• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

[I'm out, de muizen zijn eindelijk gestopt (= Ik gok een muizenval die ertussen is gekomen xp]

[Going to sleep heb morgen een toets waarvoor ik een voldoende MOET HALEN zal morgen een rooster maken voor de klassen byeee]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

(heey, ik kom vanmiddag wat later. rond een uur of vijf ;).
    x. )

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

XDarkWingsX schreef:
    Dawn Mary Claire:

Hij drukt zijn lichaam tegen de mijne en zoent me teder terug. Ik ga met mijn ene hand door zijn haren en de andere leg ik op zijn borst. Ik beëindig de zoen. 'Ik ben zo blij met jou, stef' zeg ik fluisterend.

Stefano

'Ik ben zo blijf met jou, Stef.' zei Dawn. Ik glimlachte verliefd naar haar. Haar ene hand ging door mijn haren en de andere legde ze op mijn borst. 'Ik ben zo blij met jou, stef.' zei ze fluisterend. 'Ik ben blij met jou, Dawn.' zei ik gemeend. Ze was mijn rots in de branding, het licht in mijn leven. Voor haar zou ik mijn leven verbeteren.

[Ik dacht dus dat ik al gereageerd had. Oh well, blijkbaar begin ik gewoon gek te worden, haha.]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Dawn Mary Claire:

'Ik ben blij met jou, Dawn.' zegt stef gemeend en ik glimlachte gelukkig. 'Ik had nog gisteren toen we naar onze kamers gingen. Even op het bord gekeken' zeg ik glimlachend. 'We zitten samen in de klas, 6C' zeg ik gelukkig en zoen hem op zijn mond, waarnaar ik mijn hand weer onder zijn shirt doe en zachtjes begin te strelen.

(Ach, maakt niet uit hoor! Je wordt niet gek. XD)

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:31 ]

One Who Travels A Higher Path.

[ waarom vind ik dit topic nu pas?]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Stefano

'Wat een geluk,' glimlachte ik waarnaar ik haar stevig tegen mijn lichaam aangedrukt hield. 'Ineens is deze school het beste wat me ooit overkomen is.' zei ik tegen Dawn waarnaar ik me verbeterde. 'Jíj bent het beste wat me ooit overkomen is.'

[Ik ben der weer,iemand die met Austin wil praten?]

Dawn Mary Claire:

'Wat een geluk,' glimlachte hij en hij drukt zijn lichaam tegen de mijne. 'Ineens is deze school het beste wat me ooit overkomen is.' zei hij tegen me, maar verbeterde zichzelf. 'Jíj bent het beste wat me ooit overkomen is.' Ik kijk hem gelukkig aan en zoen hem liefdevol op zijn lippen. Ik duw hem op zijn rug tegen het bed aan, waarnaar ik op hem ga zitten. Ik deed mijn uniform goed en kijk hem glimlachend aan. 'Nou meneertje, jij moet alleen nog aankleden' zeg ik lachend.

Stefano

Ik grinnikte om haar en keek haar uitdagend aan. 'Wat als ik in mijn trainingsbroek ging?' vroeg ik lachend aan haar. 'Zou je dat erg vinden?' vroeg ik terwijl ik haar speels aan keek.

[Kan Brooke niet naar Austin komen ofzo? Ik verveel me:P]

Dawn Mary Claire:

Hij grinnikte en keek me uitdagend aan. 'Wat als ik in mijn trainingsbroek ging?' vraagt lachend aan me. 'Zou je dat erg vinden?' vraagt hij en kijkt me speels aan. Ik lach en streel zijn blote borst. 'Van mij mag je' zeg ik ontdeugend. 'Alleen ik denk dat de school daar niet blij mee zal zijn' zeg ik lachend en kijk hem ook speels aan.

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 12:11 ]

Stefano

Ik lachte en rekte me uit. Ondanks dat het laat geworden was gisteren met Dawn voelde ik me toch uitgerust. Ik had immers niet heel veel rust nodig. 'Als je een moment heb, ga ik even snel douchen.' zei ik tegen haar. Ik liep de douche in en binnen een paar minuten was ik helemaal gedoucht en al, ik had ook mijn school uniform maar aangetrokken. 'Ben klaar.' grijnsde ik naar haar.

Dawn Mary Claire:

Terwijl Stefano aan het douchen was en aan het aankleden. Liep ik naar de spiegel en bekeek mezelf. Ik was goed uitgerust en ik voelde me gelukkig, maar ik gad nog steeds gevoel, dat ik mezelf pijn moest doen. Ik trok mijn kleding recht en deed mijn schattig schoentjes weer aan. Deze keer had ik mijn hoedje niet op en liet mijn haar losjes over mijn schouders hangen. Ik deed mijn mouwen goed, dat niemand mijn littekens kon zien. Vooral niet stef, anders zou hij alleen maar bezorgd om me zijn en ging hij opletten, wat ik elke keer deed. 'Ben klaar.' grijnsde stef naar me en ik kijk hem via de spiegel aan. 'Je bent toch zo sexy met je uniform' grijns ik en draai me om naar hem.

Stefano

Ik begon te lachen en trok haar naar me toe. 'Moet je horen wie dat zegt, miss sexy.' glimlachte ik waarna ik haar zoende. Dawn was een heel erg mooi meisje. Ik snapte niet waarom ze zo gepest werd. Ze was prachtig. Ik vermoed dat ze gepest werd uit jaloezie, omdat ze zo mooi en getalenteerd is.