• Voor de mensen die niets van me afweten en toch willen weten waar ik het over heb, ik raad je aan eerst dit stuk te lezen! Ik zit al dagen te bedenken wat ik hier nu eigenlijk ga schrijven. Ik schrijf dit nu op 18 juni, terwijl ik het dus vandaag pas post. Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zit ik op de Stena Hollandica naar Engeland. Daar ga ik bij mijn vriendin/verloofde Amy wonen. In dit algemene topic plaats ik alle updates hier over. So yeah. Ik heb hier geen toestemming voor, het is echt weglopen. Ik weet sowieso al dat die vraag gaan komen, dus zeg ik het nu al; dit is niet strafbaar, ik heb alleen meldingsplicht. Mijn ouders moeten weten dat ik veilig ben en ze hoeven niet te weten waar dat is.
    Is weglopen strafbaar? Weglopen zelf is niet strafbaar maar degene die je onderdak geeft, heeft wel een meldingsplicht: Ben je onder de 18 jaar dan moet hij of zij dit melden bij je ouders, je voogd, politie of een hulpverleningsinstelling. Tot je 18de sta je namelijk nog onder “ouderlijk gezag”, wat wil zeggen dat je ouders officieel nog verantwoordelijk voor je zijn. Als je 18 jaar of ouder bent dan heb je niet meer te maken met het “ouderlijke gezag”. Wel zijn je ouders tot je 21ste jaar financieel verantwoordelijk voor je. Bron: Opvanghuis.nl
    Meer updates volgen zodra ik ze heb. P.S. The nerves are killing me.


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Yoda schreef:
    (...)

    Ze heeft een brief achter gelaten en de hele reden dat ze uiteindelijk weggeclucht is, zijn haar ouders.


    Je bent weer goed aan t typen (cat)

    En laat Liz haar neus met rust! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    (...)

    Ze heeft een brief achter gelaten en de hele reden dat ze uiteindelijk weggeclucht is, zijn haar ouders.


    Yea, maar er zijn genoeg mensen die een moeilijke jeugd hebben en om nou weg te vluchten naar Engeland.. Het was misschien beter geweest om met ze te praten, ze is 18, dus konden ze haar toch niet weerhouden om te gaan én er is minder spanning en ruzie achteraf.

    Morgue schreef:
    (...)

    Yea, maar er zijn genoeg mensen die een moeilijke jeugd hebben en om nou weg te vluchten naar Engeland.. Het was misschien beter geweest om met ze te praten, ze is 18, dus konden ze haar toch niet weerhouden om te gaan én er is minder spanning en ruzie achteraf.


    Oehhhh, altijd zo leuk als mensen die weinig ergens vanaf weten gaan roepen hoe het beter had gekund (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Oehhhh, altijd zo leuk als mensen die weinig ergens vanaf weten gaan roepen hoe het beter had gekund (cat)

    Indeed :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Morgue schreef:
    (...)

    Yea, maar er zijn genoeg mensen die een moeilijke jeugd hebben en om nou weg te vluchten naar Engeland.. Het was misschien beter geweest om met ze te praten, ze is 18, dus konden ze haar toch niet weerhouden om te gaan én er is minder spanning en ruzie achteraf.


    Soms werkt dat niet meer. Er is door niemand gezegd dat Lizz voorgoed andere opties uitsluit, maar voor nu is dit naar haar idee de meest wijze keuze. Wie zijn wij dan om haar tegen te houden daarin?


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    (...)

    Oehhhh, altijd zo leuk als mensen die weinig ergens vanaf weten gaan roepen hoe het beter had gekund (cat)


    Het is gewoon mijn mening? Ik dacht toch wel dat ik het recht had die te delen aangezien er een topic over is gemaakt. In topic's mag je discussiëren, dat is daar de hele bedoeling van en wat ik zeg is niet meteen slecht bedoeld. Ik zeg toch ook niet dat ze een slechte beslissing heeft gemaakt?! Het was gewoon een vraag, thats all.

    Bedankt Lisanne dat je het zo doet, ik hoop dat je gelukkig wordt.
    Je moeder

    Morgue schreef:
    (...)

    Het is gewoon mijn mening? Ik dacht toch wel dat ik het recht had die te delen aangezien er een topic over is gemaakt. In topic's mag je discussiëren, dat is daar de hele bedoeling van en wat ik zeg is niet meteen slecht bedoeld. Ik zeg toch ook niet dat ze een slechte beslissing heeft gemaakt?! Het was gewoon een vraag, thats all.


    Een vraag zonder vraagtekens? (cat)

    En ik zeg niet dat je je mening niet mag geven :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    VampKiller schreef:
    Bedankt Lisanne dat je het zo doet, ik hoop dat je gelukkig wordt.
    Je moeder


    Thefuck? Haar naam is toch niet Lisanne?


    Your make-up is terrible

    VampKiller schreef:
    Bedankt Lisanne dat je het zo doet, ik hoop dat je gelukkig wordt.
    Je moeder


    Wait whut what is this?

    Assassin schreef:
    (...)

    Thefuck? Haar naam is toch niet Lisanne?


    Ja dat dacht ik ook al (cat)

    Assassin schreef:
    (...)

    Thefuck? Haar naam is toch niet Lisanne?


    Ik begrijp het ook niet, maar als je op het profiel gaat kijken, zie je dat Lizz ertegen 'broertje' zegt...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Thefuck? Haar naam is toch niet Lisanne?


    Wat dacht je dan, ik ben haar moeder, zal toch wel weten hoe ze heet.

    Miam schreef:
    (...)

    Ik begrijp het ook niet, maar als je op het profiel gaat kijken, zie je dat Lizz ertegen 'broertje' zegt...


    Klopt, gebruik account van haar broer

    VampKiller schreef:
    (...)

    Wat dacht je dan, ik ben haar moeder, zal toch wel weten hoe ze heet.


    Volgens mij zei ze op de radiochat dat haar echte naam Elisabeth ofiets dergelijks is. (cat)


    Your make-up is terrible