• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Amarantha Hayde Asker

    Ik trek mijn toverstok uit mijn zak. 'Goed jongens,' en ik wijs met mijn stok naar James en Mason. 'Nu is het wel genoeg. Of moet ik jullie ook gaan klieren?' Ze hadden net al een demonstratie gezien van wat ik kan en zou doen. Ze laten Albus gelijk zakken. 'Oprotten uk,' sis ik tegen hem. Hij begint bijna te huilen en loopt weg. Ik val lachend op de bank in de coupé. 'Maar Hayde, wat voor probleempjes had je dan.' 'Wat denk je. Een aantal eerste jaars. Even wat klieren toch?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Summer

    "Hey" antwoord hij terug en loop een coupé in waarna ik hem zie twijfelen.
    "Sinds wanneer twijfel je over je besslissingen?" vraag ik lachend en kijk even rond waarna ik hem toch weer aankijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Geen idee" antwoordt ik terug en besluit het toch maar te doen want het laatste waar ik op zit te wachten is een coupé delen met misschien wel modderbloedjes, met een ijzige blik kijk ik een voor een de andere leerlingen aan die in elkaar duiken "wegwezen nu!" mijn stem klinkt dwingend en ik wacht tot ze weg gaan "maar..ma" mijn blik schiet naar de leerling die z'n mond opentrekt en ik loop boos op hem af "heb je me niet gehoord?! wegwezen! Nu" en de leerlingen lopen vlug de coupé uit.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:31 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [moet gaan(huil)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Kijk zo herken ik je weer een beetje" zeg ik terwijl een glimlach mijn gezicht siert. Ik ga zitten en kijk hem aan "Maar vertel is hoe was je vakantie?". Zijn ouders ken ik redelijk goed en meestal is het daar,volgens mij, wel gezellig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrsBrittain schreef:
    [moet gaan(huil)]

    [ maak niet uit ik moet toch ook weg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    'Albus! Je stok!' roep ik hem achterna, maar hij rent al weg. 'Dom kind' zeg ik zuchtend 'Even zijn stok brengen.' Ik loop de coupe uit op naar Albus, Lily en Roos hun coupe, Die vind ik al snel en ik geef Albus zijn stok terug. 'Roos gaat het?' vraag ik, Roos is nogsteeds aan het bloeden en haar kleren zitten ook helemaal onder.


    Roos

    Albus en Lily waren in de coupe gekomen en hadden geschrokken toe gekeken hoe ik aan het bloeden was. Na 5 minuten was James binnen gekomen en had Albus zijn stok gegeven. 'Roos gaat het?' Had hij aan mij gevraagd. 'Njee' zei ik met het bloed in mijn mond. James had het tegengif in zijn zak en had dat aan mij gegeven. Ik at het op en het bloeden stopte 'Sanite' zei ik en James ging zitten. Hij gaf me twee sikkels en pakte een badge, maakte hem schoon en spelde hem op. 'Nu ben ik ook lid van de shit!' zei hij 'SHIT is het.' zei ik lachend. 'Albus wat kan ik voor je doen om het goed te maken?' Zei James


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus

    Ik tril helemaal en pak mijn toverstok aan. 'Bedankt.' mompel ik. Dan word ik boos. 'Ik dacht dat je mijn broer was! Je..je neemt nooit voor me op en pest me altijd.' de tranen springen in mijn ogen maar ik veeg ze snel weg. Dat plezier gun ik James niet. Ik wijs naar Roos. 'Word lid van de SHIT!'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:21 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Als het meisje de gang op gaat hoor ik gelijk heel wat kabaal. Zo te horen James Potter en zijn bende uit mijn jaar. Fijn. Ze zijn echt een stel klieren. Ik snap ze echt niet. Waarom zou je zo willen doen? En dan ben ik het kind van dooddoeners?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mason

    Ik heb nu de slappe lach. Ik knik even als James weg gaat en wend me dan tot Hayde. 'De was geweldig,' zeg ik grijnzend. 'Ik zie die smurfen al helemaal voor me...zo in het blauw. Maar-' ik pak de zak met snoep. '-we kunnen ook een mini draak in de onderbroek van Scorpius doen!'

    Lily

    Ik kijk naar Albus. Die is echt boos, maar ik vind het ook niet kunnen wat James doet. Ik kijk Roos aan. 'Die SHIT badges komen wel weer schoon,' zeg ik geruststellend.

    Jasmine Ophelia Algera

    Als het meisje lang wegblijft, begin ik mij zorgen te maken. Wie weet wat die idioten met haar gedaan hebben? Ze moeten altijd jongere kinderen hebben en een eerstejaars vinden ze al helemaal leuk om te pesten. Ik sta op en steek mijn hoofd uit de coupé deur. Ik zie niemand en het katje van het meisje komt ook nieuwsgierig kijken. 'Zullen we haar gaan zoeken?' vraag ik het beestje en ik krabbel haar achter haar oor.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Professor Stafler

    Ik loop snel door de trein. Ik hoorde net wat kabaal. Potter en zijn vrienden, zoals altijd. Ik friemel even aan mijn baardje en luister dan. Het kabaal is opgehouden. Ik ga een coupé binnen en zie dan de lerares toverdranken; professor Sneep. Maar ik noem haar gewoon Madelaine. 'Goedenmiddag,' zeg ik glimlachend als ik de coupédeur open sla. 'Ook last van dat kabaal?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Amarantha Hayde Asker

    'Goed idee!' hik ik. 'Maar ik ga even kijken hoe het met Roos is. Dat vond ik echt kinderachtig van jullie.' Ik sta op een loop de coupé uit. Ik loop naar de coupé van Roos. Ik schuif de deur open en hang tegen de deurpost. 'Gaat het een beetje Roos?' 'Mja.' 'Kom, ik help wel even met schoonmaken.' Ik haal mijn toverstok uit mijn zak. 'Sanito.' Na een tijdje zijn al de badges schoon. Ik pak twee sikkels uit mijn zak en geef ze aan Roos. 'Ik sluit me aan bij SHIT.' 'Echt?' 'Ja. Ik vind het ook niet kunnen wat Mason en James je hebben aangedaan met dat snoepje. Dat was zelfs laag voor hen.'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lily

    Ik kijk naar Hayde. Ze is net binnengekomen en stelt nu voor dat ze bij de SHIT wil. IK zucht. Ik heb Hayde nooit echt gemogen of zo, maar ik was wel blij dat ze bij ons kwam wonen. Had ik eindelijk een zus. Dan besef ik dat ik Aqua in de andere coupe heb achtergelaten. 'Ik ga.' zeg ik haastig en ik loop de coupé uit.

    Jasmine Ophelia Algera

    Als het meisje weer aan komt lopen, laat ik haar katje erdoor, zodat hij haar kan begroeten. 'Gaat alles goed? Ik hoorde een stel idioten uit mijn jaar.' Ik ga weer zitten en kijk haar vragend aan. Gelukkig heeft ze niks. Je weet het nooit. Het meisje van de bende is nog wel oké, maar die jongens gaan soms echt te ver.


    Happy Birthday my Potter!