• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (hoelaat zullen we doen dat hij weer wakker word?)

    *Laat in de middag ofzo*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik word langzaam weer wakket en kijk naar edward.

    Edward
    Ik draai me langzaam om en knipper zachtjes mijn ogen open, ik gaap even en sluit mijn ogen dan weer, "Te moe" fluister ik en trek de dekens nog wat meer over me heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik schud edward rustig wakker. 'edward wakker worden, je hebt nou wel lang gemoeg geslapen hoor' fluister ik zachtjes in zijn oor.

    Edward
    Ik glimlach als ik Hayden haar stem hoor en draai me om naar haar "Ok dan ik kom wel uit bed" ik sla de deken van me af en sta uit het bed..


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Heb je geen last meer van je kater' ik kijk hem bezorgd aan en voel met,mijn hand aan zijn hoofd. 'ik wil eerst een kushoor'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:39 ]

    Edward
    Ik glimlach zachtjes "Nee hoor, nog een klein beetje hoofdpijn" zeg ik, ik loop langzaam naar haar toe en druk mijn lippen tegen de hare en bijt zachtjes op haar onderlip. "Zo goed" zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:28 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.