• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ian Silvas

Ik val weer in een lachbui door de opmerking va Jayson.
    'Ja, vindt u vast leuk meneer,' lach ik. Ik heb buikpijn van het lachen.
    'Eruit!' Ik kijk de man nog steeds lachend uit.
    'Wat?'
    'Ga mijn bus uit! Oprotten!' Ik grijns.
    'Nee echt niet. Ik ben uigenodigd.'
    'Dat zal best. Dan ga je maar lopen. Als je flink door loopt ben je er in en uur!'
    'Ja, dag! Ik ga er niet uit! Kunt u niet tegen muziek?' Ik kijk Jayson grijnzend aan. Wat een idioot die vent! We zitten niet op school... Als hij vervelend gaat doen dan ik ook.
    'Ik kan heel goed tegen muziek. Alleen niet tegen mensen die op mijn banken springen, de rust verpesten en jongens zoals jouw! Dus je gaat er nu uit!' Ik blijf koppig staan. Ik verzet geen stap. Ik laat me iet wegsturen. Ik loop naar mijn stoel en plof neer. Ik ga niet in deze hitte lopen.

jasmine

Ik zie dat de chauffeur heel boos staat te kijken naar ian en jayson, ik grinnik zachtjes en blader weer verder in de glossy

Austin
    'Ow dan is het goed hoor'grinnik ik als ze die opmerking over der vader maakt en ga daarna wat onderuit gezakt zitten. Ik kijk naar de man die boos in het gangpad staat en moet moeite doen mijn lach in te houden. 'Volgens mij moeten die twee zo gaan lopen'grinnik ik zacht.

jasmine

Ik hoor dat de chauffeur zegt dat jayson en ian moeten gaan lopen. 'Maar, meneer dat kunt u toch niet maken, ze moeten naar een camping toe en ze weten hier de weg toch niet, en misschien kunnen we beter door gaan rijden, voordat we alles hier blokkeren' zeg ik grijnzend tegen de chauffeur.

Isabella Jennifer Jones

Austin grinnikt zacht. Ik kijk Ian zuchtend aan. Werkt hij zich nu weer in de problemen? Ik grijns. Het was wel gezellig, maar ja... Die man kan het weer niet waarderen. Als zij eruit moeten kunnen we beter met zijn allen gaan lopen...
    'Meneer zo erg was het niet,' glimlach ik vriendelijk naar hem. De man draait zich woest om.
    'Zo erg was het niet?! Zo erg was het niet?! Ga jij er dan ook maar uit!' Verbaasd kijk ik de man aan.
    'Kan niet. Kunt u gewoon de bus weer starten. Zij gaan op hun plek zitten, zetten de muziek iets zachter en u bent sneller van ons af. Niemand verlaat deze bus. U hebt trouwens geen goede indruk achter gelaten met uw respectloze actie tegen over Gwendolyn.' Ik begon echt een beetje pissig te worden op die vent. Had hij geen leven. Ik ging weer recht zitten en wachtte tot de bus weer zou gaan rijden. Ik kijk Austin aan.
    'Die man heeft geen leven,' mompel ik. Ik kijk naar buiten en zucht verlangend naar een zwembad of een bed.

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 11:26 ]

Mikan

Nu gaat die vent echt uit zijn dak. Ik grinnik een beetje. Daar kon je op wachten...
    Ongeïteresseert kijk ik weer naar buiten. We staan nu stil ergens aan de zijkant van grote weg die een enorm landschap doorkruist.
    Ik hoop dat we wel een beetje fatsoenlijke wc's en douches hebben... Ik weet eigenlijk ook niet of we nou in tentjes of huisjes zitten...

Medb - Pronouced as [me-èv]

Jayson
    De man zegt dat we moeten gaan lopen en ik zucht. krijgen we dat weer,hij doet het toch niet. 'Meneer kom op,we zullen wat rustiger doen.'zeg ik tegen hem en kijk daarna even zuchtend naar Ian. Ach ja,als ik dan moet lopen is het tenminste niet alleen.

[Mag ik een samenvatting?]

El Diablo.

Austin
    'Ja je hebt gelijk'zeg ik tegen Issabella en kijk even naar de man. 'Meneer,ze wouden gewoon een beetje lol hebben,het is onze eerste vakantie dag'zeg ik tegen de man die zich nu woest naar mij keert. 'Dan hoeven ze mijn bus nog niet op stelten te zetten!'roept hij boos en een arrogante opmerking komt even door mijn hoofd. Ik zeg het maar niet anders heb ik straks ook weer allemaal problemen.

CarrotCurls schreef:

we zitten inmiddels in de bus, heel veel zitten gewoon rustig maar jayson en ian zette hard muziek aan en gingen op de banken dansen enzo, en nu heeft de chauffeur de bus gestopt en zegt hij dat de jongens moeten gaan lopen.

CarrotCurls schreef:

Over half uur bij de camping, Ian en Danny ruzie, Ian en Jayson rotzooi trappen en worden bijna uit de bus gestuurd.
    Verder wat gesprekjes enzo... Volgens mij was dat het

{Ze zitten in de bus. Ian en Jayson zijn uit hun dak gegaan, hebben een feestje opgebouwd. Daardoor hebben ze nu problemen met de buschauffeur. Jasmine zit voor ze. Austin en Isabella hebben Gwendolyn de bus ingeholpen en zitten nu naast elkaar te kletsen. Danny zit ergens ander alleen. Mikan zit volgens mij ook ergens alleen. Verder staat de bus nu stil.

We hebben afgesproken dat om 12.00 echte tijd, we pas op de camping aankomen. Zodat de andere ook stukjes van in de bus kunnen schrijven}

[Okee, wie wil met Tyler en Megan praten?]

El Diablo.

Mikan

"Meneer, wilt u nou weer door rijden er zitten ook mensen bij die er niets mee te maken hebben en graag voor vannacht bij die camping willen zijn... En trouwens zo'n big deal is het nou ook weer niet..."
    Pfft, die vent moet aan yoga gaan doen ofzo...

Ian Silvas

Jasmine, Isabella, Jayson en Austin hebben alle vier al een poging gewaagd, maar de man is nog steeds woest.
    'Man we zitten al! Start gewoon die bus en breng ons weg. Zo heb je alleen nog maar langer last van ons. We hebben gewoon vakantie! We zijn hier met een reden en we hebben elkaar gewoon een lange tijd niet gesproken. Dus start die bus en laat ons genieten.' Ik werd echt pissig. Ik pakte mijn rugzak en begon te zoeken naar iets. Geen idee wat, maar ik wilde die man niet meer aankijken. Idioot dat het was...