• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lizz Jane Parker

    We gingen in de rode tweezit zitten en ik draaide me meteen naar haar om.
    Enthousiast vertelde ze over haar vakantie, die me echt geweldig leek. Bergen beklimmen, kanoën, maar vooral: feesten.
    'Maar ik heb vooral deze kut school gemist. En vertel, wat heb jij gedaan?' Dan lijkt ze zich te bedenken. 'Weet jij of Daniël en Ryan er weer zijn dit jaar? Ik dacht van wel.' er valt even een korte stilte. 'Nevermind, vertel over die vakantie van je!'
    Zo is Julliet, explosief, impulsief en knotsgek! Ik grijns en zeg:
    'Het gebruikelijke, weekje in Italië, weekje in Spanje, Hongarije... Zodra ik thuis ben krijgen mijn ouders de verschrikkelijke behoefte om me overal mee te sleuren. Maarrrr,' ik knipoog naar haar. 'Ik heb niet stil gezeten. En meid, ik zeg het je, van alle jongens zijn de italianen mijn favoriet!' ik lach hard en omhels haar nog eens, uit het niets.
    'Ik ben zo blij dat ik terug ben!'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bradley Alex Fletcher

    "Ik wacht tot mijn chauffeur weer terug komt' hij zou me aanmelden" antwoord ze.
    "En ik kan dat niet allemaal in me eentje tillen" ze wijst naar haar tassen en koffers.
    Ik grijns breed en zet mijn eigen tassen tegen mijn auto aan.
    De grootste koffer pak ik van haar aan en pak ook nog de andere tassen.
    "Komt u mee, Madam?" zeg ik grijnzend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Lucas Tom Jones

    Terwijl ik wacht besluit ik om iets te gaan drinken. Ik heb namelijk veel dorst gekregen van al dat wandelen in de zon. Rustig wandel ik door de gang en kom in een kamer terecht waar 2 meisjes zitten in een rode tweezit. Ze zien er blij uit dat ze terug zijn . 'Goedendag' zeg ik tegen ze. 'Weten jullie waar ik iets kan drinken?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    {@Frodo, Daniël en Ryan zijn half Italiaans (wbw)


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliet Sky Parker
    'Ik ben ook zo blij dat jij weer terug bent,' zeg ik, en omhels haar terug. Normaal was Lizz niet zo van het omhelsen, maar ik vond het niet erg.
    'Italianen zijn inderdaad wel cute altijd. Maar ja, hier lopen ook altijd wel boys die oke zijn.' maar daar had ik nog nooit wat mee gedaan ofzo. 'Weet je, het is echt voorbestemd.' en ik wist dat ze wist dat ik doelde op onze achternamen. Die hetzelfde waren.
    'Ik moet wel zeggen dat ik altij erg honger krijg als ik moet lachen.' zeg ik doodserieus. Maar daarna barst ik weer uit van het lachen,'nee oke, ik heb altijd honger.' en dan sta ik op en trek Lizz overeind, 'Kom, dan gaan we de newbie's verwelkomen. Kijken wat er dit jaar bij zit,' en ik loop de gang op. Dan komt er een jongen de leefruimte in die vraagt waar hij kan drinken. Dan wijs ik achter me,'daar is de koelkast. Aangenaam, ben jij nieuw hier?'

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Emma Grey
    Ik zoek naar een infobalie, en er is er een, maar er zit niemand in de leren bureaustoel die erachter staat. Er staat wel een jongen, die blijkbaar ook wacht op de info-mevrouw. Dus besluit ik maar een gesprek aan te gaan, ik heb toch iemand nodig die me een rondleiding geven kan. "Hallo, ik ben Emma, Emma Destiny Gray, aangenaam", ik kijk de jongen aan. Maar op dat moment draait hij zich om...

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:14 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ik ben dus blijkbaar op 2 plaatsen tegelijk? ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Lizz Jane Parker

    Julliet trok me mee op wat te gaan eten, en ik liep achter haar aan.
    'Weet je wat me trouwens te binnen schiet? Daniël en Ryan, zijn die niet Italiaans?' mijn mondhoeken glijden omhoog. 'Ik denk dat ik mijn doel voor dit schooljaar al gevonden heb... Wie van de 2 wil jij?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannah Olivia Robinson
    Ik zie hoe de jongen zijn eigen bagage laat staan en zomaar mijn koffers en tassen "Dat hoef je echt niet te doen hoor" zeg ik snel ik wou nooit andere mensen met mijn problemen opzadelen maar hij liep al richting de ingang, ik klem mijn handtas wat dichter tegen me aan en maak wat snellere pasjes "Dankje" zeg ik tegen hem en loop samen met hem naar binnen, waar ik de chauffeur tegen kom "Je kamer nummer is 346, hier zijn je sleutels en je uniform ligt klaar" zegt hij snel en loopt weer naar buiten "Succes" zegt hij nog. Ik kijk hem na "Ok op naar kamer 346 dan maar" zeg ik tegen de jongen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    ShallNotPass schreef:
    {@Frodo, Daniël en Ryan zijn half Italiaans (wbw)


    (kijk mijn post (; en @ Fien: doe gewoon verder vanaf de balie, Julliet en ik zijn al weg)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Phootos schreef:
    [Ik ben dus blijkbaar op 2 plaatsen tegelijk? ]


    [heb aanpassinkje gedaan]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    {Who wants to talk to Ryan & Daniël?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Tom Jones

    Ik wou net iets zeggen tegen de 2 meisjes een beetje verderop toen ik een een meisje mijn richting uit zie wandelen. "Hallo, ik ben Emma, Emma Destiny Gray, aangenaam" zegt ze. 'Hallo, Emma, ik ben Lucas, Lucas Tom Jones. ' Zeg ik . Ik zeg met opzet eerst mijn voornam en dan mijn volledige naam omdat zij dat ook deed. 'Ben jij ook nieuw?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:18 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ShallNotPass schreef:
    {Who wants to talk to Ryan & Daniël?}


    (Lizz en Julliet? Ze kennen Ryan & Daniël toch al (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ShallNotPass schreef:
    {Who wants to talk to Ryan & Daniël?}


    Maddison opzich wel


    We've lived in the shadows for far too long.