• -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tjah, soms is de beste remedie er meteen (nu) aan beginnen.
    Als je nu terug in bed zou kruipen of niets zou doen, dan komt het helemaal niet meer goed.

    Hoezo moet jij anderen hun taak maken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tja.. Vandaag zal er niets anders op zitten dan blokken, maar ik denk dat je morgen na je proefwerk Economie gewoon maar even een dagje rust moet nemen ;) Dat is misschien slim! Voor je verder gaat met je proefwerken van volgende week;) Gewoon even een dagje niks! Dan kun je ook weer met nieuwe energie aan je schoolwerk beginnen!


    It's never gonna happen, Guys.

    Scandal schreef:
    Tjah, soms is de beste remedie er meteen (nu) aan beginnen.
    Als je nu terug in bed zou kruipen of niets zou doen, dan komt het helemaal niet meer goed.

    Hoezo moet jij anderen hun taak maken?


    Omdat het niet echt nut zou hebben als zij er apart voor naar school toe moeten terwijl ik er toch al heen ga.. alhoewel ik het wel netjes had gevonden als iemand even met mij meegegaan was..

    En ja, ik weet het.. ik moet nog even doorzetten...


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Omdat het niet echt nut zou hebben als zij er apart voor naar school toe moeten terwijl ik er toch al heen ga.. alhoewel ik het wel netjes had gevonden als iemand even met mij meegegaan was..

    En ja, ik weet het.. ik moet nog even doorzetten...

    Even doorheen de zure appel bijten en na je proefwerk kun je misschien iets belonend/verwennend doen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eerder beginnen met je werk..


    I live for the applause, you will die for it.

    Sleipnir schreef:
    Eerder beginnen met je werk..


    God, als ik daar voordeel uit had kunnen halen had ik dat allang gedaan. Geloof me, dit is al gepland. Ik werk iedere dag tot laat door om alles te kunnen verstouwen, en daar zit geen fout in mijn planning..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ken het. Maar je bent er bijna klaar mee, neem iets tegen de hoodfpijn, slaap eventueel een uurtje en geef je dan helemaal voor economie! Niet leuk, maar daarna zul je blij zijn. :') En je dan nog even inzetten voor de proefwerken volgende week, en dan kan je van de vakantie genieten! Nog even doorzetten, het lukt je wel. :')


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik had precies hetzelfde gevoel een week eerder, toen ik midden in de examen-periode zat. Maar toen is mijn titularis tijdens het examen naar me toe gekomen om te zeggen dat ik er veel te moe uit zag en het misschien niet zo serieus moest nemen(maar voor dat examen had ik dan ook mega-hard geleerd). En dat heb ik gedaan en nu zie ik het wel zitten ^^

    Je kan het wel, nog een paar weken en je bent er voor 2 maanden lang vanaf!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nou, ik voel me nu gelukkig ook wel wat voldaner dan vanochtend. Had ook nog een geschiedenis presentatie en die placemat dus. Ik had een 8 op mijn placemat en een 9 op mijn presentatie. En de wiskunde leraar zei tegen mij:

    'Annemiek, relax. Je bent echt geweldig dat je dit gewoon voor anderen doet en ik zie hoe verschrikkelijk hard je werkt. Je krijgt sowieso een goed cijfer, maak je niet druk. Vanmiddag ga jij relaxen. Dan sta je morgen desnoods eerder op; jij verdient gewoon wat rust.'

    En dat ga ik maar even doen dus, gewoon even wat rust. Muziek heerlijk hard aan en even helemaal niets doen. En dan die-hard leren voor economie. En als dat goed gaat nog andere dingen zodat ik het iets rustiger heb in het weekend.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.