• Ik zoek leesvoer want ik heb nou al 10 keer op inbox gedrukt en er verschijnt nog steeds geen nieuw hoofdstuk! Dus ik moet gewoon meer abo's(A)

    niet:

    - One direction
    - Justin Bieber
    - Ontzettende horror
    - Dingen zoals Fallen (alleen maar romantiek en voor de rest geen verhaallijn)
    - Bijvoorbeeld Hungergames + Harry Styles ofzo: geen 1D is geen 1D
    - voor de rest niet zo veel

    maak anders mijn quiz Ga ik jou story lezen?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:01 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Link.


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    It isn't over yet / The girl that hated the Mockingjay
    Er is gestemd: het capitool krijgt een Hunger Games. Maar het is niet zo makkelijk als iedereen zou denken. Katniss krijgt de koude emoties van de capitoolskinderen, en Drew moet de arena in. Twijfel. Het verhaal van Drew begint en het verhaal van Katniss gaat verder.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik vond wel dat Fallen toch wel een verhaallijn had :')


    SLOAN.

    Geller schreef:
    Ik vond wel dat Fallen toch wel een verhaallijn had :')


    ja had het ook wel maar daarna word het zo vaag en bij Kwelling ben ik officieel afgehaakt want toen ging het echt alléen maar om die ouders waar ze uiteindelijk toch niet naartoe gaat en die schaduwen en vooral alléen maar over Daniel en hoe boos ze wel niet op hem is omdat hij haar toevallig leuk vond, pff...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    maar ik ga die andere 2 zeker lezen!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    "If you're a bird, I'm a bird."
    - Noah, The notebook






    In de warme zomer van 1940 ontmoeten Belle en Maarten elkaar, 2 jongeren op zoek naar veranderingen. Ze kunnen niet meer van elkaar verschillen maar desondanks is het pure liefde die tussen hen speelt. Met een symboliserende bloem, een verlangende blik en 2 smachtende harten begint hun zomerliefde die -voor hen beiden- te kort aanvoelt. Ze houden er een intense tijd op na en hartstochtelijke herinneringen.
    Maar dan breekt de oorlog in al zijn furie uit en begint alles wat ooit zo zeker leek te vervagen...
    Zal hun liefde ondanks alles stand houden?


    linkje^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik zal later kijken maar ik ga nu wel ff naar bed, mijn ouders en iedereen anders is al boven:X


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    dit gaat goed ik heb er al een aantal abo's bij(hoera)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Heart of Gold. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Koudvuur

    Ogen zijn de spiegel van de ziel. Dat is tenminste wat Leonardo Da Vinci schreef. En hij had nog verdomde gelijk ook. Alsof hij had geweten hoe het was om een mutant te zijn, met felle, oogverblindende irissen die je identiteit verraadden.

    Fire Longbird woont in haar eentje in het grootste huis van Gotha, nadat ze haar ouders heeft verloren en haar zusje meegenomen is door Mutantenjagers. Alles gaat goed totdat er een mysterieuze jongen verschijnt die beweert haar hulp nodig te hebben.

    Wat doe je als je een zestienjarig meisje bent dat voorbestemd is een groep mutanten te leiden naar de strijd?

    http://www.quizlet.nl/stories/83130/koudvuur--a-mutantstory/


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Face of an angel

    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © ThoseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven


    Keep your head up, keep your heart strong

    ~

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 14:34 ]


    .it's up to you to make dreams come true


    words missing
    at this moment
    that seems like the end
    yet it is only the beginning
    when friendships are close
    and dreams are far
    you were there for me.
    Tears fill me
    with memories of both good and bad
    some nearly forgetton
    yet all dear to the heart
    you were there for me.
    In times of trouble
    and in times of thanks
    you stood by my side
    and held me up.
    Through your ever-patient ears
    to your comforting hugs
    you were there for me.
    From that first day
    when I saw you and knew
    that you would love me for who I was
    you were there for me.
    And until the day
    when we are old and gray
    I will always know that
    you are there for me.






    Overige informatie:
    Kan 16+ bevatten.
    Ik waarschuw wel.
    Alles is nederlands
    De afbeelding zijn van Taylor swift
    One direction bestaat niet.
    Ihopeyoulikeit

    Als amelie terug komt van een maand Amerika, wordt ze al gauw op een gemene manier gedumpt door haar vriend Ross. Door haar gitaar en muziek begint ze haar gevoel te uiten. Na een poosje gaat het steeds slechter met haar baan als model, en ze begint langzaam alles op te geven. Tot ze een nieuwe jongen leert kennen.

    Als harry's vader het huis verlaat besluiten zijn moeder samen met hem en zijn zusje naar Brixton te verhuizen. Harry heeft een vervelende verleden achter de rug. en in Brixton kan hij eindelijk een nieuwe start maken. Toch blijft hij problemen hebben met zijn verleden , maar er is gelukkig één enkel meisje dat hem daarmee wil helpen.

    http://www.quizlet.nl/stories/91013/friends-dont-let-you-fall---harry-edward-styles/


    lees maar(:


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    nou genoeg keuze

    @ birdinthesky: raad eens wat ik nu ga zeggen... (ik geef je een hint: LEES mijn eerste bericht)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"