• Ik weet sinds vorig weekend dat ik Pfeiffer heb en ik kan je nu al zeggen dat ik het zat ben! :/

    Mijn vraag was dan ook zijn hier nog meer mensen die Pfeiffer hebben of hebben gehad? En wat zijn jullie ervaringen? Was het snel over of duurde het lang?


    dream, dare, fly!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het Syndroom van Gilbert kan zich op verschillende manieren uiten. Gewrichtspijn, hoofdpijn, duizeligheid en nog meer dingen die ik zo niet weet. Als je zeker wilt weten of je het hebt of niet moet je een bloedtest aanvragen bij je huisarts.

    Ik ben bang voor naalden o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Ik ben bang voor naalden o.o

    Tja... Moet je dan toch doorheen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is Pfeiffer hetzelfde als klierkoorts? Want als dat is dan heeft mijn broer het gehad. Helemaal niet lang dus dat valt mee. En een vriendin van mij heeft het een jaar gehad. Ze is nu nog steeds ziek , vooral door vermoeidheidssyndroom die ze erna kreeg.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:53 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Nope, but beterschap! :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Samhain schreef:
    (...)
    Ik ben bang voor naalden o.o


    weet je hoevaak ik geprikt ben?
    10 keer in een jaar ofzo....
    er zijn mensen die er nog meer hebben gehad...

    gewoon kijken, dat doe ik ook, word je hard van xD


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb automatisch de neiging dat als mensen zeggen hoe zwaar ze het wel niet hebben met Pfeiffer, te denken 'Bullshit' maar dat komt omdat ik erachter kwam dat ik het had, toen ik er net vanaf was en het dus geen heftige invloed heeft gehad.
    Ik denk dat puberteit het wel versterkt en je er toch wel wat last van kan hebben :c.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb het gehad, schijnt. Ik had het niet door tot ik ging bloedprikken en ze zeiden dat ik pfeiffer had maar ze niet wisten wanneer het actief was geweest (of wanneer het actief zou worden) of zo iets.
    Maar ik merk toch af en toe wel dat ik er nog een nasleep van heb :/


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een vriendin van mij heeft het ook. En ze is nu al 4 maand niet naar school geweest, dus moet het jaar overdoen! Echt niet leuk! ;(
    Voor jou hoop ik dat het snel overgaat. Beterschap!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Vorige zomer had ik Pfeiffer gekregen (doordat ik limonade met iemand deelde). Toen was ik nog weken ontzettend moe, en toen ik eindelijk wat fitter werd bleek ik ook nog buikgriep te hebben omdat mijn weerstand zo laag was. Nu voel ik het nogsteeds zo nu en dan. Het is gewoon een kutziekte. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik had misschien pfeiffer, maar de dokter zei dat het kwam doordat ik te laat ging slapen. Zelf denk ik soms wel dat ik pfeiffer heb/heb gehad...

    Ik heb het gehad, maar er toen niks van gemerkt. Toen ik een keer bloed moest laten prikken bleek dat ik het had gehad :p

    Maar twee vriendinnen van me hebben het ook gehad: eentje had het heel zwaar, omdat haar immuunsysteem best verzwakt was en ze toen ook nog allerlei virussen kreeg.

    Ik wens je iig heel veel beterschap!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.