• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...

Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje

Strandvilla

Personages:

Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

Edward
    Ik haal mijn schouders op "Ik heb geen idee" zeg ik lachend "Ik voel me gewoon geweldig op dit moment" zeg ik en druk mijn lippen wat wilder tegen die van haar.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

hayden

'En vanmiddag voelde je je niet geweldig' zeg ik lachend tegen hem, en draai me om sla mijn armen om zijn nek en geef hem weer een zoen.

Edward
    "That was then and now is now" zeg ik lachend en druk mijn lippen tegen haar nek, ze draait zich om en legt haar armen om me nek en geeft me weer een kus, ik haal even snel mijn lippen van de hare af en pak een shotje waar net iemand mee langs liep en sla hem in een keer achterover en ik voel het brandige gevoel weer in mijn keel. Ik geef het glaasje terug en druk mijn lippen weer tegen die van Hayden.

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 12:00 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

hayden

'Iel, dat had je dan weer net niet moeten doen edward, voor dat je dat shotje nam wou ik nog met je zoenen, maar nou niet meer hoor' zeg ik tegen hem en probeer boos te kijken.

Edward
    "Echt waar" zeg ik weer lacherig en speel even met haar haar, en ga langzaam met mijn andere hand over haar zij naar haar dijbeen.

hayden

'Ja, echt waar, anders zeg ik het toch niet, en je mag niet aan me haar zitten, de enigste die aan mijn haar mag zitten ben ik zelf en mijn kapper.

Edward
    "Zijn we een beetje chagrijnig" vraag ik plagend en kijk haar met een halve serieuze blik aan.

hayden

'nee hoezo? Ik ben enkel een beetje moe' zeg ik tegen hem en leg mijn hoofd op zijn schouder.

Edward
    "Wil je naar huis" vraag ik en kijk even op mijn horloge waar ik zie dat het alweer over drieen was.

hayden

'ja graag, mijn voeten doen echt heel erg pijn' zeg ik tegen hem.

Edward
    Ik knikte even en leidde Hayden de club uit, en ik snoof even de frisse buitenlucht in "Dat was zo leuk" zeg ik lachend en woelde door mijn haar en lachte weer.

hayden

'ja hoor best wel, hey maar jij gaat mij nu naar huis dragen had je gezegt he' zeg ik lachend.

Edward
    "Dat heb ik inderdaad gezegd maar ik moet je waarschuwen dat ik wel aangeschoten ben" zeg ik lachend en kijk rond in het zwakke straat licht van het kleine stadje.

hayden

Ik ga klaar staan. 'nou ik ben klaar om gedragen te worden' zeg ik.lachend.

Edward
    Hayden springt op mijn rug en ik wankel eventjes maar vind dan mijn balans weer en begin op een rustige looppas naar het huis te lopen.