• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    hayden

    'Kijk, daarom hou ik niet van alcohol' fluist ik in zijn oor en hou hem stevig vast.

    Edward
    "Rustig maar ik zal je niet laten vallen" zeg ik en loop het laaste stukje wat sneller "Home sweet home" zeg ik lachend en zet haar rustig neer op de grond en doe de deur open.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Pff, eindelijk thuis' ik loop gelijk door naar boven en plof op ons bed neer en schop mijn schoenen uit.

    Edward
    Ik loop haar zachtjes achterna en trek zelf ook mijn schoenen uit, ik gooi ze boven op de rest en trek dan mijn blouseje uit die ik verwissel voor een t-shirt en mijn spijkerbroek voor een geruite pyjama broek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    ik trek mijn blousje en rokje ook uit en doe er een badjas over heen en kruip onder de dekens.

    Edward
    Ik ga in bed liggen en trek de dekens over me heen en ga op mijn zij liggen en kijk even naar Hayden "Welterusten" fluister ik liefelijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Weltrusten' zeg ik glimlachend en kruip tegen hem aan en geef hem een kus.

    Edward
    Ik geef haar een kusje terug en leg mijn armen om haar heen en sluit dan mijn ogen waarna ik best snel in slaap val.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jasmine

    Ik word rustig wakker door het zonnetje wat in onze kamer schijnt, ik voel dat ik nog steeds in de armen van edward lig en kruip nog even lekker tegen hem aan.

    Edward
    Ik voel de warme zonnestralen op mijn gezicht en knipper langzaam mijn ogen open, ik voel hoe Hayden zich wat dichter tegen me aan drukt en krijg even een glimlach op mijn gezicht terwijl ik een barstende hoofdpijn voel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Goeiemorgen' glimlach ik naar hem en geef hem een kus. 'Heb, je een kater' vraag ik hem.

    Edward
    "Goedemorgen" zeg ik terug en lach even 'Heb, je een kater' vraagt Hayden, "Niet echt of een kleintje ik heb gewoon hoofdpijn" zeg ik even "Ik ga denk ik even een aspirientje innemen" zeg ik en sla de dekens van me af.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 14:15 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jasmine

    'Ja ga dat maar even doen' ik rol weer naar mijn kant van het bed toe en ga op mijn andere zij liggen en sluit nog even mijn ogen.

    Edward
    Ik loop langzaam en een beetje wankelend naar de badkamer en vul alvast een glas met water, als ik een aspirientje heb gevonden in het medicijnen kastje stop ik hem in mijn mond en spoel hem weg met het water. Ik loop weer terug naar de slaapkamer en ga zitten op mijn kant van het bed en geeuw even terwijl ik me uitrek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ik ga even snel douchen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.