• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.



    • Dit verhaal heb ik al eens geschreven en nu ga ik hem herschrijven. (:
    • Voetballers: Casillas, Torres, Pique, Kaká, Bendtner, Özil, Gomez, Messi, Afellay, Ramos en Ronaldo.
    • Hoofdpersoon: Roos Heesters - keepster van het team.


    Rollen.
    Er zijn dus nu nog tien rollen vrij, voor alle posities die er nog zijn. Alleen de keeper is dus bezet. Het zijn Nederlandse meisjes, dus het liefste gewoon Nederlandse namen. Ook zoek ik verschillende types, dus met uiteenlopende karakters. Alvast bedankt en meerdere rollen per persoon is toegestaan. (:


    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 23 en 30. Niet allemaal de jonkies maken.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden. Dianna Agron is bezet.
    Positie en rugnummer:
    Lievelingsvoetballer en club: Voetballer het liefste van dat lijstje, maar dat hoeft niet te betekenen dat zij dan iets krijgt met die voetballer, kan ook met iemand heel anders zijn. Van Roos is het bijvoorbeeld Casillas.
    Voorkeur voetballer: Kaká is bezet. (:
    Team: Damesteam van bijvoorbeeld Psv, Ajax, NEC etc.
    Extra informatie: Dit is niet verplicht, maar denk aan familie, andere hobby's, relatie, etc.
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    O laat maar Kim heeft Nick al ingevuld :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ben Torres en Pique aan het invullen hoooor. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam: Jade
    Achternaam: Vlietstra
    Volledige naam: Jade Maria Vlietstra
    Leeftijd en geboortedatum: Jade is 25 jaar. Ze is geboren op 11 December 1986.
    Karakter: Jade wordt omschreven als een aardige, vrolijke en optimistische meid. Ze is geliefd als ze verloren hebben omdat zij met haar optimistische opmerkingen de verloren wedstrijd minder pijnlijk maakt. Jade kan ook behoorlijk koppig zijn, vooral als ze een doel voor haar ogen heeft, dan is er niemand die haar van dat idee kan afhalen.
    Uiterlijk:


    Raechel Carpani
    Jade heeft blond krullend haar van haarzelf tot over haar schouders. Ze stijlt haar haren ook graag. Jade gebruikt weinig make-up, enkel oogpotlood en mascara.
    Positie en rugnummer: Jade's lievelingspositie is linksvoor. Ze kan op meerdere posities uit omdat ze tweebenig is. Haar shirtnummer is 11.
    Lievelingsvoetballer en club: Haar lievelingsvoetballer is Ronaldo. Sinds ze Afellay bij het Nederlandse Elftal op de flanken heeft zien spelen, behoort Afellay ook tot haar lievelingsvoetballers. Haar lievelingsclubs zijn Real Madrid en Arsenal.
    Voorkeur voetballer: Ibrahim Afellay
    Team: PSV
    Extra informatie: Jade doet veel aan vrijwilligerswerk. Ze doet veel voor achterstandwijken en ze hoopt ooit eens naar Afrika te gaan om de kinderen daar te helpen.
    Mag ik je waarschuwen? Jazeker

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:16 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ga een beginnetje maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Daaamn ik ben iets vergeten bij het lijstje te zetten, waar ze speelt buiten het Nederlandse team? Ik heb er maar even van gemaakt dat er van iedere club in nederland, zoals Psv, Ajax enzo, ook een damesteam. Dus bij welk team daarvan speelt ze normaal? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Daaamn ik ben iets vergeten bij het lijstje te zetten, waar ze speelt buiten het Nederlandse team? Ik heb er maar even van gemaakt dat er van iedere club in nederland, zoals Psv, Ajax enzo, ook een damesteam. Dus bij welk team daarvan speelt ze normaal? (:


    De rol van mij bij FC Groningen. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    (...)

    De rol van mij bij FC Groningen. C:


    Wil je dat bij je rol zetten? Dan vergeet ik het niet hihi. Maar bedankt! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom maakt bijna iedereen van die jonkies? ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Lana
    Achternaam: Möller
    Volledige naam: Lana Myrthe Möller
    Leeftijd en geboortedatum: 25. Lana is geboren op 21 maart, de eerste lentedag.
    Karakter: De meeste mensen die Lana ook maar een beetje kennen omschrijven haar in één woord: naïef. Lana gelooft echt alles wat je zegt, van het meest flauwe grapje tot de beste acteerprestatie; ze ziet het verschil niet. Door deze naïeviteit lijkt ze dom over te komen maar dat is Lana helemaal niet. Lana heeft op haar zestiende het gymnasium afgerond en is dus zeker geen dom blondje. Ze heeft nu zelfs haar studie psychologie al afgerond en zou hiermee in principe aan de gang kunnen. Lana heeft er een hekel aan als mensen haar dom houden. Ze is het niet en wilt juist alles graag weten. Ze is net een jonge pup: leergierig en nieuwsgierig. Lana is, hoe gek het ook klinkt, gek op leren. Ze heeft haar kennis altijd ze breed mogelijk willen houden en naar haar zeggen blijf je zo jong. Door haar nieuwsgierigheid komt ze ook jong over. Mensen schatten haar dan meestal ook geen vijfentwintig, hoogstens begin twintig.
    Lana heeft een vechtlust waar je u tegen zegt. Zelfs als je in de wedstrijd nog drie minuten over hebt en met 3 - 0 achterstaat gelooft ze er heilig in dat je nog kan winnen. Als een tijger bespringt ze de bal. Lana is echt de jager en de bal is haar prooi. Ook in haar spel wilt ze continue leren. Keer op keer vraagt ze om adviezen en tips voor nieuwe trucjes en dingetjes. Dit heeft vaak irritatie tot gevolg want als iets niet lukt is Lana niet te genieten. Na een verloren wedstrijd al helemaal niet maar na vijf minuten is ze hier overheen en weet ze haar eeuwige positieviteit er weer bovenop te krijgen. Dit heeft juist weer irritaties bij andere tot gevolg want haar excuus is vaak: "De volgende keer beter, gewoon harder trainen." Natuurlijk zit er een kern van waarheid in maar het is niet wat je wilt horen als je net heb verloren.
    Over het algemeen is Lana een lief, naïef meisje maar wanneer er een bal wordt gespeeld kan je maar beter voor deze leeuwin uitkijken.
    Uiterlijk:


    Lana; rechts, Amber; midden en Milou; links.
    Lindsay Ellingson
    Lana heeft lange blonde haren en fel blauwe ogen. Er wordt veel gespeculeerd dat ze nep zijn maar naar Lana’s zeggen zijn ze voor honderd procent van haar. Haar ogen geven haar iets breekbaars, hetzelfde breekbare als in haar karakter. Lana is een lange meid; 180 cm telt haar lichaam in de hoogte, iets waar ze behoorlijk trots op is. Ondanks haar lengte loopt ze nog steeds op high heels. Ze heeft een prachtige witte lach en een mooi slank lichaam, niet al te gespierd maar toch zijn ze wel aanwezig.


    Positie en rugnummer: Lana speelt met nummer 3. Dit nummer heeft ze bewust gekozen. Het staat namelijk voor haar en haar twee drielingzusjes; Milou en Amber. Ze vormen echt een eenheid en ze wilt ze altijd bij haar hebben. Lana speelt aanvallend als aanvaller dit mede door haar lengte waardoor ze veel kan koppen. Dit is dan ook haar specialiteit.
    Team: Lana speelt eigenlijk al vanaf het allereerste begin bij FC twente. Het is echt haar clubje geworden wat raar is voor een Ras Amsterdamse. Sinds Lana een jaar of dertien is ging ze naar FC twente voor een voetbalacademie en ze is er nooit meer weggegaan. Nu er links en rechts wat dingen spelen die haar niet heel er zinnen denkt ze erover om over te stappen naar een andere club maar deze gedachte heeft ze nog niet uitgesproken omdat het qua prestaties wel heel lekker gaat bij Twente.
    Lievelingsvoetballer en club: Haar lievelingsvoetballer blijft altijd de legende Diego Maradonna. Lana heeft enorm veel respect voor deze voormalige aanvaller/middelvelder die jaren lang voor Argentinië uitkwam. Diego heeft ook gespeeld voor Barcelona, Sevilla, Napolli en een aantal Argentijnse clubs.
    Voorkeur voetballer: Cristiano Ronaldo, speler bij Real Madrid FC nummer 7 en spelend voor het Portugese team als nummer 7. Zijn bijnaam is CR7 en is ook aanvaller.
    Extra informatie: Lana is de dochter van een Duitse vader en een Nederlandse moeder. Ze is geboren in Oost-Berlijn maar na de val van de muur is ze meteen verhuisd naar Amsterdam. Ze heeft het dan ook nooit over Duitsland en noemt zichzelf gewoon een ras Amsterdamse. Eerlijk gezegd mag dat ook wel want ze woont al sinds haar vierde in hetzelfde grachtenpand aan de herengracht. Hoewel Lana's ouders ondertussen wel al weer tien jaar zijn gescheiden woont ze daar nog steeds met haar moeder en haar twee zussen waarmee ze deel uitmaakt van een drielingMilou en Amber. Haar vader is na de scheiding terug naar Duitsland verhuisd en ze ziet hem nog maar zelden. Een tijd heeft ze er zelfs over nagedacht om de achternaam van haar moeder aan te nemen maar dit werd haar toch te veel.
    Toen Lana dertien was werd ze gescout voor FC twente. ze heeft hier de voetbalacademie afgemaakt en deed tegelijker tijd het gymnasium. Nu is de vijfentwintig en heeft al vier jaar geleden de universiteit gedag gezegd met papiertje. Sindsdien heeft ze zich helemaal op haar voetbalcarrière gericht.
    Lana heeft sinds haar negentiende hetzelfde vriendje: Milan. Milan en zij wonen sinds drie maanden samen vrijwel naast haar moeders huis namelijk drie huizen verderop. Of het zo'n goed idee was om met Milan samen te wonen weet Lana niet zeker. De man is bijna twaalf jaar ouder dan haar en de spanningen lopen wel redelijk op. Milan wilt namelijk kinderen en ziet liever dat Lana haar eigen praktijk opzet dan achter een balletje aan blijft rennen. Lana wilt dit eigenlijk niet maar is te bang om 'nee' te zeggen daarom blijft ze er overal een beetje omheen draaien. Sowieso wordt het ook niet getollereerd om nee te zeggen door Milan. Het is namelijk niet de eerste keer dat hij haar slaat. Het gebeurt niet dagelijks en Lana heeft er ook niet wekelijks last van maar als de spanningen echt te hoog worden wilt Milan nog wel een losse handjes krijgen of vreemdgaan, een ander ding waar ze hem ook niet op aan durft te spreken.
    Bij hen in huis woont ook Mia, een grote witte pers, een poes dus. Eigenlijk heeft Lana een bloedhekel aan beesten maar met deze 'moet ze maar gewoon leren leven' van Milan. Niet de beste relatie waar je van kunt dromen maar voorlopig blijft ze hier in steken omdat ze simpel weg niet voorzichzelf duft op te komen.
    Naast de voetbal leest ze graag of kijk ze een boek. Ze hoeft dan niet perse mensen om haar heen. Waarom ook wel? Ze werkt al de hele dag samen en wilt ook momenten voor zich alleen. Dan verdiept ze zich in haar eigen gedachtewereld of in die van een boek/film. Heerlijk vindt ze dat.
    [Cameron Diaz, Erin Heatherton en Toni Garrn, Jake Gyllenhaal]
    Mag ik je waarschuwen? Natuurlijk (:


    Ik hoop dat ze zo goed is. Heb je nog opmerkingen hoor ik het graag.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:25 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Voornaam: Roos.
    Achternaam: Heesters.
    Volledige naam: Roosje Elizabeth Heesters. De voornaam van Roos is dus niet Roos, maar Roosje. Roos heeft hier zelf echt een hekel aan en laat zich dus altijd Roos noemen, terwijl haar ouders Roosje nog steeds leuks vinden. Ze vindt het verschrikkelijk.
    Leeftijd en geboortedatum: Roos is zesentwintig jaar oud en geboren op 11 Maart.
    Karakter: Heb ik in mijn hoofd, geen zin om uit te typen.
    Uiterlijk:


    Positie en rugnummer: Roos is de keeper van het team en speelt met het rugnummer 1, wat vrij logisch is.
    Lievelingsvoetballer en club: Roos is een grote fan van de keeper Iker Casillas. Al sinds enkele jaren geleden kijkt ze erg tegen hem op en hoopt om ooit ook zo groot te worden als hij. Ook is Roos een grote fan van Real Madrid.
    Voorkeur voetballer: Kaká.
    Team: Roos is begonnen bij het damesteam van NAC Breda, omdat ze zelf ook uit Breda komt. Nu is ze juist actief bij AZ.

    Dit is even voor mezelf. (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Staat erbij ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mesut schreef:
    Daaamn ik ben iets vergeten bij het lijstje te zetten, waar ze speelt buiten het Nederlandse team? Ik heb er maar even van gemaakt dat er van iedere club in nederland, zoals Psv, Ajax enzo, ook een damesteam. Dus bij welk team daarvan speelt ze normaal? (:


    Ik heb het aangepast: mijn rol speelt bij PSV ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wat heb je nog nodig? (:


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    Wat heb je nog nodig? (:


    Eeeh eigenlijk alles nog wel. (: Kijk maar wie je wil, ik verdeel het later toch pas!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Mischa, dit wordt door de meiden toch vaak afgekort tot Mies.
    Achternaam: de Jong, een veelvoorkomende achternaam in Nederland. Dit is dan ook de rede dat er niet de Jong maar Mischa op haar voetbalshirt staat gegraveerd.
    Volledige naam: Mischa Elouise de Jong. Ze verafschuwt haar tweede naam en zal dan ook nooit toegeven dat dit haar naam is. Ze heeft hem te danken aan haar oma van vaderskant, die de naam Louise draagt, simpel gezegd hebben haar ouders er gewoon een lettertje voor geplakt.
    Leeftijd en geboortedatum: Mischa is achtentwintig jaar oud en is dat net geworden. Ze is geboren in 1984 op een warme dag, de vijftiende van juni.
    Karakter: Mensen die Mischa voor het eerst op het veld zien zullen haar omschrijven als een nogal agressieve jongedame met een grote mond en eigenlijk is dat ergens ook wel waar. Mischa bezit namelijk een zeer kort lontje die al snel af kan gaan, ze is iemand die door commentaar of kritiek al snel chagrijnig of kwaad kan worden en is niet vies van een gevecht. Ze is uitdagend, haalt graag kattenkwaad uit en kan absoluut niet tegen haar verlies. Ze zal altijd proberen haar gelijk te krijgen als dat hierom gaat en is te omschrijven als koppig.
          In eerste instantie kan ze nogal nors overkomen bij mensen, maar als je haar beter leert kennen merk je dat Mischa een leuke en vooral spontane meid is met heel wat humor. Ze is graag bij vrienden in de buurt en kan niet tegen eenzaamheid. Ze is dus sociaal ingesteld en kan goed werken in teamverband. Ze is niet iemand die dingen graag alleen oplost, maar liever met tweeën. Misschien is ze daar ook wel iets te lui voor eigenlijk.
          Mischa is erg tactisch, als het om spellen en uitdagingen aankomt, kan ze namelijk wel serieus zijn. Ze is bijzonder genoeg redelijk geduldig en gul ook. Ze geeft dingen graag weg. Op het gebied van praten is Mischa een echte kletskous, ze is niet iemand die graag luistert en babbelt er vaak overheen. Ze houdt dan ook van aandacht. Tevens is ze niet iemand die snel haar geheimen door vertelt en een echt gesloten boek. Ze houdt er niet van als er roddels door de rondte gaan.
          Ondanks dat Mischa zeer lui is ingesteld en klusjes graag door anderen laat opknappen, is ze wel erg sportief. Ze is zowel een ochtend als avondmens, feest in de avond en komt er weer vroeg in de ochtend uit om te gaan joggen. Ze is een tikkeltje klunzig, struikelt snel over haar eigen benen en niet één van de slimste. Ze vergeet vaak dingen, komt beloftes niet na en doet en zegt dingen voordat ze er logisch bij nadenkt.
    Uiterlijk:


    Ashley Benson
    Mischa is een echte ras Nederlander en misschien valt dat ook wel een beetje op aan haar uiterlijk. Met haar blanke huid die vrijwel altijd verbrand in de zon, lichte sproetjes op haar wangen, blonde haren en blauwe ogen valt ze namelijk niet erg op.
          Mischa haar huid is alles behalve egaal te noemen. Het is dat er op haar gezicht enkel wat sproetjes zitten, maar haar armen zitten vol met moedervlekjes, haar knieën vol met littekens van het vallen en het open krabben van wondjes. Nee, dit is zeker niet iets waar Mischa trots op is. Ze heeft dan ook een hekel aan haar huid. Mischa is een redelijk breed gebouwde dame, ze heeft brede heupen en schouders, redelijk dikke bovenbenen, maar is ondanks dat niet dik te noemen. Tevens heeft Mischa een redelijke lengte, is ze ongeveer 1.76 en kan ze hierdoor mooie kopballen geven. Ze heeft een mooie voorboezem, niet al te groot, gewoon neutraal.
          Mischa heeft een ovaal hoofd, aan de wat bollere kant en wordt omringd met blonde, korte haren. In een rebelse bui heeft ze haar lange blonde haren namelijk afgeknipt. Haar felle blauwe ogen vallen het meeste op aan haar uiterlijk. Deze worden omringd door donkere wimpers, wel erg korte. Mischa heeft al snel een norse blik door haar strakke donkere wenkbrauwen. Hierdoor denken mensen wel eens dat ze haar haren geverfd heeft, maar dit is niet waar. Mischa heeft rechte tanden, te danken aan een beugel perzikkleurige lippen, noch vol, noch dun. Als ze lacht heeft ze kuiltjes in haar wangen. Mischa is best gewoontjes dus.
    Positie en rugnummer: Mischa is laatste man, in eerste instantie wilde ze doorgaan als spits, maar dit is nooit wat geworden. Ze is nogal ruig in het veld en eigenlijk is dat ook nog licht uitgedrukt. Ze is een goede verdedigster, echt een muur te noemen. Haar rugnummer is twee, haar lievelingsgetal, net al gezegd staat er op haar shirt Mischa, in plaats van de Jong.
    Lievelingsvoetballer en club: Mischa heeft geen lievelingsvoetballer, nooit gehad ook. Als het op uiterlijk af moet gaan dan gaat ze volledig voor Fernando Torres en zou ze graag een ontbijtje met hem willen eten, maar ze kijkt niet echt naar een bepaalde speler op. Haar lievelingsclub is Real Madrid. Ook zou ze graag wel eens willen trainen met Gerard Pique.
    Team: Mischa is als een klein meisje begonnen bij de voetbalclub bij haar om de hoek, maar kwam later bij FC Utrecht terecht, de plaats waar ze ook woont. Ze is hierna terecht gekomen bij AZ terecht gekomen, waar ze nu nog steeds met plezier speelt.
    Voorkeur Voetballer: Fernando Torres.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:28 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.