• Ik weet sinds vorig weekend dat ik Pfeiffer heb en ik kan je nu al zeggen dat ik het zat ben! :/

    Mijn vraag was dan ook zijn hier nog meer mensen die Pfeiffer hebben of hebben gehad? En wat zijn jullie ervaringen? Was het snel over of duurde het lang?


    dream, dare, fly!

    iemand die ik ken heeft daardoor heel veel van haar school gemist en moest het over doen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik niet, een neef van me wel, die is heel lang ziek ervan geweest. :/ sterkte!


    Destroy what destroys you.

    Toen ik klein was heb ik het wel gehad. Ik kan me daar alleen niets meer over herinneren. Nu heb ik een andere vermoeidheidsziekte die gelukkig wel minder erg is dan Pfeiffer. Sterkte!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    in oktober is bij mij pfeiffer ontdekt...ik heb er redelijk wat last van gehad...heb er momenteel nog af en toe last van, maar dat is de nasleep...door pfeiffer mag ik mijn 6de jaar overnieuw doen =='
    Sterkte!
    Neem vooral veel rust! De neef van een docente van mij heeft, omdat hij niet genoeg rust heeft genomen en te vroeg weer begon met fulltime werken, er een chronische vermoeidheid aan overgehouden. Pfeiffer is geen ziekte om te negeren.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sterkte! Op de basisschool zat een meisje bij mij in de klas die ook Pfeiffer had, en die heeft toen heel veel lessen gemist...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou misschien pfeiffer hebben, omdat ik altijd duizelig werd. Maar het bleek iets anders te zijn (Het Syndroom van Gilbert).
    Iemand die bij mij in de klas zat had wel Pfeiffer. Die was altijd erg moe en kwam vaak niet naar school. Ik wens je veel sterkte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterkte.
    Ik heb het ook gehad, zo'n 3-4 jaar geleden. Ik heb er ongeveer 2 maanden last van gehad. Het was bij mij redelijk snel over vind ik. Ik had nog wel zo soms eens nog van die momenten, maar dat was enkel de 1e maand. ^^

    Ik weet nog dat ik zo ziek was, dat ik geen stem meer had en dat ik niet naar de begrafenis van mijn oom mocht omdat ik zo intens ziek was. Mijn broertje vond dat geweldig want die wilde niet naar de kerk en dan mocht die bij mij blijven.

    Veel beterschap gewenst!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn viiendin had vorig jaar pfeiffer op het ende van het jaar waardoorze bleef ziten maar heolang het duurd hangt denk af of jr wel genoeg rust


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja ik had het dit jaar, en nu moet ik het overdoen, maar ik heb eigenlijk nooit echt rust genomen dus ik hoop dat dat geen problemen levert aangezien ik nogsteeds vet moe ben de hele dag >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb het heel zwaar gehad. Gelukkig kun je het maar een keer krijgen, maar het kan wel in vlagen terugkomen. Als mijn weerstand zwak is en ik voel me niet fijn, heb ik soms ook periodes last van echt die vermoeidheid, maar dat zakt ook weer hoor.:]


    Til hug og blod.

    DarkSavior schreef:
    Ik zou misschien pfeiffer hebben, omdat ik altijd duizelig werd. Maar het bleek iets anders te zijn (Het Syndroom van Gilbert).
    Iemand die bij mij in de klas zat had wel Pfeiffer. Die was altijd erg moe en kwam vaak niet naar school. Ik wens je veel sterkte.

    Hmm, ik ben ook best vaak duizelig. *gaat Syndroom van Gilbert googelen*

    OT: Beterschap D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Hmm, ik ben ook best vaak duizelig. *gaat Syndroom van Gilbert googelen*

    OT: Beterschap D:

    Het Syndroom van Gilbert kan zich op verschillende manieren uiten. Gewrichtspijn, hoofdpijn, duizeligheid en nog meer dingen die ik zo niet weet. Als je zeker wilt weten of je het hebt of niet moet je een bloedtest aanvragen bij je huisarts.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het nu al een jaar,

    Ik heb ook Pfeiffer. Het heeft bij minstens 3 maanden geduurd. Maar een collega van mij 6 maanden ofzo. Ik heb nu ook het nasleep. Ik eet niet zoveel meer en ik ben vaak moe maar in plaats daar van probeer ik wel wat meer te bewegen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb het gehad, een halfjaar. IT WAS KILLING ME!
    Dus beterschap en sterkte.


    Firm believer of all that is magic