• Hier is het eerste topic. We beginnen vanaf het King Cross station, als mensen naar Zweinstein gaan. De sorteerseremonie slaan we over.

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Albus

    Professor Stafler lijkt Roos niet gezien te hebben en loopt gewoon weg. 'Blind,' mompel ik. 'Hallo!' zeg daarna vrolijk tegen Roos. 'Leuke vakantie gehad?' Ja, ik word altijd blij van Roos. Ze is ook mijn beste vriendin. En, nouja, de enige. Ik ben niet zo populair als James, maar dat hoeft van mij ook niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ Ik moet gaan. Doei!]

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk verbaasd op naar het meisje dat in de opening staat. Als ik het goed in kan schatten is ze 11 en dus nieuw. 'Natuurlijk,' mompel ik en ik verdiep mij weer in het boek dat ik op de wegisweg heb gekocht. Het gaat over oude mythen. Super interessant dus, als je het mij vraagt.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:15 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik moet ook gaan. Snik, snik. :P Doei!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [RPG!!!(hoera) hyper hyper!!! okeey ik kan gewoon beginnen?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    'Pap, ik weet de weg vanaf hier zelf wel .' zei ik geïrriteerd. Ik liep door en zag Albus en Roos bij elkaar staan 'Misschien komen Lily en Hugo wel bij Zwadderich.' zei ik plagerig. En ik liep door, wachtend op woedende antwoorden. Ik pestend Albus normeer omdat ik meestal in een rothumeur was. Mijn SLIJMBALlen waren niet erg goed geweest. Ach wat boeide het ook. Ik liep door naar mijn vrienden en we zochten een coupe. Van mijn ouders had ik in de auto al afscheid genomen.


    (moet gaan, sorry van de spellingsfouten: zit op iPod

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 11:39 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MrsBrittain schreef:
    [RPG!!!(hoera) hyper hyper!!! okeey ik kan gewoon beginnen?]


    [jhaa!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos

    'Ik vond het alleen leuk toen we gingen logeren, Frankrijk was saai. Wel heb ik buitenlandse heksen en tovernaars gezien. En ik heb een souvenir gekocht!' Ik pak mijn tas en haal er een soort ketting uit. 'Het is een amulet tegen Nurgels. Gekocht van iemand die bij mijn moeder op school zat. M'n moeder mocht haar volgensmij niet zo, want ze wou snel weer weg. Ze heette Loena Leeflang, ofzo. Wist je dat Nurgels beestjes zijn die in je hoofd gaan zitten en je duizelig maken? Hoe was jou vakantie trouwens?'
    Ik had op en neer gesprongen tijdens het vertellen. Mijn vader en Hugo kwamen naast me staan.


    Ron

    'Roos, doe je wel voorzichtig met die ketting? Je hebt er maar een en je krijgt geen nieuwe als hij stuk gaat!' Roos stopte met springen en keek haar vader aan 'Oke pap.'
    'Kom Hugo dan zoeken we een plaatsje in de trein.' Ik pakte Hugo's hand en liep naar de trein.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ mijn topics ]


    Je croix a toi

    Catnipp schreef:
    (...)

    [jhaa!]


    okeey moet even een beginnetje zoeken...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Albus

    Ik glimlach naar Roos. Het is fijn dat ze zo blij is. 'Onze vakantie was ook leuk!' zeg ik grijnzend. 'We zijn naar Ierland geweest, we gingen kamperen. We hadden zo'n grote tent waar heel veel mensen in kunnen en we stonden op een tovernaarscamping. Er was ook een meer, waar ik jammer genoeg vaak in ben geduwd door James...Maar het was echt leuk!' Ik ratelde vrolijk door. 'Kom,' zei ik toen ik klaar was. 'Laten we een coupe zoeken. Anders is alles al vol!'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lily

    Ik knik dankbaar en ga zitten. Ik kijk een paar tellen naar de zesdejaars, die nu is gaan lezen. Dan sla ik mijn hutkoffer open. Mijn poes Aqua springt gelijk naar buiten en miauwt klagerig. Ik pak het kleine beestje vast en streel het over zijn zachte vacht. Dan laat ik Aqua vrij rondlopen en ga ik lezen in Zwerkbal door de eeuwen heen.

    [ik lees dit alleen, oke?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Professor Stafler

    Ik zucht als ik mijn brood op heb. Het is hier eigenlijk best saai. Altijd in mijn eentje zitten. Ik sla mijn coupédeur open en ga opzoek naar de eerste de beste leraar of lerares die ik kan vinden. Ik krab even aan mijn kin. Tja, waar moet ik beginnen met zoeken? Ik besluit maar op het perron te gaan zoeken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''