• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.



    • Dit verhaal heb ik al eens geschreven en nu ga ik hem herschrijven. (:
    • Voetballers: Casillas, Torres, Pique, Kaká, Bendtner, Özil, Gomez, Messi, Afellay, Ramos en Ronaldo.
    • Hoofdpersoon: Roos Heesters - keepster van het team.


    Rollen.
    Er zijn dus nu nog tien rollen vrij, voor alle posities die er nog zijn. Alleen de keeper is dus bezet. Het zijn Nederlandse meisjes, dus het liefste gewoon Nederlandse namen. Ook zoek ik verschillende types, dus met uiteenlopende karakters. Alvast bedankt en meerdere rollen per persoon is toegestaan. (:


    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 23 en 30. Niet allemaal de jonkies maken.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden. Dianna Agron is bezet.
    Positie en rugnummer:
    Lievelingsvoetballer en club: Voetballer het liefste van dat lijstje, maar dat hoeft niet te betekenen dat zij dan iets krijgt met die voetballer, kan ook met iemand heel anders zijn. Van Roos is het bijvoorbeeld Casillas.
    Voorkeur voetballer: Kaká is bezet. (:
    Team: Damesteam van bijvoorbeeld Psv, Ajax, NEC etc.
    Extra informatie: Dit is niet verplicht, maar denk aan familie, andere hobby's, relatie, etc.
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MESSIBI schreef:
    Mag ik Afellay reserveren? :)


    Haha ik doe niet echt aan reserveren, dus je moet hem gewoon invullen en ik kies toch de beste. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Emma
    Achternaam: Langeveld
    Volledige naam: Emma Maria Langeveld
    Leeftijd en geboortedatum: 23 jaar oud, geboren op 1 februari.
    Karakter: Emma is een lieve, verstandige vrouw. Ze is vaak vrolijk, behalve vroeg in de ochtend. Emma maakt snel en makkelijk vrienden en vind het dan ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ze kan erg overbezorgd over haar dierbaren zijn, wat vaak een hoop ergenis bij andere opleverd maar Emma bedoelt het goed. Emma heeft heel snel vooroordelen over mensen, iets wat vrijwel automatisch bij haar gaat. Emma houd werk en privé graag gescheiden. Ze is over het algemeen een leuke meid, maar in het veld echt een kreng die vaak gemene overtredingen maakt.
    Uiterlijk:



    Emma heeft lang, stijl lichtblond haar wat ze vaak in een losse paardenstaart doet omdat het anders in de weg zit. Emma is behoorlijk klein voor haar leeftijd, maar lijkt langer vanwege haar lange slanke benen. Emma is heel erg lenig en komt overal tussendoor. Ze heeft groengrijze ogen, haar huid is blank maar wordt in de winter vaak wat bleker en haar lippen zijn zalmroze.
    Positie en rugnummer: Verdedigende middenvelder, rugnummer 5.
    Lievelingsvoetballer en club: Wesley Sneijder is Emma's favoriete voetballer en tevens grootste voorbeeld. Haar favoriete club is Inter Milaan.
    Voorkeur voetballer: Nicklas Bendtner
    Team: Het vrouwenteam van FC Utrecht.
    Extra informatie: Emma heeft een atheïstische familie. Emma is enig kind en daardoor was er in haar jeugd veel aandacht voor haar en stonden haar ouders altijd langs de zijlijn om haar aan te moedigen. Naast voetballen houd Emma veel van lezen, muziek luisteren en films bekijken. Emma is momenteel vrijgezel omdat ze de hoop in de liefde een beetje heeft opgegeven nadat haar laatste relatie stuk liep omdat hij vreemd ging.
    Mag ik je waarschuwen? Ja.

    Meisje op de foto is Gigi Ravelli.

    IK VUL ZO VERDER IN. MOET NU NAAR DE TANDARTS.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:33 ]

    Mesut schreef:
    (...)

    Haha ik doe niet echt aan reserveren, dus je moet hem gewoon invullen en ik kies toch de beste. (:


    Ghehe, is goed :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Informatie.
    Voornaam: Anouk (soms ookwel Noek genoemd)
    Achternaam: van der Weijden
    Volledige naam: Anouk Evelyn van der Weijden
    Leeftijd en geboortedatum: Anouk is 17 maart geboren in 1988, ze is 24
    Karakter: Als eerste moet je weten dat Anouk een enorm lief en geduldig meisje is. Ze staat altijd voor iedereen klaar en zal haar vrienden nooit laten zitten. Meestal is het dan ook zo dat zíj meestal tussen ruzies van anderen in zit en zo gedwongen wordt te kiezen. Anouk is iemand die je een schatje noemt en ze windt iedereen dan ook om haar vingers, iedereen houdt van haar.
    Ze is ook enorm nieuwschierig, ze wil altijd alles, maar dan ook echt álles weten. En als ze iets niet mág weten dan gaat ze net zo lang door met zeuren totdat ze de waarheid uit iemand los krijgt. Dit kan echter ook in haar nadeel werken. Mensen beschouwen haar dan als een drammertje en koppig wat weer tegenstrijdig is aan haar lieve kant. Anouk is enorm loyaal en hardwerkend maar ze kan absoluut niet tegen feedback. als iemand haar verteld dat ze het beter anders kan doen kan ze enorm kwaad worden.
    Wel is Anouk enorm eerlijk. Ze zal altijd iedereen de waarheid vertellen ook al is deze kwetsend. Ze kan er niet tegen om mensen voor schud te laten lopen of ze in onzekerheid te laten. Ze kan goed luisteren en mensen vertrouwen haar hierdoor snel. Ook is ze slim. Niet nerdy slim maar gewoon slim. Ze kan zich in mensen verplaatsen en ziet ze hierdoor vanaf een andere kant, haar inlevings vermogen is hierdoor enorm. Ze wordt bijna nooit boos tenzij je aan mensen komt van wie ze houdt...
    Ze is iemand die soms stiltes heeft. Ze is normaal gesproken heel erg hyper en vrolijk maar soms heeft ze van die buien dat ze zich even terugtrekt.
    Wat ze wel heeft is een grote mond. Door haar enthousiasme en hyperheid heeft ze altijd haar woordje klaar en gaat altijd de discussies aan, ook al lijken ze nog zo verloren.
    ook heeft ze overal een oplossing voor, tenminste dat dénkt ze. Maar ze bedoeld het altijd goed. Ze is enorm emotioneel en huilt dan ook heel erg vaak. Of het nou ligt aan haar ogen of aan haarzelf, ze huilt heel snel. Ook om anderen, mensen die dit niet gewend zijn kunnen hier van schrikken als ze haar lippen zien trillen en haar ogen zien glanzen. Hierdoor krijgt ze vaak haar zin.
    Uiterlijk:


    Amanda Seyfried
    Anouk is ongeveer 1 meter 74. Ze is niet heel lang maar wel heel slank. Haar haar draagt ze meestal los, tenzij ze moet spelen dan is het meestal een visgraatvlecht, een staart of een knot. Ze draagt niet veel make up. Alleen wat lippengloss, oogpotlood en mascara. Haar kleding is vaak als schattig te beschouwen; romantische jurkjes, vestjes, haarbandjes en strakke broeken. Heel vaak lichte topjes en shirtjes of truien. Je zal haar nooit betrappen op donkere kleren. Natuurlijk wel eens een donker shirtje maar ze zal nooit helemaal in het zwart gaan.
    Het liefst draagt ze hakken. Daar zweert ze bij. Ze voegen een aantal centimeter aan haar toch al niet zo lange lichaam toe en ze voelt zich hierdoor vrouwelijk. Ze kan er werkelijk alles op doen, rennen, springen, sprinten. Alsof ze leeft op die dingen. Natuurlijk heeft ze ook wel eens gympen of laarzen aan, maar grotendeels zul je haar betrappen op hakken.
    Liz heeft een kleine tatouage aan de binnenkant van haar pols. een ankertje. Dit staat voor hoop maar ook voor het feit dat haar ouders op zee zijn omgekomen...
    Positie en rugnummer: rugnummer nummer 13. Veel mensen denken dat dit ongeluk brengt maar bij Anouk juist niet. Ze is de centrale verdediger (en ook heel misschien, als dat mag, captain)
    Lievelingsvoetballer en club: Lionel Messi. F.C. Barcelona is haar lievelingsclub
    Voorkeur voetballer: Messi!
    Extra informatie: Anouk is opgegroeid in een pleeggezin. Haar ouders zijn omgekomen toen ze nog heel jong was. Ze heeft een oudere pleegbroer, die als een echte broer voor haar is en hij is altijd heel beschermend. Anouk heeft een kleine tattoo met het woordje "Always" op de binnenkant van haar pols, deze heeft voor haar een grote betekenis.
    Verder heeft Anouk de rare gewoonte eerst haar linkerschoen, scheenbeschermer, en kous aan te trekken en dan haar rechterkant.
    Anouk heeft vroeger een relatie gehad met een jongen die haar heeft bedrogen en nu is ze heel voorzichtig met dat soort dingen.
    Ook is ze heel erg snel. Haar conditie is heel goed en ze doet ook aan fitness en da soort dingen om alles een beetje op pijl te houden.
    Tevens kan ze heel goed koken. Ze houdt ervan om mensen uit te nodigen en lekker voor ze te koken. Vroeger wilde ze ook altijd naar de hogere hotelschool
    Mag ik je waarschuwen? Dat je dat nog moet vragen, duh:9~

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:25 ]


    Miep

    IK EIS GOMEZ!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ga zo invullen ben bezig met virus scanner.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Is goed, Lien. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh ik ga Bendtner ook invullen :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mesut schreef:
    (...)

    Sami doet niet mee? Haha je mag hem dan wel als lievelings voetballer gebruiken haha.


    Aaaahhh geen Sami :( Cesc dan? Of Serg?


    ~

    is hij zo ongeveer goed of moet hij nog langer??


    Miep

    Ik neeeem RAMOSSSSS. zo op laptop:9~


    ~

    wormtail schreef:
    is hij zo ongeveer goed of moet hij nog langer??


    Nee hoor, hij is zo goed. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hm, ik ga morgen Torres invullen (: maar nu moet ik echt gaan leren voor mijn mondeling examen van morgen, noooo!


    The truth may be orange!

    Voornaam: Maxime.
    Achternaam: Verhoeven.
    Volledige naam: Maxime Lisbeth Verhoeven.
    Leeftijd en geboortedatum: Tweeëntwintig, verjaart op 18 Juli.
    Karakter: Maxime is een tuttig persoon, ze laat anderen niet snel op haar tenen trappen en als het om familie gaat is ze erg beschermend. Ze weet precies wat ze moet doen om mensen te irriteren en om haar zin door te drammen. Maxime is erg snel jaloers en weet dan niet wat ze moet doen dus wordt ze enorm irritant. Als vriendin is ze een enorme lieve meid en kan je altijd met haar lachen en huilen.
    Uiterlijk:


    Claire Holt.
    Positie en rugnummer: Maxime is een aanvaller, en haar rug nummer is nummer 1O.
    Lievelingsvoetballer en club: Dennis Bergkamp blijft een voorbeeld voor Maxime daarom is ze ook nog eens een enorme fan van Arsenal FC.
    Voorkeur voetballer: Mario Gómez, rug nummer 23 bij Duitsland NT en 33 bij FC Bayern München, net als Maxime ook een aanvaller.
    Team: FC Groningen, daar is de de aanvoerder.
    Extra informatie: Maxime heeft een relatie met Stephan Kampen hij speelt net als Maxime ook voetbal en is geselecteerd voor jong Oranje. Ze heeft een tattoo op haar pols met de naam Lisbeth in sierlijke letters. Lisbeth was de naam van haar oma die haar heel veel hielp met haar voetbal carrière maar helaas een halfjaar terug stierf. Als Maxime scoort denkt ze altijd aan haar oma, zonder haar oma stond ze misschien wel niet op het velt van de Nederlandse Vrouwen voor het EK. Haar ouders zijn gescheiden en Maxime woont zelf in Groningen in een appartement met haar bruine labrador Kees. Ook speelde ze als jong meisje bij het dames team van FC Groningen.
    Mag ik je waarschuwen? Juoh!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:17 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Voornaam: Thara
    Achternaam: van Wijk
    Volledige naam:Thara Lena van Wijk
    Leeftijd en geboortedatum: 22 mei 1989, 23 jaar.
    Karakter:Thara is een vrolijk meisje dat geniet van het leven. Ze heeft veel vrienden en staat altijd voor iedereen klaar. Thara is altijd graag van alles op de hoogte en heeft altijd een duidelijke eigen menig. Ze is niet snel van iets af te brengen als ze wat in haar hoofd heeft. Verder houd Thara erg van gezelligheid. Soms als ze het even heel erg druk heeft en ze het even niet meer aan kan wil ze het liefst alleen zijn.
    Uiterlijk:


    Melissa Molinaro
    Thara heeft een bos lang dik donker bruin haar met grove slagen erin. Die ze het liefst in een losse knot opsteekt.Haar lichaam heeft een mooie exotische kleur, dat komt omdat Thara heel snel bruin word en die kleur ook altijd heel lang vast houd. Verder heeft Thara mooie bruine ogen met lange wimpers. Ze heeft een mooi slank lichaam met lange benen waardoor eigenlijk alle kleren haar altijd geweldig staan. Het liefst van alles draagt ze een strakke jeans met een shirtje en hoge hakken. In haar vrije tijd draagt ze het liefs een trainingsbroek met een hemdje.
    Positie en rugnummer: Middenvelder met rugnummer 6
    Lievelingsvoetballer en club: Sami Khedria. Real Madrid
    Voorkeur voetballer: Sergio Ramos
    Team:AFC Ajax
    Extra informatie: Thara heeft op haar heup 3 sterretjes staan. De betekenis hiervoor zijn haar ouders en broer die zijn omgekomen bij een auto-ongeluk. Verder heeft ze in sierlijke letters haar eigen naam op haar pols staan.
    Mag ik je waarschuwen: Yes please

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:38 ]


    ~