• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...

Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje

Strandvilla

Personages:

Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

hayden

Ik voel dat edward weer terug is gaan zitten op bed, ik sta uit bed en loop over het bed heen en ga achter hem staan en sla mijn armen om hem heen.

Edward
    Ik lach even als ik Hayden's armen om me heen voel "Ook hallo" zeg ik lachend.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

hayden

'Hoi, voel je je al iets beter' vraag ik bezorgd terwijl ik hem een kus op zijn wang geef.

Edward
    "Ja hoor het aspirientje begint al te werken" zeg ik even lachend en wrijf even met mijn handen over mijn ogen en geeuw nog een keer.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

haydrn

'ik heb vanacht over je gedroomd, en het was echt een droom om opgewonden van te raken joh pfoeer' lach ik.

Edward
    Ik lach even "Is dat zo" vraag ik lachend en gaap nog een keer.

jasmine

'Ja dat is zo,maar dat kan natuurlijk ook niet anders als je zo lekker lijf hebt als jij' zeg ik lachend en geef hem een paar kusjes in zijn nek.

Edward
    Ik lach even en druk zachtjes mijn lippen tegen de hare aan "Ik ga even snel douchen" zeg ik tegen haar lippen aan en ga staan en loop naar de badkamer.

hayden

'Oke dan ga ik me even aankleden' ik trek snel een schone bh en string aan, daarna trek ik een spijkerbroekje en hempje aan, ik zoek ergens in de kamer naar mijn slippers en ga weer op bed liggen lezen.

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 22:07 ]

Edward
    Ik trek de deur van de badkamer dicht en zet de douche alvast aan terwijl ik mijn kleren alvast uittrek. Ik ga onder de douche staan er was snel mijn haar en lichaam voordat ik er weer onderuit ga en mezelf afdroog. Ik trek mijn schone kleren aan en loop weer naar de slaapkamer waar ik mijn schoenen aan doe en even mijn moeder terug sms over hoe mijn vakantie is.

hayden

'Zullen we zo maar even gaan ontbijten, ik krijg namelijk een beetje honger' grijns ik.

Edward
    "Tuurlijk" zeg ik even lachend "Ik heb zelf ook wel honger eigelijk" zeg ik weer en loop naar de deur en open hem alvast "Dames voor" zeg ik lachend en hou de deur voor haar open.

hayden

'Wat ben je toch weer galant' zeg ik lachend en loop naar beneden. 'Hey wat wil je vandaag gaaan doen?'

Edward
    Ik loop achter haar aan "Ik weet het niet ik ben eigelijk best wel moe misschien ga ik zo nog maar even op bed liggen" zeg ik even en haal een hand door mijn haar en loop samen met Hayden de keuken in.

hayden

'Dat heb je nou van alcohol he, maar ik ga dan wel mee met je op bed liggen, ik hou niet zo van alleen zijn' zeg ik grijnzend tegen hem