• Voor de mensen die niets van me afweten en toch willen weten waar ik het over heb, ik raad je aan eerst dit stuk te lezen! Ik zit al dagen te bedenken wat ik hier nu eigenlijk ga schrijven. Ik schrijf dit nu op 18 juni, terwijl ik het dus vandaag pas post. Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zit ik op de Stena Hollandica naar Engeland. Daar ga ik bij mijn vriendin/verloofde Amy wonen. In dit algemene topic plaats ik alle updates hier over. So yeah. Ik heb hier geen toestemming voor, het is echt weglopen. Ik weet sowieso al dat die vraag gaan komen, dus zeg ik het nu al; dit is niet strafbaar, ik heb alleen meldingsplicht. Mijn ouders moeten weten dat ik veilig ben en ze hoeven niet te weten waar dat is.
    Is weglopen strafbaar? Weglopen zelf is niet strafbaar maar degene die je onderdak geeft, heeft wel een meldingsplicht: Ben je onder de 18 jaar dan moet hij of zij dit melden bij je ouders, je voogd, politie of een hulpverleningsinstelling. Tot je 18de sta je namelijk nog onder “ouderlijk gezag”, wat wil zeggen dat je ouders officieel nog verantwoordelijk voor je zijn. Als je 18 jaar of ouder bent dan heb je niet meer te maken met het “ouderlijke gezag”. Wel zijn je ouders tot je 21ste jaar financieel verantwoordelijk voor je. Bron: Opvanghuis.nl
    Meer updates volgen zodra ik ze heb. P.S. The nerves are killing me.


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij zei ze op de radiochat dat haar echte naam Elisabeth ofiets dergelijks is. (cat)


    Idd, stond ook in dat topic of je je eigen naam mooi vindt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij zei ze op de radiochat dat haar echte naam Elisabeth ofiets dergelijks is. (cat)


    Ja en in een topic ook al.. En ik denk dus ook niet echt dat haar moeder op Quizlet zou reageren (cat)

    VampKiller schreef:
    Bedankt Lisanne dat je het zo doet, ik hoop dat je gelukkig wordt.
    Je moeder

    En volgens het profiel van die persoon is het een jongen en heet hij Jonny. Ik denk dat dat een of andere vage grap moest zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tigger schreef:
    (...)

    Een vraag zonder vraagtekens? (cat)

    En ik zeg niet dat je je mening niet mag geven :Y)



    Je geeft mij een behoorlijk vage reactie, die helemaal niks te maken had met wat ik neerzette. Ik claim namelijk nooit iets van de situatie af te weten. Ik geef gewoon mijn mening en de vraag in het begin was of haar moeder er al wat van wist, als ze redenen had om het zo te doen is het niet aan mij daar iets tegen te hebben en dat heb ik dan ook niet. Zoals ik ook op Amy's facebook heb gezet, wens ik ze een heel gelukkig leven toe. Het is nogal een drastische beslissing daarom heb ik daar als persoon mijn bedenkingen bij. Wat mag, in onze samenleving en vooral op internetfora.

    Miam schreef:
    (...)

    Idd, stond ook in dat topic of je je eigen naam mooi vindt.


    Volledig heet ze Elisabet Anne

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En volgens het profiel van die persoon is het een jongen en heet hij Jonny. Ik denk dat dat een of andere vage grap moest zijn.


    in het gb staan posts van Lizz die er 'broer' tegen zegt :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    VampKiller schreef:
    (...)

    Volledig heet ze Elisabet Anne


    Scumbag mom. (cat)


    Your make-up is terrible

    VampKiller schreef:
    Bedankt Lisanne dat je het zo doet, ik hoop dat je gelukkig wordt.
    Je moeder

    ... wait whut.
    Oh laat maar, het is tegen Lizz. CONFUSION.
    But you must know, I don't really believe you're Lizz's mother (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Miam schreef:
    (...)

    in het gb staan posts van Lizz die er 'broer' tegen zegt :3


    Klopt. En die post is uit 2009, dus is wss waar.

    Dan heeft haar moeder dus gepost via haar broertje's account.


    quidquid excusatio prandium pro

    Morgue schreef:
    (...)

    Het is gewoon mijn mening? Ik dacht toch wel dat ik het recht had die te delen aangezien er een topic over is gemaakt. In topic's mag je discussiëren, dat is daar de hele bedoeling van en wat ik zeg is niet meteen slecht bedoeld. Ik zeg toch ook niet dat ze een slechte beslissing heeft gemaakt?! Het was gewoon een vraag, thats all.


    Dit topic is helemaal niet bedoeld om te discussiëren, enkel om geïnteresseerden op de hoogte te houden. Dat is best in te zien.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Dit topic is helemaal niet bedoeld om te discussiëren, enkel om geïnteresseerden op de hoogte te houden. Dat is best in te zien.


    In elk topic verwacht ik mijn mening te mogen geven.

    Heel veel geluk! Ik ken je verder niet erg goed, maar ik heb wel respect voor je dat je zo'n keuze durft te maken. Hopelijk ga je het ontzettend fijn hebben in Engeland met je verloofde!

    Good luck, both of you! Hope you'll be happy together! :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Morgue schreef:
    (...)

    In elk topic verwacht ik mijn mening te mogen geven.


    Een mening geven is niet áltijd nodig.


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    (...)

    Scumbag mom. (cat)


    Een meisje van net 18 die nog geen dag gewerkt heeft en haar studie nog niet eens af heeft overhalen om van huis weg te lopen is voor jullie misschien heel normaal.

    Voor mij niet, ik wil gewoon graag weten of het goed gaat met mijn dochter die alleen een kort briefje achter liet vanmorgen

    VampKiller schreef:
    (...)

    Een meisje van net 18 die nog geen dag gewerkt heeft en haar studie nog niet eens af heeft overhalen om van huis weg te lopen is voor jullie misschien heel normaal.

    Voor mij niet, ik wil gewoon graag weten of het goed gaat met mijn dochter die alleen een kort briefje achter liet vanmorgen


    Niet aanvallend bedoeld hoor, maar dan is het handig om een goede band met je dochter te onderhouden. :'D
    Trouwens, ik zou wel willen dat mijn moeder zoveel leestekens gebruikte. D:


    Your make-up is terrible