• Ik denk dat zowat iedereen ze wel kent. Uggs. Schoenen/laarzen van een zachte stof. Vele dragen ze omdat ze lekker zitten, warm zijn, .. Vele vinden ze lelijk. Maar plots schoot me te binnen dat de bedenkers ze misschien zelf wel lelijk vinden. Uggs --> Ugg --> Ugly --> Vies/lelijk. Waarschijnlijk niet en beschouwen zij het gewoon als 'merknaam' of zo. Zelf vind ik ze niet zo cool.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 23:37 ]

    Ik heb neppe.
    Alleen omdat ze lekker warm zijn in de winter.


    There's power in the words you whisper.

    Haha, volgensmij komt het daar ook van af? Uggs -> Ugly?
    Ik vind ze echt lelijk, vooral bij jongens.


    ars moriendi

    Waar denk jij nu over na xD
    Ik heb er wel, geen echte natuurlijk ze zijn gewoon lekker warm en ik vind ze cool =)


    Stop wishing, Start doing..

    Haha bij ons op school noemen we ze niet voor niets ugglys.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgensmij was het daar ook van afgeleid.
    Uggs --> Ugly
    Zoals Tortuga zegt.

    Ik vind ze bij sommige wel leuk staan, maar ik zou ze nooit dragen.

    Ik haat Uggs. Uggs zijn lelijk. Uggs zijn oncomfortabel. Uggs zijn orthopedisch niet okay. Uggs zijn de reden van Hiroshima.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik hou van uggs. Ik dacht nog zo'n jaar geleden van; wtf, dat zijn echt lelijke dingen. Wie draagt die nu. Maar op een gegeven moment vond ik ze mooi staan bij vele, en heb zelf neppe uggs gekocht. Ik vind ze heel fijn, en best wel mooi.

    Een leraar noemde me ugly, omdat ik die laarzen een keer aanhad.


    <3

    SYN schreef:
    Ik haat Uggs. Uggs zijn lelijk. Uggs zijn oncomfortabel. Uggs zijn orthopedisch niet okay. Uggs zijn de reden van Hiroshima.

    Ik vind Uggs wel lekker zitten, maar deze reactie vind ik ge-wel-dig.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    Ik heb neppe.
    Alleen omdat ze lekker warm zijn in de winter.


    Save me from myself.

    ik heb er geen, en wil ik zo houden. facking lelijk man (nerd) geef mij maar combats, zit zeker even goed, warm, en ziet er leuker uit :) maar dat is tuurlijk mijn metalheadmening


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ze zijn gewoon UGGly (cat)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 0:16 ]


    Let it come and let it be

    Ja Uggs is bedacht door een Australische man die zei dat hij ze beroemd kon maken door ze simpelweg ugly te noemen en duur te maken. En nu? Die gast is miljonair. Neppe Uggs lopen niet lekker als ze versleten zijn, maar de echte wel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ja Uggs is bedacht door een Australische man die zei dat hij ze beroemd kon maken door ze simpelweg ugly te noemen en duur te maken. En nu? Die gast is miljonair. Neppe Uggs lopen niet lekker als ze versleten zijn, maar de echte wel.

    FOUT! Het is bedacht door een Australische man ja. Een Amerikaans bedrijf heeft het idee gekocht, en ZIJ zijn miljonair. De man zelf heeft recht op een paar Uggs per jaar. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rango schreef:
    Volgensmij was het daar ook van afgeleid.
    Uggs --> Ugly
    Zoals Tortuga zegt.

    Ik vind ze bij sommige wel leuk staan, maar ik zou ze nooit dragen.


    Behind the laughter it actually means something.

    SYN schreef:
    (...)
    FOUT! Het is bedacht door een Australische man ja. Een Amerikaans bedrijf heeft het idee gekocht, en ZIJ zijn miljonair. De man zelf heeft recht op een paar Uggs per jaar. (:


    Oh... dan heeft mijn Filosofie leraar het verkeerd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.