• Voor de mensen die niets van me afweten en toch willen weten waar ik het over heb, ik raad je aan eerst dit stuk te lezen! Ik zit al dagen te bedenken wat ik hier nu eigenlijk ga schrijven. Ik schrijf dit nu op 18 juni, terwijl ik het dus vandaag pas post. Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zit ik op de Stena Hollandica naar Engeland. Daar ga ik bij mijn vriendin/verloofde Amy wonen. In dit algemene topic plaats ik alle updates hier over. So yeah. Ik heb hier geen toestemming voor, het is echt weglopen. Ik weet sowieso al dat die vraag gaan komen, dus zeg ik het nu al; dit is niet strafbaar, ik heb alleen meldingsplicht. Mijn ouders moeten weten dat ik veilig ben en ze hoeven niet te weten waar dat is.
    Is weglopen strafbaar? Weglopen zelf is niet strafbaar maar degene die je onderdak geeft, heeft wel een meldingsplicht: Ben je onder de 18 jaar dan moet hij of zij dit melden bij je ouders, je voogd, politie of een hulpverleningsinstelling. Tot je 18de sta je namelijk nog onder “ouderlijk gezag”, wat wil zeggen dat je ouders officieel nog verantwoordelijk voor je zijn. Als je 18 jaar of ouder bent dan heb je niet meer te maken met het “ouderlijke gezag”. Wel zijn je ouders tot je 21ste jaar financieel verantwoordelijk voor je. Bron: Opvanghuis.nl
    Meer updates volgen zodra ik ze heb. P.S. The nerves are killing me.


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Clint schreef:
    (...)
    Dat is een telefoonnummer. Zeker weten.
    Volgens mij Zeelands, want daar kom ik ook vaak genoeg.


    Telefoonnummer is van een winkel, kom langs zou ik zeggen.

    Clint schreef:
    (...)
    Dat is eigenlijk best wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend D:


    Dat zegt een lerares bij mij opschool ook altijd..


    ot;
    I'm glad for you two ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    VampKiller schreef:
    (...)

    Telefoonnummer is van een winkel, kom langs zou ik zeggen.

    Zal ik doen. Jammer dat jullie op Zeeuws-Vlaanderen zitten, en ik op Schouwen-Duiveland.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    De hoofdverhaallijnen en hoofdpersonen weten we al! De acteurs hebben we als het goed is ook al en nu moeten we alleen nog maar een scenario schrijven. Dit wordt een kaskraker!


    Bedankt, nu mag ik de cola van mijn toetsenbord af halen >.<

    Timor schreef:
    (...)

    Bedankt, nu mag ik de cola van mijn toetsenbord af halen >.<

    You are welcome C:
    Uitgespuugd of omgegooid?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    De hoofdverhaallijnen en hoofdpersonen weten we al! De acteurs hebben we als het goed is ook al en nu moeten we alleen nog maar een scenario schrijven. Dit wordt een kaskraker!


    Wat een lullig moment van jullie twee om zulke geintjes uit te gaan zitten halen.


    Til hug og blod.

    Clint schreef:
    (...)
    You are welcome C:
    Uitgespuugd of omgegooid?


    Wat denk je? (cat)

    Retaliate schreef:
    (...)

    Wat een lullig moment van jullie twee om zulke geintjes uit te gaan zitten halen.

    I'm sorry, okay? Won't do it again. Promise, bro.
    Ik kon eigenlijk best wel voorspellen dat er een reactie op mijn opmerking zou komen. Maar goed, ik reageer voortaan wel weer gewoon serieus en zakelijk. *zet bromstem op*
    Ahem, ik hoop dat Lizz nu vrolijk en blij bij Amy is:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Timor schreef:
    (...)

    Wat denk je? (cat)

    Uitgespuugd, I guess.
    Maar nu weer on-topic want anders worden de modjes boos D;


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Wat een lullig moment van jullie twee om zulke geintjes uit te gaan zitten halen.


    Zolang er niemand dood of gewond is moeten we overal grappen over kunnen maken, anders wordt het leven zo deprimerend + ze waren niet bepaald beledigend jegens een der beide partijen.

    Morgue schreef:
    (...)

    Zolang er niemand dood of gewond is moeten we overal grappen over kunnen maken, anders wordt het leven zo deprimerend + ze waren niet bepaald beledigend jegens een der beide partijen.


    Daar ben ik zeker voorstander van maar er middenin zo gaan gedragen is gewoon voor beide partijen vervelend. Ik vind het ontzettend jammer hoe kinderachtig je je wat dat betreft opstelt in het gehele topic al. Recht op meningen en recht op wat dan ook is prima, maar het bij ieder dingetje misbruiken door er op terug te vallen is niet alleen kinderachtig, het is ook zeer irriterend.


    Til hug og blod.

    Houden we nu op? Dit is de enige en laatste waarschuwing. Vinden wij dat jullie weer over de scheef gaan, volgt er een slotje.


    I am an idiot, I move.

    Morgue schreef:
    (...)

    Zolang er niemand dood of gewond is moeten we overal grappen over kunnen maken, anders wordt het leven zo deprimerend + ze waren niet bepaald beledigend jegens een der beide partijen.


    Mehhhh, was net ze blij dat je ergens anders heen was gegaan met je lange teentjes.


    quidquid excusatio prandium pro

    Retaliate schreef:
    (...)

    Daar ben ik zeker voorstander van maar er middenin zo gaan gedragen is gewoon voor beide partijen vervelend. Ik vind het ontzettend jammer hoe kinderachtig je je wat dat betreft opstelt in het gehele topic al. Recht op meningen en recht op wat dan ook is prima, maar het bij ieder dingetje misbruiken door er op terug te vallen is niet alleen kinderachtig, het is ook zeer irriterend.


    Ik misbruik niks en vind dat ik zo vaak als nodig is, terug moet wijzen op mijn recht. Ik heb me nog nooit kinderachtig gedragen in dit gehele topic en heb aan het begin alleen aangekaart hoe rot dit moet zijn voor de moeder, wat later ook waar bleek te zijn. Toen werd er al onvriendelijk gereageerd op mijn reacties, die geheel vriendelijk bedoeld waren nét als dezen trouwens. Ik gedraag me helemáál niet kinderachtig en deze discussie is allang afgelopen. Ten eerste zijn beide partijen moeder en dochter en misschien Amy, die in dit topic niet reageren, dus hoe dat vervelend voor hun moet zijn is me een raadsel. Dat het voor jou misschien irriterend is, is niet mijn probleem en ik verzoek je een eigen topic aan te maken waarin de regel 'serieus blijven' in de beginpost is aangegeven.

    Kunnen jullie hier alsjeblieft mee ophouden?
    Ik denk dat het voor Lizz al moeilijk genoeg gaat zijn dit topic te herlezen wanneer ze er tijd voor heeft, zonder dat jullie de boel op stelten gaan zetten of ervoor zorgen dat er een slotje op komt.
    De bedoeling van dit topic was dat Lizz iedereen op de hoogte kon houden, niet om elkaar af te kafferen.

    We all ship Amy and Lizz, end of story.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.