• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Hij begon te lachen en trok me naar zich toe. 'Moet je horen wie dat zegt, miss sexy.' glimlacht hij, waarna hij me zoent. Ik bloosde lichtjes en zoende hem terug. 'Jij bent echt lief' zeg ik lief en geef hem een kusjes op zijn neus, waarnaar ik hem meetrek naar de grote zaal om daar te gaan ontbijten.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wow! jullie zijn snel! Waar zitten we nu? ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Iedereen ligt in zijn of haar bed, dus Sarah ook. ^^ De meesten zijn nu aan het ontbijten of slapen nog.]

    Stefano

    Ik nam een paar broodjes en wat water en wachtte totdat Dawn haar eten had en nam daarna plaats met haar. Ik begon te eten, en merkte dat ik rammelde van de honger. Af en toe keek ik ook verliefd naar Dawn, ze was zo leuk.

    Brooke

    'Uugh,' kwam er uit mijn mond waarnaar ik met grote ongenoegen mijn ogen opende. Ik voelde me beroerder dan ooit en zuchtte even. Ik ging dus echt voorlopig mijn bed niet uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Andrew Cole.

    Ik ging weer bij haar zitten aangezien ik niemand kende. "Goed" begon ik, "We weten allebei hoe we echt zijn, wat ons dwarszit en we weten al zeker wanneer we doen hoe we niet echt zijn" somde ik op, "Ik zeg geen woord, en probeer normaal te doen, als jij dat ook doet".

    Sarah

    Ik werd wakker en zag dat Brooke ook net wakker is. 'Goeiemorgen' kreunde ik. Ik had een enorme kater. Direct daarna dacht ik aan gisteren en aan Mia . 'Brooke .' Geen reactie .'Brooke! ' weer geen reactie dus gooide ik maar een schoen naar haar. Yes! Recht op haar kop!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    Net wanneer ik weer bijna in slaap dompelde voelde ik ineens iets hard tegen mijn gezicht aankomen. 'Auw!' riep ik verontwaardigd waarnaar ik de schoen weer terug gooide naar de richting waar het vandaan kwam. 'Waar was dat goed voor?' vroeg ik schor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'Auw! Waar was dat goed voor?' riep Brooke en ze probeerde schoen terug naar me te gooien , maar het ging volledig de andere richting uit 'Ik was het maar!' riep ik al fluisterend. 'Ik vroeg me af hoe het is met Mia. Heb je nog met haar gesproken?' vroeg ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Stef en ik pakken samen wat eten en nemen plaats. Ik zag dat stef begonnen was met eten en af en toe verliefd naar me keek. Ik kijk hem ook verliefd aan en begin met eten. Stefano was zo leuk, gespierd, lief, zorgzaam, hij was gewoon perfect voor mij. Hij begreep me hoe ik me voelde en vond om mij zelf leuk. Mia en hij waren de enigste mensen die mij aardig vonden en met mij wouden omgaan. Ik was blij, maar ik snapte niet waarom ik telkens mij pijn ging doen. Ik keek naar het mes die naast me bord ligt. Ik had weer de neiging en zette het van me af. Misschien straks als ik alleen ben..


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    Ik tilde zwakjes mijn hoofd op en keek even naar Sarah. 'Nee, niet meer gesproken.' zei ik zachtjes waarnaar ik me uitrekte en even kreunde. 'Voel jij je ook zo klote?' vroeg ik aan haar.

    Stefano

    Dawn begon ook met eten en ik keek even naar haar. Ze zag er al een stuk gelukkiger uit dan gisteren, dat was een feit. Ik zag haar daarna ineens staren naar de tafel. 'Is er is?' vroeg ik lichtelijk bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    sarah



    'Voel jij je ook zo klote ?' vroeg Brook. Ja dat voelde ik, want ik heb enorme steken door het afkicken . Ik ben sinds gisteren niet meer alleen geweest dus ik heb niks kunnen spuiten. 'Ja dat komt waarschijnlijk door de kater.' Zeg ik. 'Ken je mijn trucje nog? ' voegde ik eraan toe.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    'Is er iets?' vroeg stef en hoor een lichtelijk bezorgdheid in zijn stem. Ik kijk hem glimlachend aan en schudde mijn hoofd. 'Er is niets, stef. Ben benieuwd welke vakken we allemaal krijgen' zeg ik nadenkend en frons even.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    'Ik ga even rondje lopen ofzo' zei ik tegen Quinn en liep weg. Ik verveelde me nu al en de lessen waren nog niet eens begonnen! Dat moes wat worden als ik les hadden,wedden dat ik het eerste uur in slaap ging vallen.. Ik liep wat door de gangen in de hoop nog iemand tegen te komen waarmee ik gezellig kon praten.

    Brooke

    'Natuurlijk,' lachte ik. Ook al kende ik dat allang. Vroeger deed ik dat ook altijd toen ik nog thuis woonde. 'Zullen we dan zo gelijk even langs de fontein gaan?' vroeg ik aan haar.

    Stefano

    Daar nam ik uiteindelijk genoegen mee, ze zou toch niet liegen tegen mij. Ik vertrouwde haar. 'Ik ook, maar die vakken boeien me niet zoveel,' zei ik waarnaar ik haar onderzoekend aan keek. Zij was het enige wat mij wel boeide.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    'Jup, kom laten we nu gaan. Ik heb toch geen zin om me om te kleden, en ik heb drost! Daarna kunnen we naar de eetzaal gaan om te eten. Want ik barst echt van de honger. Ik wil wel eens weten hoe het ontbijt hier is. ' Op dat moment realiseerde ik me dat het de eerste ochtend was in deze school. 'Hej, Brooke. Het is nog maar de eerste ochtend. Je zou toch zeggen dat we hier al lang zijn? Of ligt dat aan mij?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    'Ik ook, maar die vakken boeien me niet zoveel,' zei stef waarnaar hij me onderzoekend aan kijkt. Ik begin te lachen en kijk hem speels aan. 'Volgens mij heb jij mij strakjes nodig met je huiswerk' zeg ik lachend. Ik was een studiebol en ik kon heel snel leren en huiswerk maken. Ik kreeg bijna overal wel een goede cijfer voor, behalve voor wiskunde daar faalde ik namelijk nogal hard in.


    One Who Travels A Higher Path.