• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Bradley Alex Fletcher

    Mijn rode sportwagen scheurt het terrein op.
    Ik doe het raampje open en zie een meisje bij een auto staan.
    "Enig idee waar ik mijn bak kan parkeren?" vraag ik nonchalant aan haar als ik voor haar sta met mijn auto.
    Ik woel even met mijn hand door mijn haar en laat mijn blik over haar lichaam glijden.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    BlueRiver schreef:
    [is er een volgorde?][I'am sorry guys, mijn eerste RPG]


    [Nee, er is geen volgorde. Alleen MoccaSins wilde gewoon graag het topic openen.

    Als je character nieuw is, komt diegene aan. Heeft je character al eerder op die school gezeten, is die er al.

    En eens moet iemands eerst keer zijn ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Maddison Claire Hope

    Huilend zat ik in de auto. Hoe konden mijn ouders me dit aandoen? Ik stapte uit toen we, voor mijn gevoel eindelijk,waren aangekomen. Ik tilde mijn koffer uit de auto. "Ik zie je nog wel, toch?" Vroeg ik terwijl ik al wegliep. Ik zwaaidenog even nadat ze ''tuurlijk' had geschreeud. Lachend liep ik naar binnen en keek even om me heen. Het was hier mooi en groot. Ik keek evennaar wat andere leerlingen, allemaal even netjes. Ik keek even verward om me heen enveegde deoverige traanen uit mijn ogen. Waar moest ik zijn?



    Vincent Jasper Trigger

    Lachend stopte ik mijn telefoon in mijn broekzak. Een nieuwe school, alles wasbeter dan mijn oude. Ik pakte mijn koffer aan van mijn vader. ""Gedraag je." Waarschuwde hij me voordat hij wegreed. Ok gedag..... Ik zette voorzichtig tee stappen vooruit. Ik mocht vast wel naar binnen. Ik loop door een grote hal en zoek even naar een plek waar ik me zou kunnen aanmelden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lucas Tom Jones

    De trein stopt, en ik word wakker. Ik ben er. Eigenlijk ben ik er nog niet , want ik moet eerst nog 2 kilometer wandelen. Met mijn rugzak, dat het enige bezit is wat ik meegenomen heb, is heel erg licht. Het is raar om te weten dat ik zo weinig heb. Zo weinig bezittingen heb. Heel mijn appartement is leeg, en nog heb ik maar 1 rugzak bij.
    Uiteindelijk na het wandelen kom ik moe aan. De zon schijnt, en het is lekker warm . Ik kijk op en zie de school. Hij is groot. Waarschijnlijk is mijn kamer groter dan mijn oude appartement.
    Op de parking zacht ik auto's stoppen en andere mensen uitstappen. De meeste zijn, denk ik, jonger dan mij. En ik vraag me af of er wel in hemelsnaam iemand is die even oud is. Maarja, ik kan nergens anders naartoe dus ik zal het hier maar naar mijn zin moeten maken. En ik besluit de school binnen te wandelen. Hier kom ik dan.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliet Sky Parker
    Ze viel me lachend in de armen.
    'Denk jij hetzelfde wat ik denk?' vraag ik met een grijns aan haar. Ik dacht eraan dat dit het laatste jaar was, en dat we daarna weg waren.
    'Nog een jaar,' begon ik mijn zin, nog steeds lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    BlueRiver schreef:
    [is er een volgorde?][I'am sorry guys, mijn eerste RPG]


    (Nee (: )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannah Olivia Parker
    Ik hoor opeens een auto aanscheuren en voel hoe mijn haar een beetje in mijn gezicht word geblazen. "Enig idee waar ik mijn bak kan parkeren?" Vraagt hij opeens, ik kijk hem even aan en schud mijn hoofd "Sorry" zeg ik zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Daniël

    Samen met Ryan loop ik door de enigsins verlaten gangen, het uniform dat we verplicht aan moesten hadden we alleen de broek en het bloes aangetrokken, van de bloes was een stukje van de bovenkant open en om zowel Ryan's als mijn nek hing een ketting, Iets wat inhielt: een ijzeren plaatje met daarin de hele naam graffeerd.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz Jane Parker

    Julliet grijnsde en ik had die vertrouwde lach zo gemist dat ik hem meteen over nam.
    'Denk jij hetzelfde wat ik denk?' ik knikte, waarschijnlijk wel, zoals we vaker deden. Tegelijkertijd klonken onze stemmen door de gang:
    'Nog één jaar!' ik giechelde en trok haar mee naar de leefruimte. Een paar mensen keken verstoord op door ons gejoel, maar toen ze zagen dat wij het waren, leken ze er tevreden mee te zijn.
    'Je moet me alles vertellen wat je hebt gedaan in de vakantie!'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lucas Tom Jones

    Ik wist niet waar ik naar toe moet gaan ,maar ik denk naar de balie, of de inkom of zoiets. Terwijl ik over de parking wandel naar de voordeur zie ik een auto stoppen en een jongen vraagt aan een meisje : 'Enig idee waar ik mijn bak kan parkeren? ' 'Sorry' antwoordt het meisje. Ik wandel er voorbij en zeg glimlachend : 'Hallo' Tegen de jongen en het meisje.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliet Sky Parker
    Ik had Lizz echt gemist, we hadden altijd lol samen. Dachten vaak dezelfde dingen. En we hielden ons niet altijd even goed aan de regels.
    'Dat ga ik ook zeker doen!' zeg ik enthousiast tegen Lizz. Ik zag een paar van vorig jaar ook in de leefruimte zitten. En ik begon met vertellen over mijn verhaal. Hoe ik met mijn broer bergen beklommen had, en ook gekanoëd. En dat ik vooral veel gefeest had. Met een paar jongens nog gezoend. En toen was het wel zo'n beetje.
    'Maar ik heb vooral deze kut school gemist,' besluit ik mijn verhaal. Dan grijns ik naar haar, 'en vertel, wat heb jij gedaan?' Dan bedenk ik me ineens, 'Weet jij of Daniël en Ryan er weer zijn dit jaar? Ik dacht van wel.' maar dan bedenk ik me dat ik naar haar vakantie vroeg. 'Nevermind, vertel over die vakantie van je!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley Alex Fletcher

    Het meisje schud haar hoofd.
    "Sorry." zegt ze zacht.
    Ik rijd een beetje naar achter en parkeer de auto netjes tegen het hek aan.
    "Ik zie zo wel wat ik er mee doe dan." zeg ik tegen het meisje.
    De deur duw ik open en ik pak mijn spullen.
    "Dus, waarom sta jij hier gezellig buiten?" vraag ik met een kleine glimlach.
    Ik draai mijn hoofd als ik iemand hallo hoor zeggen.
    Zeg, ik ben hier een meisje aan het versieren, hoepel op?
    "Hey." zeg ik uiteindelijk en ik draai mijn hoofd weer.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:05 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emma Destiny Grey
    Ik stop mijn zakdoek weg in mijn zak terwijl ik mijn leren koffers oppak. De enige die ik kon vinden op zolder. Ik kijk de trein na terwijl die wegscheurt. Nu begint mijn leven als volwassene, heb ik zo het gevoel.
    Ik ren het station uit, de straat op en zwaai naar een taxichauffeur.
    "River Wood Boarding School, is dat je bekend?", vraag ik aan de knappe man aan het stuur. "Over 10 minuten ben je er, jongedame!", hij antwoord vrolijk. En dan zie ik het, het enorme gebouw. Laat het alsjeblieft meevallen, alsjeblieft!", fluister ik in mezelf. Ik geef de taximan een fooi en stap de oprit op. Er wordt al druk gebabbeld en afscheid genomen, ik ben hier niet alleen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hannah Olivia Parker
    Ik kijk de jongen even aan "Ik wacht tot mijn chauffeur weer terug komt hij zou me aanmelden" zeg ik even en kijk de jongen weer aan "En ik kan dat niet allemaal in me eentje tillen" zeg ik met een kleine glimlach en wijs naar mijn koffers en tassen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lucas Tom Jones

    De jongen en het meisje zijn te druk in gesprek en zien me niet staan dus besluit ik naar binnen te gaan. Daar zie ik een balie , maar er zit niemand achter. Ik besluit om eventjes te wachten. Terwijl ik wacht kijk ik naar het gebouw, het ziet er mooi uit. Dacht ik. Het kan hier wel meevallen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~