• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.



    • Dit verhaal heb ik al eens geschreven en nu ga ik hem herschrijven. (:
    • Voetballers: Casillas, Torres, Pique, Kaká, Bendtner, Özil, Gomez, Messi, Afellay, Ramos en Ronaldo.
    • Hoofdpersoon: Roos Heesters - keepster van het team.


    Rollen.
    Er zijn dus nu nog tien rollen vrij, voor alle posities die er nog zijn. Alleen de keeper is dus bezet. Het zijn Nederlandse meisjes, dus het liefste gewoon Nederlandse namen. Ook zoek ik verschillende types, dus met uiteenlopende karakters. Alvast bedankt en meerdere rollen per persoon is toegestaan. (:


    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 23 en 30. Niet allemaal de jonkies maken.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden. Dianna Agron is bezet.
    Positie en rugnummer:
    Lievelingsvoetballer en club: Voetballer het liefste van dat lijstje, maar dat hoeft niet te betekenen dat zij dan iets krijgt met die voetballer, kan ook met iemand heel anders zijn. Van Roos is het bijvoorbeeld Casillas.
    Voorkeur voetballer: Kaká is bezet. (:
    Team: Damesteam van bijvoorbeeld Psv, Ajax, NEC etc.
    Extra informatie: Dit is niet verplicht, maar denk aan familie, andere hobby's, relatie, etc.
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Vera
    Achternaam: Schreuders
    Volledige naam: Vera Marjoleine Schreuders
    Leeftijd en geboortedatum: Vera is geboren op 15 mei 1985 en is dus net 27 jaar geworden.
    Karakter: Vera is een degelijke, nette meid. Ze is opgegroeid in een strenge familie en heeft van huis uit allerlei normen en waarden meegekregen. Dit merk je nu nog steeds in haar karakter. Ze scheld niet, heeft respect voor oudere mensen en helpt anderen als ze in de penarie zitten. Dit heeft ze zo geleerd. Het belangrijkste voor Vera is naastenliefde.
    Vera is een ontzettende controlfreak. Ze durft weinig tot geen risico's te nemen en wilt altijd weten waar ze aan toe is. Ze kan er niet tegen als er onverwachts iets gebeurt, want dan heeft ze zich daar niet op kunnen voorbereiden. Vera denkt dan ook niet van dag tot dag, maar denkt heel erg vooruit. Bij alles wat ze doet, vraagt ze zich af wat de gevolgen zullen zijn. Impulsiviteit komt bij Vera dan ook nauwelijks voor.
    Vera denkt altijd aan een ander en zet zichzelf altijd op de tweede plaats. Vaak cijfert ze zichzelf weg. In een discussie o.i.d, houdt ze vaak haar mening voor zich. Gewoon, om de ander een plezier te doen. Soms ergert ze zich daar wel aan en wilt ze zich ook eens laten gaan, maar iets in haar houdt haar altijd tegen. Haar vriend zegt wel eens dat ze eens een keer aan zichzelf moet denken, maar daar kan Vera niet tegen. Ze is gewoon aardig, wat is daar mis mee?
    Qua voetbal is Vera ook totaal geen agressieve speler. Ze kan geschreeuw of gescheld in het veld dan ook niet echt waarderen. Ze concentreert zich liever op de mooie kanten van het spel en dat er dan af en toe iets minder leuks gebeurd, zoals verliezen of een blessure, tja, dat hoort erbij, vindt Vera.
    Uiterlijk:



    Blake Lively
    Vera is een beetje een girl-next-door. Ze ziet er niet heel bijzonder uit, maar lelijk is ze ook zeker niet. Vera heeft blauwgrijze ogen en die staan altijd een beetje dicht. Vooral als Vera lacht, dan worden het echt twee spleetjes. Vera's haren zijn blond en zitten altijd vol slag. Vera is heel erg blij met haar haar. Ze haalt er 's ochtends een borstel doorheen en veel meer hoeft ze niet te doen.
    De stijl van Vera is, net zoals haar karakter, netjes. Vera draagt veel lichte -en pastelkleuren. Of juist kleuren als zwart, bordeaux rood of grijs. Echt heel opvallende kleren zul je niet snel bij Vera zien.
    Vera's figuur is eigenlijk heel normaal. Ze is niet de dunste, maar ook zeker niet dik te noemen. Vera is behoorlijk lang, zo'n 178 cm en weegt daarbij zo'n 65 kilo. Vera is erg blij met haar benen, die zijn namelijk heel lang. Minder blij is ze met haar heupen, die wat aan de brede kant zijn.
    Positie en rugnummer: Maakt niet uit, wat jou het beste uitkomt. (:
    Lievelingsvoetballer en club: Vera vindt Gerard Piqué een geweldige voetballer. Hij is haar grote voorbeeld.
    Daarnaast heeft ze een crush op de Braziliaanse voetballer Neymar. Daar is ze een diehard-fan van. Hij is haar screensaver op haar lapop en ze heeft zelfs een aparte map in haar mobiel, met alleen maar foto's van Neymar.
    Voorkeur voetballer: Gerard Piqué.
    Team: Vera speelde jaren voor FC Twente, maar is afgelopen seizoen begonnen bij ADO Den Haag. Het team van haar stad, want Vera is ook een Haagse.
    Extra informatie: Vera heeft al bijna 10 jaar een relatie met Thomas van der Mooren. Thomas leerde ze kennen in de examenklas van de HAVO, waar ze in dezelfde mentorklas kwamen. Thomas is dus haar 'high school sweetheart'. Ze kregen een relatie en waren de tortelduifjes van de klas. Iedereen verwachtte dat het zo weer over zou zijn, zoals het bij de meeste van die leeftijd ging. Maar wonder boven wonder gebeurde dit niet en zijn de twee, zo'n 10 jaar later, nog steeds samen.
    Vorig jaar zomer zijn de twee samen op vakantie geweest naar het tropische Curaçao en is Thomas daar voor Vera op zijn knieën gegaan. Natuurlijk heeft Vera ja gezegd en ze hopen dit jaar nog te trouwen. Het liefst trouwt Vera op kerstavond, omdat haar ouders toen ook getrouwd zijn. Momenteel is ze dus al wel een beetje bezig met bruidskleding bekijken, locaties bekijken en een feest verzinnen.
    Penn Badgley
    Mag ik je waarschuwen? Ja!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:53 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik ga iemand invullen voor Cristiano ^^


    El Diablo.

    Voornaam: Aylin, uitgesproken als Aileen. Het wordt zelden afgekort en als dat gebeurd is het Lin. Het is vaker dat mensen haar bij haar achternaam noemen; Kaya.
    Achternaam: Kaya
    Volledige naam: Aylin Kaya, ze kent geen tweede namen. Zowel aan haar voor en achternaam is te horen dat haar familie niet uit Nederland komt en dit klopt ook. Hoewel Aylin geboren en opgegroeid is in Nederland, komen haar ouders uit Turkije. Ze is ondanks dat geheel ongelovig opgevoed, dit omdat haar ouders toch redelijk verwestert zijn.
    Leeftijd en geboortedatum: Aylin is negenentwintig jaar oud en geboren op zestien maart 1983, het duurt dus nog wel een tijdje voordat ze dertig zal worden.
    Karakter: Aylin is zowel op het veld als normaal een wat rustiger type. Ze is niet iemand die veel opvalt, want dat laat ze graag aan anderen over. Ze is een tikkeltje verlegen en komt pas los als ze je beter leert kennen. Als dit eenmaal gebeurd dan merk je dat Aylin leuk gezelschap is. Ze ziet het leven positief in en geniet er van volle teugen van. Ze leeft op vandaag en ziet wel wat later komt. Ze is een grappenmaakster en kent soms niet van ophouden. Hierdoor hebben veel mensen een hekel aan Aylin en dat is ook iets waar ze wel mee zit. Aylin is namelijk best een gevoelig meisje en heeft moeite met het tonen van haar emoties.
          Wat veel mensen weten is dat Aylin een slimme meid is, ze is een tikkeltje doordacht misschien, maar weet zich altijd uit benauwde posities te redden. Ze presteert beter onder druk en kan goed omgaan met stress. Beter nog, ze vindt het heerlijk om daaronder te werken. Een pietje precies is ze wel. Ze knapt dingen vaak liever zelf op dan het met anderen te delen en kan je hierdoor beschouwen als een tikkeltje egoïstisch. Dit betekend niet meteen dat ze niet goed is in samenwerken, want dat doet ze juist enorm graag. Hoewel ze stiltes fijn vindt op z’n tijd, vindt ze het namelijk fijn om mensen in de buurt te hebben. Aylin steekt graag haar vingers uit, helpt andere graag en is te benoemen tot behulpzaam. Ze kan soms zelfs een tikkeltje overbezorgd zijn en na een paar weken nog vragen of het wel goed gaat met bijvoorbeeld je teen, die je twee weken geleden gestoten hebt.
          Aylin is erg geduldig en een buitenmens. Ze heeft het er niet zo op om binnen te zitten en heeft een hekel aan kleine ruimtes. Ze is een dierenvriend en hierdoor ook vegetarisch. Ze is erg breekbaar en onzeker, al neer te halen met een kleine opmerking. Dat is dan ook een rede dat ze niets te maken wilt hebben met de pers.
          Aylin is een goede luisteraar. Ze is een redelijke angsthaas, maar door haar vriendinnen wordt ze meestal wel de goede kant opgeschopt. Ze loopt vaak mee met de groep, heeft ondanks dat wel een eigen mening en laat die op z’n tijd wel eens horen als dat nodig is.
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Aylin is een tenger en smal gebouwd meisje met een lichtgetinte huid, en dat komt vooral door haar afkomst. Ze heeft erg lange benen voor haar lengte en heeft nou niet bepaald de vrouwelijke rondingen die een dame van haar leeftijd wenst te hebben. Aylin heeft soms wel eens nagedacht over plastische chirurgie, maar heeft bepaald dat ze graag puur natuur wilt blijven. Aylin is nét 1.61m, maar draagt vaak hakken waardoor ze langer oogt.
          Langs haar ronde gezicht vallen lange bruine haren, niet donker of licht te noemen. Gewoon de standaard kleur bruin. Ze zijn van nature stijl, maar Aylin krult ze wel eens, als ze zich verveelt of zo. Tijdens het spel doet ze deze meestal in een staart, zodat ze er geen last van heeft.
          Haar wangen zien wat bleekjes, heeft een wipneusje en dunne lippen.
    Positie en rugnummer: Aylin speelt met nummer negentien. Ze heeft eigenlijk gewoon een random nummer gekozen en kent dus geen betekenis. Ze is een aanvallende middenvelder en dit vooral door haar snelheid. Op haar shirt staat haar achternaam, Kaya.
    Lievelingsvoetballer en club: Aylin haar lievelingsvoetballer is en blijft Marco van Basten, ze vindt het zo’n zonde dat hij op jonge leeftijd al stopte met spelen, want het is echt haar held. Haar lievelingsclub is Ajax, altijd al geweest en is dan ook ontzettend trots dat ze bij deze club mag spelen.
    Team: Aylin speelt al jaren bij Ajax, dat is ook nooit anders geweest eigenlijk. Vroeger speelde ze bij kleinere clubjes, maar al snel is ze er bij Ajax ingerold en is daar nooit meer verandering ingekomen. Wel zou Aylin graag internationaal doorbreken en bijvoorbeeld spelen bij Chelsea of bijvoorbeeld Bayern München. Dat is haar grote droom.
    Voorkeur voetballer: Ikerrr
    Mag ik je waarschuwen? Si.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als het goed is mijn rol nu af. Ik heb voor Bendtner ingevuld, maar het maakt me niet welke voetballer ze krijgt hoor c:

    Fierte schreef:
    Als het goed is mijn rol nu af. Ik heb voor Bendtner ingevuld, maar het maakt me niet welke voetballer ze krijgt hoor c:


    Okeeee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fierte schreef:
    Als het goed is mijn rol nu af. Ik heb voor Bendtner ingevuld, maar het maakt me niet welke voetballer ze krijgt hoor c:


    Ooooh maar het team moet trouwens uit Nederland zijn hihi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Welke zijn nog over? Ik wil nog een invullen ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    Welke zijn nog over? Ik wil nog een invullen ^^


    Volgens mij Ronaldo en Messi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Volgens mij Ronaldo en Messi. (:


    Ik ga zo Messi invullen C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mesut schreef:
    Ooooh maar het team moet trouwens uit Nederland zijn hihi.

    Veranderd in een Nederlandse club c:

    Heb je nog rollen nodig (: ? + neem je de beste of de eerste a. ?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voornaam: Marlies.
    Achternaam: Dijken.
    Volledige naam: Marlies Nia Dijken.
    Leeftijd en geboortedatum: Vierentwintig & Verjaart op 3 Augustus.
    Karakter: Komt.
    Uiterlijk:


    Shay Mitchell
    Positie en rugnummer: Middenvelder met rugnummer 9.
    Lievelingsvoetballer en club: Komt.
    Voorkeur voetballer: Lionel Messi.
    Team: Ze voetbalt net als Maxime bij FC Groningen en zijn ook beste vriendinnen sinds kleins af aan.
    Extra informatie: Komt.
    Mag ik je waarschuwen?

    De rest komt straks, even hoofdstuk afmaken. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mesut schreef:
    (...)

    Volgens mij Ronaldo en Messi. (:


    Cris is mine! Hahaha. Ik maak haar nu af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voornaam: Denize.
    Achternaam: Sanders.
    Volledige naam: Denize Cheyenne Sanders.
    Leeftijd en geboortedatum: Denize is intussen al een paar maanden 24, ze is jarig op 7 April.
    Karakter: Denize is een meid met veel lef. Ze houdt van wat actie, en breekt dan ook vaak wat regels. Ook durft ze van alles te doen bij mensen. Uitdagen, een grote mond hebben.. Ze doet het allemaal.
    Uiterlijk:



    Denize heeft een lichte getinte huid, en lang, donkerbruin haar. Soms lijkt het zwart. Denize's ogen zijn grijs-blauw, en vallen goed op door haar bruine haar. Ook vallen ze op door de mascara en oogpotlood die ze altijd op heeft. Ook draagt ze vaak lipgloss op haar volle lippen. Denize is 1.74 lang, e slank. Ze heeft wel een volle cup c. Ook heeft ze een tattoo. Eentje op haar schouder, die heeft ze laten zetten toen haar moeder overleed. Je zal Denize vaak in een Real Madrid voetbalshirt vinden tijdens een avondje thuis of als ze slaapt. Maar buiten draagt ze verschillende dingen. De ene keer een skinny met een topje en gympen, de andere keer een jurkje met hakken..
    Megan Fox
    Positie en rugnummer: Denize is aanvaller, en speelt op nummer
    Lievelingsvoetballer en club: Ze heeft veel lievelingsvoetballers, maar in haar top vijf staan toch wel Torres, Afellay en Ronaldo. Ook heeft ze al haar hele leven wat gehad met Spaanse clubs. Fc Barcelona, Real Madrid.. Gewoon elke Spaanse club!
    Voorkeur voetballer: Cristiano Ronaldo.
    Team: Ze speelde eerst bij Feyenoord, want ze woonde al heel haar leven in Rotterdam. Maar nu speelt ze bij Psv.
    Extra informatie: Denize heeft een broer waar ze heel close mee is, dat is de 29-jarige Thomas. Met haar jongere zusje is ze minder close. Ze mag haar gewoon echt niet, hier gaat het om de 19-jarige Melissa. Denize's moeder is overleden door een auto-ongeluk, dit gebeurde toen Denize achttien was. Haar vader is er nog wel, en woont alleen sinds het ongeluk. Dit is de 47-jarige Mark. Denize heeft na voetbal nog een grote hobby. Fotograferen. Ze heeft ook altijd een camera bij zich. Haar laatste relatie eindigde zes maanden geleden, met de inmiddels 26-jarige Vincent. De relatie ging steeds slechter omdat ze gewoon geen tijd voor elkaar hadden. Ze zijn nu nog steeds goede vrienden.
    Ian Somerhalder, Heather Morris, Peter Facinelli, Chris Brown.
    Mag ik je waarschuwen? Natuurlijk ^^

    Maak het zo af!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:01 ]


    El Diablo.

    Boutella schreef:
    Voornaam: Lana
    Achternaam: Möller
    Volledige naam: Lana Myrthe Möller
    Leeftijd en geboortedatum: 25. Lana is geboren op 21 maart, de eerste lentedag.
    Karakter: De meeste mensen die Lana ook maar een beetje kennen omschrijven haar in één woord: naïef. Lana gelooft echt alles wat je zegt, van het meest flauwe grapje tot de beste acteerprestatie; ze ziet het verschil niet. Door deze naïeviteit lijkt ze dom over te komen maar dat is Lana helemaal niet. Lana heeft op haar zestiende het gymnasium afgerond en is dus zeker geen dom blondje. Ze heeft nu zelfs haar studie psychologie al afgerond en zou hiermee in principe aan de gang kunnen. Lana heeft er een hekel aan als mensen haar dom houden. Ze is het niet en wilt juist alles graag weten. Ze is net een jonge pup: leergierig en nieuwsgierig. Lana is, hoe gek het ook klinkt, gek op leren. Ze heeft haar kennis altijd ze breed mogelijk willen houden en naar haar zeggen blijf je zo jong. Door haar nieuwsgierigheid komt ze ook jong over. Mensen schatten haar dan meestal ook geen vijfentwintig, hoogstens begin twintig.
    Lana heeft een vechtlust waar je u tegen zegt. Zelfs als je in de wedstrijd nog drie minuten over hebt en met 3 - 0 achterstaat gelooft ze er heilig in dat je nog kan winnen. Als een tijger bespringt ze de bal. Lana is echt de jager en de bal is haar prooi. Ook in haar spel wilt ze continue leren. Keer op keer vraagt ze om adviezen en tips voor nieuwe trucjes en dingetjes. Dit heeft vaak irritatie tot gevolg want als iets niet lukt is Lana niet te genieten. Na een verloren wedstrijd al helemaal niet maar na vijf minuten is ze hier overheen en weet ze haar eeuwige positieviteit er weer bovenop te krijgen. Dit heeft juist weer irritaties bij andere tot gevolg want haar excuus is vaak: "De volgende keer beter, gewoon harder trainen." Natuurlijk zit er een kern van waarheid in maar het is niet wat je wilt horen als je net heb verloren.
    Over het algemeen is Lana een lief, naïef meisje maar wanneer er een bal wordt gespeeld kan je maar beter voor deze leeuwin uitkijken.
    Uiterlijk:


    Lana; rechts, Amber; midden en Milou; links.
    Lindsay Ellingson
    Lana heeft lange blonde haren en fel blauwe ogen. Er wordt veel gespeculeerd dat ze nep zijn maar naar Lana’s zeggen zijn ze voor honderd procent van haar. Haar ogen geven haar iets breekbaars, hetzelfde breekbare als in haar karakter. Lana is een lange meid; 180 cm telt haar lichaam in de hoogte, iets waar ze behoorlijk trots op is. Ondanks haar lengte loopt ze nog steeds op high heels. Ze heeft een prachtige witte lach en een mooi slank lichaam, niet al te gespierd maar toch zijn ze wel aanwezig.


    Positie en rugnummer: Lana speelt met nummer 3. Dit nummer heeft ze bewust gekozen. Het staat namelijk voor haar en haar twee drielingzusjes; Milou en Amber. Ze vormen echt een eenheid en ze wilt ze altijd bij haar hebben. Lana speelt aanvallend als aanvaller dit mede door haar lengte waardoor ze veel kan koppen. Dit is dan ook haar specialiteit.
    Team: Lana speelt eigenlijk al vanaf het allereerste begin bij FC twente. Het is echt haar clubje geworden wat raar is voor een Ras Amsterdamse. Sinds Lana een jaar of dertien is ging ze naar FC twente voor een voetbalacademie en ze is er nooit meer weggegaan. Nu er links en rechts wat dingen spelen die haar niet heel er zinnen denkt ze erover om over te stappen naar een andere club maar deze gedachte heeft ze nog niet uitgesproken omdat het qua prestaties wel heel lekker gaat bij Twente.
    Lievelingsvoetballer en club: Haar lievelingsvoetballer blijft altijd de legende Diego Maradonna. Lana heeft enorm veel respect voor deze voormalige aanvaller/middelvelder die jaren lang voor Argentinië uitkwam. Diego heeft ook gespeeld voor Barcelona, Sevilla, Napolli en een aantal Argentijnse clubs.
    Voorkeur voetballer: Cristiano Ronaldo, speler bij Real Madrid FC nummer 7 en spelend voor het Portugese team als nummer 7. Zijn bijnaam is CR7 en is ook aanvaller.
    Extra informatie: Lana is de dochter van een Duitse vader en een Nederlandse moeder. Ze is geboren in Oost-Berlijn maar na de val van de muur is ze meteen verhuisd naar Amsterdam. Ze heeft het dan ook nooit over Duitsland en noemt zichzelf gewoon een ras Amsterdamse. Eerlijk gezegd mag dat ook wel want ze woont al sinds haar vierde in hetzelfde grachtenpand aan de herengracht. Hoewel Lana's ouders ondertussen wel al weer tien jaar zijn gescheiden woont ze daar nog steeds met haar moeder en haar twee zussen waarmee ze deel uitmaakt van een drielingMilou en Amber. Haar vader is na de scheiding terug naar Duitsland verhuisd en ze ziet hem nog maar zelden. Een tijd heeft ze er zelfs over nagedacht om de achternaam van haar moeder aan te nemen maar dit werd haar toch te veel.
    Toen Lana dertien was werd ze gescout voor FC twente. ze heeft hier de voetbalacademie afgemaakt en deed tegelijker tijd het gymnasium. Nu is de vijfentwintig en heeft al vier jaar geleden de universiteit gedag gezegd met papiertje. Sindsdien heeft ze zich helemaal op haar voetbalcarrière gericht.
    Lana heeft sinds haar negentiende hetzelfde vriendje: Milan. Milan en zij wonen sinds drie maanden samen vrijwel naast haar moeders huis namelijk drie huizen verderop. Of het zo'n goed idee was om met Milan samen te wonen weet Lana niet zeker. De man is bijna twaalf jaar ouder dan haar en de spanningen lopen wel redelijk op. Milan wilt namelijk kinderen en ziet liever dat Lana haar eigen praktijk opzet dan achter een balletje aan blijft rennen. Lana wilt dit eigenlijk niet maar is te bang om 'nee' te zeggen daarom blijft ze er overal een beetje omheen draaien. Sowieso wordt het ook niet getollereerd om nee te zeggen door Milan. Het is namelijk niet de eerste keer dat hij haar slaat. Het gebeurt niet dagelijks en Lana heeft er ook niet wekelijks last van maar als de spanningen echt te hoog worden wilt Milan nog wel een losse handjes krijgen of vreemdgaan, een ander ding waar ze hem ook niet op aan durft te spreken.
    Bij hen in huis woont ook Mia, een grote witte pers, een poes dus. Eigenlijk heeft Lana een bloedhekel aan beesten maar met deze 'moet ze maar gewoon leren leven' van Milan. Niet de beste relatie waar je van kunt dromen maar voorlopig blijft ze hier in steken omdat ze simpel weg niet voorzichzelf duft op te komen.
    Naast de voetbal leest ze graag of kijk ze een boek. Ze hoeft dan niet perse mensen om haar heen. Waarom ook wel? Ze werkt al de hele dag samen en wilt ook momenten voor zich alleen. Dan verdiept ze zich in haar eigen gedachtewereld of in die van een boek/film. Heerlijk vindt ze dat.
    [Cameron Diaz, Erin Heatherton en Toni Garrn, Jake Gyllenhaal]
    Mag ik je waarschuwen? Natuurlijk (:


    Ik hoop dat ze zo goed is. Heb je nog opmerkingen hoor ik het graag.


    Zow, afgemaakt. Als je het wat vindt hoor ik het wel (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."