• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Maakt niet uit :P het is toch je eigen personage]

    Albus

    Ik zucht. 'Roos gaat James en zijn vrienden vragen of ze bij de shit, Eh SHIT bedoel ik, willen.' Ik hoor James lachen. 'Ik ga er naar toe. Ze mogen mij pesten, maar Roos niet.' Ik loop kwaad weg en stap de coupe binnen. Mason houd net een zak snoep voor Roos' neus.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [BOEMBABALOE!! de trein gaat reiden (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lily

    Ik kreun. Domme Roos. Ik loop snel achter Albus aan, ik ben echt niet abng voor James, hoor. Maar ik vind Hayde en Mason wel griezels. 'Albus wacht!' roep ik.

    Mason

    Ik grijns. 'Ah, kijk eens wie daar binnekomt. Als we daar Albus niet hebben. Je komt zeker je vriendinnetje redden?' Ik grijns. 'Neem ook een snoepje, Albus.'

    Roos

    'Nee het is de SHIT. De badge kost 2 sikkels. ' Dan bied Mason mij grijnzend een snoepje aan. Misschien zijn ze toch niet zo gemeen als Albus zei. Ik neem het snoepje aan en stop het in mijn mond. Onmiddellijk begint mijn neus als een gek te bloeden. En ik wist dat een grap was 'Dad isd nied grappigd!' zeg ik terwijl er bloed in mond stroomt, ook de badges zitten onder het bloed. Ik ren de coupe uit terwijl ik half uitglij over mijn eigen bloed.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus

    Ik kijk hem wantrouwend aan. Ik vertrouw Mason niet helemaal. Straks is het zo'n fopsnoepje. 'Hoe weet ik dat deze snoepjes niet nep zijn?' vraag ik. 'Misschien zwelt mijn neus op of..of gaat mijn haar groeien.' Ik kijk Mason woedend aan, wachtend op antwoord.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Albus

    Als Mason niks zegt, neemt Roos een snoepje. 'Roos wa-!' roep ik nog maar het is te laat. Roos neus begint als een gek te bloeden en ze loopt half huilend de coupe uit. Ik ben woedend. 'Dat is niet grappig!' snauw ik tegen Mason. En voor ik besef wat ik eigenlijk aan het doen ben, trek ik mijn toverstok.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 10:38 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Ja neem er ook een Albus!'. Zei ik nadat Roos was weggerend. 'Albus doe nu die stok weg of... Of... ' Ik trek ook mijn stok en ik wijs op Albus.


    (moet gaan)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 10:42 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ okee]

    Mason

    Ik lach keihard als Roos een snoepje neemt. Maar dan trekt Albus zijn toverstok en kijk ik hem serieus aan. Albus is niks tegenover mij. 'Nou, als het zo moet,' snauw ik. 'Levicorpus!' Albus word aan zijn enkel omhoog gehesen en ik lach keihard.

    Albus

    Ik word aan mijn enkel omhoog gehesen en laat mijn toverstok vallen. 'Dat-is-niet-grappig!' zeg ik woedend. Maar Mason gaat gewoon door. Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen en probeer weer op de grond te komen. Maar dat is zinloos. Ik kijk James smekend aan. Hij mag me dan wel pesten, maar ik snap niet dat hij als mijn broer zoiets toelaat.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Albus kijkt mij smekend aan. Ik grinnik en zeg 'Oke laten we de rest maar bewaren voor op Zweinstein.' Ik geef Albus snel een knipoog en zie dan Lily staan. 'He! Rooie, moet je niet achter Roos aan?' schreeuw ik tegen mijn zusje. 'Als je niet weet welke kant ze is opgegaan dan moet je het bloed volgen!' Albus' toverstok rolde voor mijn voeten en ik raapte hem op.



    Roos

    'Sanite' Ik doe een hopeloze poging om de badges schoon te maken. Er stroomt meteen weer bloed over en ondertussen is de coupe waar ik inzit een bloedbad. Ik begin te snikken en probeer te bedenken wat ik nu moet doen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [@serpentkiss, beginnen we op station?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik loop door de trein opzoek naar iemand om mee te praten. Verschillende coupés kijk ik naar binnen maar wie ik zoek kan ik niet vinden.
    Snel groet ik het hoofd van mijn afdeling en vervolg mijn zoektocht.
    Bij de laatste coupé zie ik eindelijk iemand zitten. "Hey Scorpius" zeg ik vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrsBrittain schreef:
    [@serpentkiss, beginnen we op station?]


    [ in de trein]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius
    'Hey scoprpius' hoor ik iemand roepen en ik draai me om, Summer komt naar me toe 'hey' antwoordt ik terug. Ik besluit om al vast een coupé in te gaan waar al een paar kinderen zitten en ik twijfel of ik ze uit de coupé zal schoppen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.