• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'ja, heerlijk knus en heet ook he met zijn drieeen in een tentje' zeg ik lachend en trek mijn witte blousje uit waaroor ik nu in mijn hempje zit en doe een laagje lipgloss op mijn lippen.

    Isabela Jennifer Jones

    Ik geef Austin een klap tegen zijn schouder.
    'Dus je gaat me het water in gooien?' Ik kijk achterom naar de plek waar de muziek vandaan komt. Was te verwachten. Jayson en Ian. Ik schud lachend mijn hoofd.
    'Dus je neemt de uitdaging aan. Prima, daar krijg je spijt van! En ga niet janken,' lach ik. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Als je mij iets aandoet ga ik naar mijn pappie jongen en dan zet hij het je betaald,' ik kijk hem waarschuwend aan, maar schiet daarna in de lach. Mijn vader... Die is al blij als iemand me aan het lachen maakt, wat tot nu toe vaak is gelukt. Ik voel me hier weer de oude. Behalve het feit dat ik nog steeds geen eten wil, maar met het lachen voel ik me weer de oude


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    "De busreis duurt volgens mij nog wel even", krijg ik als antwoord van Austin.
    Okee, dan. Ik pak een muesli-reep uit mijn tas en werk hem naar binnen. Ik ben benieuwd hoe het daar op die camping is...

    {1: Nu ik heb over muesli heb. Ik ga even wat eten dus ben straks waarschijnlijk weer terug,
    2: Hoort er in de titel RPFG te staan of is dat een typefout?}

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:52 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ian Silvas

    Lachend kijk ik naar Jayson. Wat een idioot is het toch. Ik spring op de stoel en begin te springen.Zo ie zo dat die man nu uit zijn dak gaat! Grijnzend zing ik luid mee. Dit had ik nodig, een feestje! Lachend beweeg ik mee op het ritme. Te gek dit!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tesly schreef:
    Mikan

    "De busreis duurt volgens mij nog wel even", krijg ik als antwoord van Austin.
    Okee, dan. Ik pak een muesli-reel uit mijn tas en werk hem naar binnen. Ik ben benieuwd hoe het daar op die camping is...

    {1: Nu ik heb over muesli heb. Ik ga even wat eten dus ben straks waarschijnlijk weer terug,
    2: Hoort er in de titel RPFG te staan of is dat een typefout?}


    Typyfout hahaha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ach wie weet'zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauw. Ik was wel zeker van plan haar in het water te gooien als ze zelf niet ging.'En ik ga niet janken hoor, en als jij moet janken ik heb hier een schouder hoor'zeg ik lachend en kijk even achterom. Ik zie Jayson en Ian met harde muziek een feestje aan het maken zijn en ik grinnik even. 'Die twee zijn ook gek hea'zeg ik terwijl ik grinnik. 'Nouhouw,je mag je pappie er niet bijhalen,dat is gemeen'zeg ik met een zielig stemmetje en schiet daarna in de lach

    Jayson
    Ian begint ook vrolijk mee te doen en ik begin keihard te lachen bij het zien door het zien van zijn gezicht. 'Partyyyyy'roep ik lachend door de bus en spring vrolijk op en neer en beweeg mee op het ritme. 'Eey Ian,volgens mij is ons buschauffeurtje blij dat die ons mag vervoeren'zeg ik grijnzend.

    [ Ik ga even eten dus reageer iets later denk ik x]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik glimlach.
    'Ik zou het onthouden dat ik bij jouw kan janken,' glimlach ik. Een paar maanden geleden had ik een schouder nodig gehad, maar nu huilde ik haast niet meer. De tranen waren over. 'Rustig hoor. Mijn vader is allang blij als mensen mij laten lachen,' glimlach ik. 'Dus hij zal je niet zo snel iets aandoen. En ja... Ian en Jayson zijn gestoord.' Ik kijk naar ze. Jasmine zit haar lippen te glossen. Misschien moet ik even naar haar toe? Nah... Dat komt bij de camping wel...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik kijk lachend naar jayson en ian, wat een gekken zijn het toch ook, ik zoek even in mijn tas naar mijn iphone en stuur een smsje naar mijn moeder: hey mam, we zitten nu in de bus op weg naar de camping, het is hier lekker warm en harstikke gezellig! kus aan papa x jasmine
    ik kijk nog even naar een paar smsjes en stop hem weer weg, en blader weer verder in mijn glossy.

    Ian Silvas

    Lachend spring ik van de stoel.
    'Zeker wel dat hij blij is! Hij heeft nog nooit zo'n leuk feestje gehad,' lach ik. Grijnzend kijk ik Jayson aan. De bus komt met een schok tot stilstand. Ik verlies mijn evenwicht en val met een klap op de grond.
    'Wat is dit nou weer?!' Kwaad sta ik op en kijk naar de buschauffeur die kwaad in het gangpad staat. Oe... Die is kwaad... Ik schiet in de lach en werp Jayson een grijnzende blik toe. Wat zou die man gaan doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( trouwens vanavond ben ik er niet, want ik heb dansuitvoering en daarna feestje van vriendinnen van mij.....)

    {Ik ben er ook niet, ik heb een BBQ bij de hockey... En van 1 tot 2 ben ik er ook niet want dan moet ik beach hockeyen...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    De bus komt tot stilstand en ik kijk verbaast naar voren en zie de man boos in het gangpad staan. 'Wilt u ook mee feesten meneer?'vraag ik lachend maar de man wordt nog veel bozer en ik kijk even naar Ian.

    Mikan

    Relaxed kijk ik een beetje naar buiten.
    De typische Spaanse huisjes met op de achtergrond het droge landschap.
    Als ik weer de bus in kijk zie ik dat Ian en Jayson erg veel plezier hebben met het irriteren van de buschaffeur.
    Dan stopt de bus opeens de chauffeur kijkt erg boos naar Jayson en Ian.
    Misschien zijn ze toch iets te ver gegaan...


    Medb - Pronouced as [me-èv]