• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    'Ik denk dat ik jou er eerder in moet trekken'zeg ik aangezien ik toch wel ga springen. Issabella gooit mijn voeten van de stoel en ploft naast me neer. Ik glimlach even en ga weer normaal zitten. 'Wat is het heet in deze bus hey' zucht ik.

Jayson
    'Nou,ik heb eigenlijk geen idee of we er bijna zijn,aangezien de buschauffeur mij negeerd!'dat laatste zeg ik net iets harder zodat hij het ook kan horen en ik grinnik even. Daarna kijk ik even naar Issabella en richt me daarna weer op Jasmine.'Ach,dan kom je toch bij ons in de tent'zeg ik lachend en wiebel even met mijn wenkbrauwen.

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:31 ]

Isabella Jennifer Jones

Ik lach.
    'Mij hoef je er niet in te trekken hoor. Als ik wil zwemmen spring ik er wel in en anders niet.' Nu ben ik ineens niet meer zo zeker of ik er met kleren en al in spring. Ik kijk om me heen en zie dat Jasmine nu ook wakker is geworden.
    'Lekker geslapen,' roep ik naar haar. Ik kijk haar lachend aan. Ik zal het haar zo wel uitleggen.
    'Dus als je me in het water trekt, krijg je problemen,' grijns ik weer naar Austin.

jasmine

'dat zouden jullie wel willen he, ik zie wel, dan zet ik mijm koffers wel in mijn tentje.en dan kom ik daarna lekker knus tussen jullie liggen' zeg ik lachend en haal mijn handen door mijn haar 'ben ik nou echt de enigste blonde hier'

Ian Silvas

Ik kijk Jasmine aan en dan naar Isabella.
    'Volgens mij hielp ze Gwendolyn alleen, maar inderdaad. Kom je toch lekker bij ons. Geen probleem hoor, gezellig bij ons in de tent. Vind je vast leuk!' Ik lach en kijk naar de buschauffeur.
    'Ik ga die airco nu hoger zetten.' Ik sta op en loop naar voren. De man kijkt me cagrijnig aan.
    'Kan de airco wat hoger?'
    'Nee, hij staat al op het hoogste.' Ik kijk naar alle knopjes. Welke is de airco? Ik wil aan een knopje drukken, maar de buschauffeur pakt mijn pols beet.
    'Hij staat op het hoogste. Kan je nu gaan zitten of ik gooi je eruit. En vraag die vriend van je zijn muziek uit te doen!' Ik trek mijn pols los en loop terug.
    'Hij zegt dat je je muziek uit moet doen. Niet doen dus,' mopper ik. Ik kan zo niet tegen chagrijnige mensen. Die maken mij ook weer chagrijnig.

Mikan

Ik heb al de hele busreis naar mijn ipod zitten luisteren. Ook wat sms'jes verstuurd naar mijn ouders en een vriendin.
    Het is wel leuk dat die anderen het naar hun zin hebben.
    Ik ben benieuwd of we er al bijna zijn...

"Weet iemand hoe lang het nog is tot die camping?"

{Zou iemand daar antwoord op kunnen geven?}

Medb - Pronouced as [me-èv]

Austin
    'Ach ja,dan moet ik maar dealen met die problemen hea,op mij kan je toch niet boos worden?'vraag ik lachend en trek daarna een zielig gezicht. Ik probeer mijn lach in te houden waar ik nogal in faal dus schiet ik weer in de lach. 'Maar jij gaat gewoon mee dat water in'zeg met een grote grijns

Jayson
    'Muziek uitzetten hea?'vraag ik Ian. Ik zet mijn I-pod op mijn hardst en kijk even uitdagend naar bde buschauffeur. 'Feestje!'roep ik lachend door de bus. 'En tuurlijk mag je tussen ons inkomen liggen,lekker knus'lach ik.

Tesly schreef:
    Mikan

Ik heb al de hele busreis naar mijn ipod zitten luisteren. Ook wat sms'jes verstuurd naar mijn ouders en een vriendin.
    Het is wel leuk dat die anderen het naar hun zin hebben.
    Ik ben benieuwd of we er al bijna zijn...

"Weet iemand hoe lang het nog is tot die camping?"

{Zou iemand daar antwoord op kunnen geven?}

Austin
    'Die busreis duurt volgensmij nog wel even!'roep ik naar Mikan en draai me daarna weer om naar Isabella. 'Want als je niet meegaat,dan til ik je gewoon op en spring ik er samen met jou in'zeg ik lachend naar haar.

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:44 ]

Isabella Jennifer Jones

'We zullen wel zien of ik dat water in ga en of ik boos op jouw wordt als je mij er in trekt.' Ik steek plagerig mijn tong uit en lach met Austin mee. Ik verlang wel naar een duik, maar misschien kan ik me beter eerst omkleden...
    'En als je me het water in trekt pak ik je nog terug deze vakantie. Dus ik zou alvast bang worden,' glimlach ik terwijl ik hem aankijk. Een plan zou ik nog verzinnen, dus als hij me met mijn kleren het water in zou trekken zou ik wraak nemen. Ik lach en kijk weer even naar buiten.

quin98 schreef:
    (...)

We doen dat we om 12 uur aankomen zodat we niet te snel gaan.

Dankje! Verder nog belangrijke dingen?

Medb - Pronouced as [me-èv]

Tesly schreef:
    (...)

Dankje! Verder nog belangrijke dingen?

[niet echt]

Ian Silvas

Ik lach en kijk Jayson goed keurend aan. Ik begin luid mee te zingen met de muziek.
    'Muziek was nou net iets dat ik nodig had,' lach ik. De warmte ben ik ineens vergeten. Lachend kijk ik om me heen. Dit is echt een geweldig idee. Die muziek lekker hard.
    'Het is wel knus als je tussen ons in komt liggen, maar ik ben bang dat het ook ongelofelijk warm wordt,' grijns ik. Ik glimlach naar Jasmine en kijk naar de reactie van andere op de muziek.

Austin
    'Hmm dat beschouw ik als een uitdaging'zeg ik grijnzend.'En ik wordt nu wel heel bang hoor,i moet bijna huilen. Mammie mammie!'krijs ik door de bus heen en probeer mijn lach in te houden wat dit keer wel lukt.

Jayson
    Ian begint vrolijk mee te zingen en ik sta op. Ik begin gewoon vrolijk te dansen in de bus, gewoon om de buschauffeur nog meer te jennen. Ik begin ook vrolijk mee te zingen terwijl ik gewoon door de bus heen dans.