• Test het hier!

    Ik heb een nieuwe quiz gemaakt, omdat ik me verveelde en ik heb er toch een tijdje aan gezeten om goede vragen te bedenken, dus ik zou het op prijs stellen als jullie hem zouden willen doen! :9~ Laat gerust een kudo of een reactie achter! Meh, ik wil in de top 5 quizzen voor een keer. :')

    Plaats hier of je geslaagd bent! (krul)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:56 ]


    All was well.

    Jullie moeten allemaal mijn zus haar quiz doen, hij is echt gaaf en moeilijk. xD


    mijn zus lust geen water, raar niet?

    een potter fan terwijl ik zinnen kan op noemen waar iedereen iets heeft van Wtf:S


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    een potter fan terwijl ik zinnen kan op noemen waar iedereen iets heeft van Wtf:S

    Ik denk dat iedereen dat wel kan door de films etc. :') Nog een keer proberen? :9~


    All was well.

    Geslaagd :9~


    Alleen maar tranen van geluk

    Godric schreef:
    Geslaagd :9~

    *high-five*


    All was well.

    'Niet je beste dag?'
    Ik ben ook niet zo'n fan. Ik vind het leuk, maar kijk eigenlijk toch alleen om Draco.(joehoe)


    everything, in time

    Void schreef:
    'Niet je beste dag?'
    Ik ben ook niet zo'n fan. Ik vind het leuk, maar kijk eigenlijk toch alleen om Draco.(joehoe)

    Tsjah, Marleen. Jouw kennis laat te wensen over. (cat)
    Trouwens, waarom heb je dan zo'n toverstok? :') give me that kudo, ik wil in de top 5


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Tsjah, Marleen. Jouw kennis laat te wensen over. (cat)
    Trouwens, waarom heb je dan zo'n toverstok? :') give me that kudo, ik wil in de top 5


    Omdat ik wel kan toveren, maar ik heb het te druk om me in Harry Potter te verdiepen, ik heb mijn eigen avonturen!:W


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Omdat ik wel kan toveren, maar ik heb het te druk om me in Harry Potter te verdiepen, ik heb mijn eigen avonturen!:W

    Ik wacht op mijn toverstokje die ik krijg bij Pottermore en dan kom ik je vervloeken. Ben ik Voldemort en ga jij met Draco tegen mij vechten. :'DD


    All was well.

    Het antwoord op de eerste vraag staat er niet bij...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Het antwoord op de eerste vraag staat er niet bij...

    Jawel? Wat is volgens jou het antwoord dan?


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Jawel? Wat is volgens jou het antwoord dan?


    'Denk aan mijn laatste, Petunia.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb je een kudo gegeven. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    'Denk aan mijn laatste, Petunia.'

    Er staat: 'Vergeet mijn laatste niet, Petunia.', dat is toch hetzelfde? Ik heb die quiz vanuit mijn geheugen gemaakt, want ik heb niet al de boeken bij de hand hier. (:


    All was well.

    Uneventful schreef:
    Ik heb je een kudo gegeven. ^^

    Dan geef ik je nu een lik. :9~


    All was well.