• Vandaag ging ik met mijn ouders en mijn broer naar de bioscoop om Snow white & the Huntsman te zien (Suuuuuper mooie film trouwens! Echt wauw:9~) en nadat we de mini-trailer van Breaking Dawn ((wbw)) hadden gezien, kwam er opeens een andere video. Twee mensen die aan het praten waren. Je zag enkel hun onderlichaam. En het ene meisje had het over iemand ten huwelijk vragen aangezien ze de persoon al zo lang kende. En toen zei die andere dat het goed was.
    Toen rende dat meisje naar buiten toe, stapte in haar auto en reed naar de bioscoop toe. (vervolgens moest ik lachen omdat ze de verkeerde zaal in rende, maargoed het gaat om het idee) En toen kwam ze de zaal binnen (in het echt) en rende op het andere meisje af. En toen ging ze door haar knie en vroeg ze het andere meisje ten huwelijk. Echt heel schattig. :'D
    Hoewel ik het wel een beetje jammer vond dat het niet zo origineel is (aangezien er al genoeg video's zijn hiervan op youtube). Maar ik had nog nooit een huwelijksaanzoek meegemaakt dus ik vond het wel spannend om te zien. :3

    Aaaawh, dat is echt heel speciaal om mee te maken!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kaien schreef:
    Ik zou me echt doodschrikken als ik zo on het openbaar ten huwelijk werd gevraagd xd.

    Maar wel ontzettend lief ;d


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Luhan schreef:
    Aw, lijkt me leuk om een keer te zien ;w;

    Jaa het was echt wel leuk om een keer mee te maken! ^^
    Navigate schreef:
    Ik zou me rot schamen als ik dat was geweest die ten huwelijk gevraagd werd.
    Maar 't is wel lief. :Y)

    Ik zou me ook best schamen. Als iemand dit zo bij mij zou doen, zou ik het echt niet leuk vinden. :'D
    Kaien schreef:
    Ik zou me echt doodschrikken als ik zo on het openbaar ten huwelijk werd gevraagd xd.

    Maar wel ontzettend lief ;d

    Ja en zeker in de bioscoopzaal, waar je gelijk zestig paar ogen (als het niet meer is) op je hebt gericht.

    Op een gegeven moment riep er zelfs iemand; Nu wel drankjes gaan trakteren!
    Lol :3

    Hihi zo schattig!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is echt ongelooflijk romantisch!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    PUKKELxDING schreef:
    Awwww dat is zo lief ^^


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Avenged7Fold schreef:
    Aaaaw. Ik vind dat wel vet lief (:


    The universal language of art.

    Dat is echt lief <3

    Maar ik zou me helemaal doodschamen & schrikken als je zo ten huwelijk word gevraagd..

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 11:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Da's damn cute :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    dat is lieeeff!!!!
    maar ik zou het niet willen in het openbaar... Wie weet zegt de ander nee....
    Dat zou k*t zijn....


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Thirlwall schreef:
    dat is echt heel lief! lijkt me ook heel gaaf om mee te maken, eigenlijk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Avenged7Fold schreef:
    Aaaaw. Ik vind dat wel vet lief (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Klinkt wel leuk om mee te maken, okal ben je het zelf niet :P
    Is gewoon leuk om twee mensen gelukkig te zien :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nog nooit van gehoord: ik vind 't een kei leuk idee :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat suuuuperlief <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.