• Voor de mensen die niets van me afweten en toch willen weten waar ik het over heb, ik raad je aan eerst dit stuk te lezen! Ik zit al dagen te bedenken wat ik hier nu eigenlijk ga schrijven. Ik schrijf dit nu op 18 juni, terwijl ik het dus vandaag pas post. Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zit ik op de Stena Hollandica naar Engeland. Daar ga ik bij mijn vriendin/verloofde Amy wonen. In dit algemene topic plaats ik alle updates hier over. So yeah. Ik heb hier geen toestemming voor, het is echt weglopen. Ik weet sowieso al dat die vraag gaan komen, dus zeg ik het nu al; dit is niet strafbaar, ik heb alleen meldingsplicht. Mijn ouders moeten weten dat ik veilig ben en ze hoeven niet te weten waar dat is.
    Is weglopen strafbaar? Weglopen zelf is niet strafbaar maar degene die je onderdak geeft, heeft wel een meldingsplicht: Ben je onder de 18 jaar dan moet hij of zij dit melden bij je ouders, je voogd, politie of een hulpverleningsinstelling. Tot je 18de sta je namelijk nog onder “ouderlijk gezag”, wat wil zeggen dat je ouders officieel nog verantwoordelijk voor je zijn. Als je 18 jaar of ouder bent dan heb je niet meer te maken met het “ouderlijke gezag”. Wel zijn je ouders tot je 21ste jaar financieel verantwoordelijk voor je. Bron: Opvanghuis.nl
    Meer updates volgen zodra ik ze heb. P.S. The nerves are killing me.


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    CSI England.

    Timor schreef:
    Sorry hoor, maar wel raar dat er 'toevallig' opeens nog iemand opduikt en iets gaat zeggen over dit, die net een account heeft en net online is, vooral met zo'n username.


    Corrigeer...account bestaat sinds 2010...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als er hier ook echt een moeder aanwezig is, vind ik dat niet verstandig om dat hier uit te vechten op het internet. Doe dat eens in privé zeg, wij hebben daar toch geen zaken mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Morgue schreef:
    CSI England.

    Hier moet gewoon een freaking tv-serie van gemaakt worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:30 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Timor schreef:
    Sorry hoor, maar wel raar dat er 'toevallig' opeens nog iemand opduikt en iets gaat zeggen over dit, die net een account heeft en net online is, vooral met zo'n username.
    Via IP-adres weten de mods snel of het deze accounts van bij Lizz haar oude woonplaats komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Via IP-adres weten de mods snel of het deze accounts van bij Lizz haar oude woonplaats komen.



    Volgens mij zat Lizz op een proxy.


    Your make-up is terrible

    En het ergste vind ik nog dat Lizz één van deze dagen dit hele topic moet doorlezen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    En het ergste vind ik nog dat Lizz één van deze dagen dit hele topic moet doorlezen.


    Arme Lizz (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Clint schreef:
    (...)
    Hier moet gewoon een freaking tv-serie van gemaakt worden.


    Idd! _O_

    Frodo schreef:
    En het ergste vind ik nog dat Lizz één van deze dagen dit hele topic moet doorlezen.

    Dat is eigenlijk best wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Assassin schreef:
    (...)


    Volgens mij zat Lizz op een proxy.
    Sucken. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Frodo, ja inderdaad. Want we doen dit nu zegmaar, zonder dat Lizz dit weet. Well, nu heeft ze tenminste iemand om te knuffelen :3


    En misschien slim om een lieve MOD naar het IP-adres te laten kijken c:

    Morgue schreef:
    (...)

    Idd! _O_

    De hoofdverhaallijnen en hoofdpersonen weten we al! De acteurs hebben we als het goed is ook al en nu moeten we alleen nog maar een scenario schrijven. Dit wordt een kaskraker!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frodo schreef:
    En het ergste vind ik nog dat Lizz één van deze dagen dit hele topic moet doorlezen.


    Agree, totally agree. Ik vind ook gewoon dat we ons hier buiten moeten houden. Wij hebben hier helemaal niets mee te maken. En voor Lizz gaan spreken heeft al helemaal geen zin. Dit topic is gewoon voor updates. Lizz is op dit moment waarschijnlijk gewoon gelukkig en daar gaat het om. Meer kunnen wij hier met z'n allen niet over zeggen. Behalve misschien de mensen die haar echt kennen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.