• Dus ik zat zo te scrollen op twitter en toen zag ik ineens een tweet waarin stond dat Niall en Demi echt aan het daten waren en dat hij dat zei in een interview.
    Nou weet ik niet of dat waar is, ofcourse.
    Persoonlijk vind ik dat ze wel leuk samen zijn. Demi heeft veel meegemaakt en er is geen andere jongen die haar beter zou kunnen behandelen dan Niall, right?
    Maar wat vinden jullie nou van 'Nemi'? Shippen jullie het of vinden jullie hun niet bij elkaar passen? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    ik las ergens dat Niall en Demi elkaar nog nooit hebben gezien, wel heeft Niall haar familie gezien in Amerika. Ik weet niet zeker of dat waar is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nee, Demi heeft in een interview gezegd dat ze nog niet klaar is voor een vriendje en dat hij een geweldige vriend is. (mijn zusje is lovatic)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ship ze niet. Gewoon niet. Ik mag Demi niet. Ik weet ook niet waarom, maar het is gewoon zo. Ik vind haar niet de prinses die Niall zou hebben.


    Food.

    Uneventful schreef:
    Nee, Demi heeft in een interview gezegd dat ze nog niet klaar is voor een vriendje en dat hij een geweldige vriend is. (mijn zusje is lovatic)

    Oh hahaha oké, bless your sister. Nu weten we of t echt is of niet. (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Scharry schreef:
    Ik ship ze niet. Gewoon niet. Ik mag Demi niet. Ik weet ook niet waarom, maar het is gewoon zo. Ik vind haar niet de prinses die Niall zou hebben.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ze hebben wel een keer geskyped dacht ik. :p Maar ze zijn (nog) niet samen. Eig maakt het me niet uit of ze nu samen zijn of niet. Vind beide geweldig. :p


    Take me to wonderland

    Ze hebben samen geskyped maar Niall heeft in een interview gezegd dat ze hele goede vrienden zijn, maar demi vindt Niall 'awesome' en Niall vindt demi 'cool' en hij zei: 'I don't know what's going to happen' en ze hebben een crush op elkaar, dat is confirmed <3


    What by Zeus' beard is going on????

    Noohh. Ik zag Nemi staan en ik dacht 'yes Nick en Demi!' en toen zag ik dat het in hem 1D topic stond :(


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ik zal hun een super chu chu stel vinden, mocht het waar zijn.


    -

    In mijn hoofd is Demi nog steeds samen met Joe.

    Ze zijn vrienen : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik geloof niet en daarbij vind ik Niall helemaal niet zo'n goede keuze voor Demi. Demi is echt zo'n meisje dat een man nodig nodig heeft, iemand die een aantal jaar ouder is en van wanten weet.. - Ik zie het in ieder geval niet vor me.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:07 ]


    Believe in yourself.

    Heel stiekem vind ik Demi een beetje oud lijken en niet zo zorgeloos als Niall.
    Terwijl ik me altijd een hyper, zorgeloos meisje voorstel als ik aan de vriendin van Niall denk.
    Nja, misschien ben ik de enige.
    Maar als zij hem blij zal maken, zal ik blij voor hem zijn.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ze hebben elkaar nooit ontmoet en eerlijk gezegd ship ik ze niet.
    Ik vind dat hij geen artiest moet daten, maar dat hij teruggaat naar zijn ex-vriendin. Hihi, they are so cute!


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind dat je sowieso niet kn beoordelen dat Niall dat beste zou zijn om haar vriend te zijn, of zij andersom zijn vriendin. Persoonlijk heb ik het idee dat wij slechts een miljoenste weten van hoe die jongens echt zijn, persoonlijk, so I say: shut up met dat Niall de beste voor haar kan zijn, you'll never really know.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife