• Vandaag ging ik met mijn ouders en mijn broer naar de bioscoop om Snow white & the Huntsman te zien (Suuuuuper mooie film trouwens! Echt wauw:9~) en nadat we de mini-trailer van Breaking Dawn ((wbw)) hadden gezien, kwam er opeens een andere video. Twee mensen die aan het praten waren. Je zag enkel hun onderlichaam. En het ene meisje had het over iemand ten huwelijk vragen aangezien ze de persoon al zo lang kende. En toen zei die andere dat het goed was.
    Toen rende dat meisje naar buiten toe, stapte in haar auto en reed naar de bioscoop toe. (vervolgens moest ik lachen omdat ze de verkeerde zaal in rende, maargoed het gaat om het idee) En toen kwam ze de zaal binnen (in het echt) en rende op het andere meisje af. En toen ging ze door haar knie en vroeg ze het andere meisje ten huwelijk. Echt heel schattig. :'D
    Hoewel ik het wel een beetje jammer vond dat het niet zo origineel is (aangezien er al genoeg video's zijn hiervan op youtube). Maar ik had nog nooit een huwelijksaanzoek meegemaakt dus ik vond het wel spannend om te zien. :3

    Ichiya schreef:
    Echt zooooooooooooooooooo romantisch!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Navigate schreef:
    Ik zou me rot schamen als ik dat was geweest die ten huwelijk gevraagd werd.
    Maar 't is wel lief. :Y)


    Tell me about it, stud.

    Dat vind ik echt lief
    Vooral omdat ik uit je berichtje begrijp dat een meisje een ander meisje ten huwelijk vraagt
    Echt respect dat je daar gewoon zo voor uit komt echt heel veel respect


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cecily schreef:
    Dat vind ik echt lief
    Vooral omdat ik uit je berichtje begrijp dat een meisje een ander meisje ten huwelijk vraagt
    Echt respect dat je daar gewoon zo voor uit komt echt heel veel respect


    This!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Cecily schreef:
    Dat vind ik echt lief
    Vooral omdat ik uit je berichtje begrijp dat een meisje een ander meisje ten huwelijk vraagt
    Echt respect dat je daar gewoon zo voor uit komt echt heel veel respect

    Jup, het waren twee meisjes. Echt heel schattig. ^^

    Cecily schreef:
    Dat vind ik echt lief
    Vooral omdat ik uit je berichtje begrijp dat een meisje een ander meisje ten huwelijk vraagt
    Echt respect dat je daar gewoon zo voor uit komt echt heel veel respect


    This. For sure.
    Echt heel veel respect daarvoor en ik vind het echt super lief en schattig :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Is echt zo schattig !! :3
    Doet me wel een beetje denken aan dit filmpje :


    Credendo Vides

    Heel romantisch, maar ik zou 't echt zelf niet willen.

    Cecily schreef:
    Dat vind ik echt lief
    Vooral omdat ik uit je berichtje begrijp dat een meisje een ander meisje ten huwelijk vraagt
    Echt respect dat je daar gewoon zo voor uit komt echt heel veel respect


    Great minds think alike.

    Thirlwall schreef:
    dat is echt heel lief! lijkt me ook heel gaaf om mee te maken, eigenlijk.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Cecily schreef:
    Dat vind ik echt lief
    Vooral omdat ik uit je berichtje begrijp dat een meisje een ander meisje ten huwelijk vraagt
    Echt respect dat je daar gewoon zo voor uit komt echt heel veel respect


    O, wacht dat had ik niet meegekregen. Echt knap!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Thirlwall schreef:
    dat is echt heel lief! lijkt me ook heel gaaf om mee te maken, eigenlijk.


    oh, en deze is ook echt schattig.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:17 ]


    Save me from myself.

    Wat schattig ^^ en het maakt niet zoveel uit of andere mensen het ook al hebben gedaan, ik vind het zoooo lief!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien