• Ik was eigenlijk wel benieuwd. Ik weet dat de meesten anime kijken op het internet (doe ik ook vooral), maar ik denk wel dat sommigen ook wel wat anime/manga thuis liggen hebben. C:

    Ik koop nu vooral op Amazon, niet al te prijzig en de verzendkosten zijn gratis. Ook wordt het best snel geleverd, sneller dan ze op hun site zetten. ^^ Enige nadeel (voor sommigen): geen Nederlandse ondertiteling bij de anime en de manga zijn ook alleen maar in het Engels/Duits (ja, let erop dat je geen Duitse manga koopt tenzij je een Duits taalwonder bent). Maar aangezien we allemaal gezellig illegaal op het internet kijken, meestal met Engelse subs (soms dubs), mag dat geen probleem zijn, right? :3

    Ook koop ik soms bij de Saturn (hebben ze totaal niet veel, maar heb er wel mooi mijn OHSHC dvd's gevonden en twee anime films gekocht). En ik weet ook dat Free Record Shop ook anime verkoopt (One Piece, Naruto, OHSHC - vooral de bekendste dus) en misschien ook manga.

    Op het Boekenfestijn ("reizende" boekenbeurs doorheen Nederland/België ) vind je ook manga's. Als je geluk hebt toch wel redelijk veel. En maar 2 euro per boekje. (Je moet wel opletten: alles ligt doorelkaar en ze verkopen veel losse volumes, bv. alleen volume 4 en 7).
    Voor de Nederlanders onder jullie die dicht bij Apeldoorn wonen: vanaf morgen kun je er terecht in de Americahal.
    Ik ben er in maart geweest (in Kortrijk) en er lag toch wel wat manga, maar vooral onbekende. Alhoewel, heb toch wat verloren School Rumble volumes gezien. Heb uiteindelijk 6 boekjes gekocht aan 12 euro. (:

    Lange post, maar oke. Ik ben benieuwd naar jullie interessante verhalen.
    (krul)

    Er zit een winkeltje in Enschede waar ze veel manga's verkopen.
    Hm verder heb ik nog nooit anime gekocht maar ben wel van plan het te doen.
    Maar eerst geef ik mijn geld nu even uit aan andere leesboeken. ^^'

    Kanade schreef:
    Er zit een winkeltje in Enschede waar ze veel manga's verkopen.
    Hm verder heb ik nog nooit anime gekocht maar ben wel van plan het te doen.
    Maar eerst geef ik mijn geld nu even uit aan andere leesboeken. ^^'


    Daar ja. En ook in de Fame verkopen ze DVDs, ze hebben een hele aparte afdeling voor Anime.


    Your make-up is terrible

    Manga:


    Boek gebaseerd op manga: (The los Angeles BB murder cases): Amazon
    Anime:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:05 ]


    Shoganai i ne~

    Jammer dat ik in België woon, in zo'n enorm boerengat. Ze hebben hier zowat niks :c

    Ik koop meestal bij de Donner & bij de Yendor in Rotterdam m'n manga's :'). Bij de mediamarkt/saturn verkopen ze idd anime dvd's maar meestal zijn het alleen maar Naruto enzo :/

    Kanade schreef:
    Er zit een winkeltje in Enschede waar ze veel manga's verkopen.
    Hm verder heb ik nog nooit anime gekocht maar ben wel van plan het te doen.
    Maar eerst geef ik mijn geld nu even uit aan andere leesboeken. ^^'

    Yeah comicasa. Wordt bij ons op school een installatie voor gebouwd. Volgens mij kun je dat spul beter via internet bestellen, effe navragen wat goeie sites zijn.
    Ik lees mijn manga (als ik het al lees) online.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ergens in A'dam is er een winkeltje waar ze allemaal manga's verkopen. Geen idee hoe die heet want ik koop nooit mangs's.:Y)
    I found it! De winkel heet Henk en zit op de Zeedijk
    http://www.comics.nl/

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:47 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hmm ik heb maar 1 manga boekje maar ik weet niet waar die vandaan komt want ik heb hem gekregen :') Wij hadden hier in Haarlem eerst wel een manga winkel maar die is weg omdat het niet goed verkocht. Nu lees ik het altijd via internet, maar Amazon vind ik wel leuk om altijd door te zoeken :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Yuliette schreef:
    Ergens in A'dam is er een winkeltje waar ze allemaal manga's verkopen. Geen idee hoe die heet want ik koop nooit mangs's.:Y)
    I found it! De winkel heet Henk en zit op de Zeedijk
    http://www.comics.nl/


    Hmm tis dat ik niet weet waar de Zeedijk zit en dat er met mij nooit iemand naar A'dam wil anders was ik er een keer gaan kijken :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ushio schreef:
    (...)

    Hmm tis dat ik niet weet waar de Zeedijk zit en dat er met mij nooit iemand naar A'dam wil anders was ik er een keer gaan kijken :')

    Google maps Amsterdam Zeedijk xD
    https://maps.google.nl/maps?q=amsterdam+zeedijk+henk&oe=UTF-8&ie=UTF-8&hl=nl
    Het is wel lekker dicht bij het station.
    Jammer dat er nooit iemand met je naar A'dam wil want je kan er best goed shoppen. Gelukkig woon ik lekker dichtbij:Y)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Google maps Amsterdam Zeedijk xD
    https://maps.google.nl/maps?q=amsterdam+zeedijk+henk&oe=UTF-8&ie=UTF-8&hl=nl
    Het is wel lekker dicht bij het station.
    Jammer dat er nooit iemand met je naar A'dam wil want je kan er best goed shoppen. Gelukkig woon ik lekker dichtbij:Y)


    Haha dankje. Al kon ik er niet veel uithalen omdat ik de weg niet ken >.< Voor mij is het trouwens ook niet zo heel veel weg. Half uurtje met de trein en ik zit op het station :'D Maar oke, is het een leuke winkel? Of ben je er nog nooit geweest?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Er zit een winkel in Groningen waar ze een beetje manga verkopen. Akim heet het. Ze verkopen niet heel veel though. Ik heb dan ook alleen maar een aantal van Death Note en m'n zusje heeft Marmalade Boy. Maar het is dan wel in het Nederlands, alhoewel ik Engels geen probleem vind.
    Anders als ik eens in Utrecht ben ofzo.
    En anders... internet inderdaad.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ushio schreef:
    (...)

    Haha dankje. Al kon ik er niet veel uithalen omdat ik de weg niet ken >.< Voor mij is het trouwens ook niet zo heel veel weg. Half uurtje met de trein en ik zit op het station :'D Maar oke, is het een leuke winkel? Of ben je er nog nooit geweest?

    Een gezellig klein winkeltje. Dat is alles wat ik me herinner. Ik ging er vroeger wel eens heen met een vriendin die van anime en manga houdt, maar ik spreek haar bijna nooit meer.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Een gezellig klein winkeltje. Dat is alles wat ik me herinner. Ik ging er vroeger wel eens heen met een vriendin die van anime en manga houdt, maar ik spreek haar bijna nooit meer.


    Oeh, dat klinkt leuk! Misschien haal ik binnekort wel iemand over (A)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ninth schreef:
    Jammer dat ik in België woon, in zo'n enorm boerengat. Ze hebben hier zowat niks :c

    Je hebt wel enkele stripwinkels hier. ^^
    Ik dacht dat je er eentje in Brussen en Gent had waar ze ook manga's verkopen. In Antwerpen, dicht bij de Meir heb je allemaal Engelse en Nederlandse manga en erg veel anime. Echt een aanrader. ^^

    Ik ben een piraat, maar ik heb wel enkele manga's in Antwerpen gekocht of hier in de gewone winkels. Ik heb er ook een paar tweedehands gekocht op het internet.


    Let the Night embrace you