• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...

Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje

Strandvilla

Personages:

Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

Edward
    Ik grijns even "Het is niet alleen van de alcohol ik loop al een paar maanden dat ik me niet lekker voel" zeg ik even en lach even snel voordat ik een glas water achterover sla.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

jasmine

'OOh wat dan, ben je ziek dan' ik kijk hem bezorg aan en voel met mijn hand op zijn voorhoofd.

Edward
    "Nee joh" zeg ik lachend en duw haar wat achteruit "Maak je maar geen zorgen" zeg ik weer en geef haar een kus op haar wang.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

hayden

'weet je het heel zeker' vraag ik hem en kijk hem bezorgd aan, dan ga ik op het aanrecht zitten en trek hem dicht tegen me aan en geef hem een zoen op zijn mond. 'ik hou van jou' fluister ik in zijn oor.

Edward
    Ik kus haar even terug "En ik van jou" zeg ik lachend en veeg een plukje haar achter haar oor en kus haar nog eventjes zachtjes.

jasmine

Ik sla mijn benen om zijn middel en laat mijn tong bij hem naar binnen glijden terwijl ik met mijn handen door zijn haar heen ga.

Edward
    Ik leg mijn handen op haar heupen en ga mee in de zoen, met een hand glij ik langzaam over haar rug en druk een kus in haar nek.

hayden

Ik kreun zachtjes als hij me een zoen in mijn nek geef en.ga met mijn handen door zijn hasr tereijl ik.me dicht tegen hem aandruk.

Edward
    Ik lach eventjes en kus dan zachtjes haar lippen weer en strijk met mijn hand over haar wang en leg mijn hand op haar sleutelbeen.

hayden

Ik laat mijn handen onder zijn shirt glijden en streel zijn gespierde buik.terwijl.ik.hem.kusjes in zojn nek gerf.

Edward
    Ik lach weer en pak met mijn handen die van Hayden vast en haal ze van mijn buik af "Als ik het goed heb weet ik waar dit toe gaat leiden" fluister ik "Maar ik ben echt zo moe ik heb er geen energie voor" fluister ik weer met een lachje erachteraan en druk mijn lippen tegen haar kaak aan en dan weer even op haar lippen.

jasmine

Ik zucht. 'oke dan, kom dan gaan we nog eventjes slapen' zeg ik tegen hem en spring vsn het aanrecht af.Ii

Edward
    Ik lach en pak haar hand vast terwijl ik haar mee trek naar boven en alleen mijn t-shirt uittrek en onder de dekens ga liggen. "Zo moee" zucht ik.

hayden

Ik ga tegen hem aan liggen en laat mijn hand rusten op zijn buik, ik kriebel een beetje met mijn vingers.

Edward
    Ik voel hoe ze tegen me aan gaat liggen en ik sluit rustig mijn ogen terwijl ik met mijn vingers over haar arm heen strijk en ik voel hoe ik langzaam wegzak in een slaap.