• Wat de titel zegt.


    Ik zou er arme landen mee helpen, of zoals nu Japan en Haïti.

    Ow... en van het geld wat ik overhoud ga ik een wereldreis maken, en tijdens die reis ga ik ook mensen helpen die het slecht hebben.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 9:57 ]


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Op mezelf gaan wonen in een mooi huis en een reis maken.


    ars moriendi

    Nieuwe huizen kopen voor m'n moeder en vader. Mijn mama op vakantie sturen naar een of ander superver, supermooi land. Een nieuwe garderobe aanschaffen en de rest sparen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    eerst alles op de bank zetten.

    6 jaar laterz

    wereldreis maken.
    een soort stihting opzetten (in afrika) voor dakloze kinderen.
    en gewoon genieten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Groot huis kopen en samen gaan wonen met Nikki. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Mijn opleiding betalen en een eigen huis kopen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Op de bank zetten en daarna reizen en eventueel dingen kopen. En al eens gaan shoppen.

    halo mensen dit is een miljoen geen duizend euro ofzo 0.o


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    halo mensen dit is een miljoen geen duizend euro ofzo 0.o



    :p


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Wat zou jij nou doen met die tien miljoen?
    Een feessie bouwen en me geld opdoen!
    :Y)

    Nee, ik zou heel veel reizen en alles kopen wat ik wil hebben: manga's, BJD's, dvd's, cd's. (A)


    Let the Night embrace you

    Nimf schreef:
    Wat zou jij nou doen met die tien miljoen?
    Een feessie bouwen en me geld opdoen!
    :Y)

    Nee, ik zou heel veel reizen en alles kopen wat ik wil hebben: manga's, BJD's, dvd's, cd's. (A)



    Met 10 miljoen zou ik het zelfde doen als in mijn 1e bericht alleen dan geef ik meer geld uit.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik zou de aankomende jaren naar elk groot hardcore of hardstyle festival gaan dat er is.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik zou de aankomende jaren naar elk groot hardcore of hardstyle festival gaan dat er is.


    daar maak je nog geen miljoen mee op :P


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Naar Spanje verhuizen, daar studeren en een leven opbouwen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    noatje schreef:
    (...)

    daar maak je nog geen miljoen mee op :P

    Ik koop natuurlijk ook een dikke audi r8. Maar die kaartjes voor feesten zijn wel dik 60/70 euro per x en dan neem ik meestal nog 100/150 euro mee voor drinken en een shirtje of zo, dus die miljoen komt wel op ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wereldreis maken en heel erg veel shoppen. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen