als ik ze kon zien, zou ik er iets aan hebben ja.


    Don't be like the rest of them, darling

    Bleu schreef:
    (...)

    Ik stuur wel een gb:)

    Like, alsof ze ze dan wél kan zien.
    Ik geloof er niet in.
    Maar als het bestaat, geloof ik niet dat iédereen dat kan zien.(cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Like, alsof ze ze dan wél kan zien.
    Ik geloof er niet in.
    Maar als het bestaat, geloof ik niet dat iédereen dat kan zien.(cat)



    Op zich kan iedereen ze zien, alleen hun hersenen willen dat niet. Een normaal mens gebruikt maar 10% van hun hersenen, en paranormale mensen meer. Maar als je echt iets wilt, dan kan je het gewoon, dan gebruik je meer dan 10% van je hersenen. Als ik me heel verdrietig voel dan zie ik opeens dode merels vliegen, dus als ik het echt nodig heb zie ik mijn totem:)


    save the bees

    RainbowShine schreef:
    (...)



    I know xD


    save the bees