• Voor de mensen die niets van me afweten en toch willen weten waar ik het over heb, ik raad je aan eerst dit stuk te lezen! Ik zit al dagen te bedenken wat ik hier nu eigenlijk ga schrijven. Ik schrijf dit nu op 18 juni, terwijl ik het dus vandaag pas post. Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zit ik op de Stena Hollandica naar Engeland. Daar ga ik bij mijn vriendin/verloofde Amy wonen. In dit algemene topic plaats ik alle updates hier over. So yeah. Ik heb hier geen toestemming voor, het is echt weglopen. Ik weet sowieso al dat die vraag gaan komen, dus zeg ik het nu al; dit is niet strafbaar, ik heb alleen meldingsplicht. Mijn ouders moeten weten dat ik veilig ben en ze hoeven niet te weten waar dat is.
    Is weglopen strafbaar? Weglopen zelf is niet strafbaar maar degene die je onderdak geeft, heeft wel een meldingsplicht: Ben je onder de 18 jaar dan moet hij of zij dit melden bij je ouders, je voogd, politie of een hulpverleningsinstelling. Tot je 18de sta je namelijk nog onder “ouderlijk gezag”, wat wil zeggen dat je ouders officieel nog verantwoordelijk voor je zijn. Als je 18 jaar of ouder bent dan heb je niet meer te maken met het “ouderlijke gezag”. Wel zijn je ouders tot je 21ste jaar financieel verantwoordelijk voor je. Bron: Opvanghuis.nl
    Meer updates volgen zodra ik ze heb. P.S. The nerves are killing me.


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    tassie75 schreef:
    (...)

    Is Lizz niet daarmee begonnen door haar vluchtplannen hier te openbaren? En niet alleen voor vrienden maar echt te openbaren?


    Wij zíjn haar vrienden.


    Your make-up is terrible

    tassie75 schreef:
    Wie van jullie kennen Lizz nou eigenlijk echt? Ik niet, zal ook niet doen alsof het zo is. Kan me alleen heel goed voorstellen dat haar moeder dit zeer zeker niet gewild had. Haar dochter naar een ander land om bij iemand te gaan wonen die ze nog nooit echt gezien heeft. Iedereen lijkt op een computer aardig, leuk, interessant en ik weet hoe makkelijk je je hart daaraan kan verliezen. Ik weet ook hoe vaak het heel anders is als dat het leek. En dan naar een ander land, naar iemand die je feitelijk niet kent en een rugzak heeft waar je mee om moet kunnen gaan... Doodeng! Ik kan alleen tegen de moeder zeggen, ik ben in gedachten bij je. Ik ben ook in gedachten bij Lisanne (wat definitief haar echte naam is).


    Wie ben jij nu weer?
    Wij weten wel allemaal dat Lizz altijd enthousiast en lief over Amy verteld, en ik geloof haar als ze zegt dat ze van elkaar houden. Ze hebben elkaar trouwens wel al gezien via webcam, foto's, filmpjes voor elkaar,...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    tassie75 schreef:
    Wie van jullie kennen Lizz nou eigenlijk echt? Ik niet, zal ook niet doen alsof het zo is. Kan me alleen heel goed voorstellen dat haar moeder dit zeer zeker niet gewild had. Haar dochter naar een ander land om bij iemand te gaan wonen die ze nog nooit echt gezien heeft. Iedereen lijkt op een computer aardig, leuk, interessant en ik weet hoe makkelijk je je hart daaraan kan verliezen. Ik weet ook hoe vaak het heel anders is als dat het leek. En dan naar een ander land, naar iemand die je feitelijk niet kent en een rugzak heeft waar je mee om moet kunnen gaan... Doodeng! Ik kan alleen tegen de moeder zeggen, ik ben in gedachten bij je. Ik ben ook in gedachten bij Lisanne (wat definitief haar echte naam is).

    Je vergeet misschien dat ze elkaar al 3,5 jaar kennen. Je hebt vast niet de blog gelezen. En hoe weet jij nou dat Lissanne haar echte naam is?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    tassie75 schreef:
    Wie van jullie kennen Lizz nou eigenlijk echt? Ik niet, zal ook niet doen alsof het zo is. Kan me alleen heel goed voorstellen dat haar moeder dit zeer zeker niet gewild had. Haar dochter naar een ander land om bij iemand te gaan wonen die ze nog nooit echt gezien heeft. Iedereen lijkt op een computer aardig, leuk, interessant en ik weet hoe makkelijk je je hart daaraan kan verliezen. Ik weet ook hoe vaak het heel anders is als dat het leek. En dan naar een ander land, naar iemand die je feitelijk niet kent en een rugzak heeft waar je mee om moet kunnen gaan... Doodeng! Ik kan alleen tegen de moeder zeggen, ik ben in gedachten bij je. Ik ben ook in gedachten bij Lisanne (wat definitief haar echte naam is).

    Als Lizz zegt dat ze Lizz heet, heet ze Lizz. :')
    Verder is het haar eigen plan en ze zal zo haar redenen hebben. Mensen vertrekken niet zomaar. Als de band tussen Lizz en haar moeder echt goed was geweest had ze haar met meer achtergelaten dan een briefje. Verder kan ik inderdaad niks zeggen over die band omdat ik Lizz niet eens echt ken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Frodo schreef:
    (...)

    Wie ben jij nu weer?
    Wij weten wel allemaal dat Lizz altijd enthousiast en lief over Amy vertelt, en ik geloof haar als ze zegt dat ze van elkaar houden. Ze hebben elkaar trouwens wel al gezien via webcam, foto's, filmpjes voor elkaar,...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:34 ]

    tassie75 schreef:
    (...)

    Ik ben hier niet voor een discussie. Ik hoop dat Lizz gelukkig is en twijfel er geen moment aan dat ze van Amy houdt. Ik ben alleen bezorgd om haar. That's all.


    Anniee, hou jij mijn tassie even vast.
    Dunno, jij kent haar vast in RL.


    Your make-up is terrible

    Flea schreef:
    (...)
    Als Lizz zegt dat ze Lizz heet, heet ze Lizz. :')
    Verder is het haar eigen plan en ze zal zo haar redenen hebben. Mensen vertrekken niet zomaar. Als de band tussen Lizz en haar moeder echt goed was geweest had ze haar met meer achtergelaten dan een briefje. Verder kan ik inderdaad niks zeggen over die band omdat ik Lizz niet eens echt ken.
    Ze zei onlangs dat ze Elisabeth heet. Dat het nu opeens Lisanne is verward me.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Valt het jullie op dat tassie75 maar 19 minuten online is geweest en net een berichtje kreeg van VampKiller? O.o

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:24 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ZomerElf schreef:
    Valt het jullie op dat tassie75 nog maar 19 minuten online is en net een berichtje kreeg van VampKiller? O.o

    En 2012-1975= 37 jaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    (...)Ze zei onlangs dat ze Elisabeth heet. Dat het nu opeens Lisanne is verward me.


    Vind ik ook vreemd.

    ZomerElf schreef:
    Valt het jullie op dat tassie75 nog maar 19 minuten online is en net een berichtje kreeg van VampKiller? O.o


    Jup, ook gezien.
    Curiouser and curiouser.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    VampKiller zei op 21 juni 2012 - 22:21:
    je weet wie en waarom 0115453505

    Dat is een telefoonnummer. Zeker weten.
    Volgens mij Zeelands, want daar kom ik ook vaak genoeg.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wow, ik vind dit ergens heel onverstandig, maar wel erg dapper. Ik wens jullie het allerbeste toe samen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En 2012-1975= 37 jaar.


    Jup...ik weet niet, maar ik krijg zo een vermoeden dat, dat een account is van die moeder..

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:26 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sorry hoor, maar wel raar dat er 'toevallig' opeens nog iemand opduikt en iets gaat zeggen over dit, die net een account heeft en net online is, vooral met zo'n username.