• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    'Gaan we naar jou huis of de mijne? Of wil je ergens anders naar toe gaan?' vraagt hij terwijl hij me aan kijk. Ik denk even na en haal daarna mijn schouders op. 'Wat jij wilt, Blaine,' glimlach ik. 'Jij mag kiezen.'

    [Maakt niets uit (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij haalt zijn schouders op. 'Wat jij wilt, Blaine,' glimlacht Kurt. 'Jij mag kiezen.' zegt hij dan. Mijn glimlach verdwijnt en ik denk na. Niet na mijn huis, dan moet ik weer het bloed die op de boksbal zit gaan schoonmaken. Ik sla mijn ogen even neer en kijk Kurt dan weer aan. 'Zullen we naar het park gaan? Ik heb wel zin in iets leuks.' zeg ik en kijk hem aan.

    (Oke! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Oké,' glimlach ik. Ik heb ook wel zin om even lekker naar het park te gaan met hem. Ik open mijn auto en gooi de tas op de achterbank en open de deur zodat Blaine kan instappen. Als hij is ingestapt ga ik zelf instappen en rijdt ik naar het park toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Oké,' glimlacht Kurt. Hij opent de auto en ik stap in waarna hij de tas op de achterbank zet en ook gaat instappen. Hij rijdt naar het park toe en onderweg kijk ik naar buiten. Eenmaal aangekomen stappen we samen uit en lopen we naar een boom die een beetje schaduw bied voor de zon. We gaan samen tegen de boom aan zitten en ik glimlach gelukkig. Ik kijk hem aan en zoen kem teder. Scheid aan de rest van de mensen, ik wil van mijn vriend genieten.


    One Who Travels A Higher Path.

    [mijn topics]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt

    Ik glimlach als hij me teder zoent en ik ga bij hem op schoot zitten. Het kan me even niets schelen of mensen ''last'' van ons hebben. Ik druk mijn lippen op de zijne en laat mijn hand door zijn haar gaan en glimlach. 'Dit is veel beter dan dat ziekenhuis.' glimlach ik verliefd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij op mijn schoot gaat zitten en ik druk hem stevig tegen me aan. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en laat zijn hand door mijn haren gaan. Hij glimlacht. 'Dit is veel beter dan dat ziekenhuis.' glimlach Kurt verliefd. Ik glimlach ook. 'Veel beter' fluister ik en kijk hem diep aan en geef nog een kus.

    (Door jou ben ik verslaafd aan het liedje, wat stef zong. XD Ik luister hem nu elke keer achter elkaar! En Dawn is weer zichzelf aan het snijden. :C)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach en wrijf mijn neus tegen ze zijne en kijk hem aan in zijn ogen. Ik voel me gewoon zo gelukkkig. En Blaine is gewoon zo speciaal. Ik hou vreselijk veel van hem.

    [Hihi, het was eigenlijk het eerste liedje wat in me op kwam. (: Arme Dawn :l echt zielig.. Oh btw, zullen we iets laten gebeuren in deze rpg? Ben best wel toe aan drama, alleen weet niks. ^^]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht en wrijft zijn neus tegen de mijne en kijkt me aan. Ik lach en kijk hem ook aan. 'Wat ben je toch leuk, lief, slim, schattig, heerlijk, sexy, aardig, moedig, grappig, vrolijk en prachtig' zeg ik verliefd en kijk hem aan.

    (Ja, en het liedje, maakt mij op dit moment vrolijk. :3 Ja, je kan uiteindelijk, zo doen, dat je haar armen ziet vol met littekens? Hahahah, ja, he. Alleen nu niets meer tussen Klaine, ze hebben wel even goenoeg drama tussen hun. Maar ik weet dan ook niets. :c)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach bescheiden en kijk Blaine weer aan. 'En jij bent dat ook allemaal, maar ook mooi, knap, lekker, stoer, dapper, en oh niet te vergeten van mij.' glimlach ik terwijl ik mijn hoofd laat rusten op zijn borst.

    [Haha, anders kijken we wel. Misschien als Carrotcurls online is en als ze een keer weer naar school gaan kunnen ze Melody tegen komen, die lijkt heel veel op Alexys. ^^ En dat ben ik met je eens, ze moeten nu maar even lekker gelukkig zijn vind ik, haha. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht bescheiden en kijk me weer aan. 'En jij bent dat ook allemaal, maar ook mooi, knap, lekker, stoer, dapper, en oh niet te vergeten van mij.' glimlacht Kurt en legt zijn hoofd op mijn borst. Ik lach en geef een kus op zijn voorhoofd. 'En jij bent ook lekker van mij alleen' zeg ik fluisterend.

    (Inderdaad, hehe. Ja, goed plan. Doen we en dan krijgt Blaine een hartinfarct. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlach en pak de tas die ik meegenomen had uit de auto en nam er een broodje uit. Ik begon al best weer honger te krijgen. En zette de tas bij ons neer, zodat Blaine ook iets kon nemen als hij honger had. 'Ik hoop dat het vanaf nu zo blijft,' zeg ik. Het klonk eigenlijk best wel vaag, misschien moet ik het iets verduidelijken. 'Ik bedoel, we hebben nu al zoveel drama meegemaakt in een paar dagen. Het is nu eindelijk perfect, met jou.' zeg ik.

    [Hahaha, ja inderdaad XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht en pak de tas die hij meegenomen had uit de auto en nam er een broodje uit. Hij zette de tas bij ons neer, zodat ik ook iets kon nemen als ik honger had. 'Ik hoop dat het vanaf nu zo blijft,' zeg Kurt. 'Ik bedoel, we hebben nu al zoveel drama meegemaakt in een paar dagen. Het is nu eindelijk perfect, met jou.' zegt Kurt. Ik glimlach zwakjes en knik. Ik pak ook een broodje en eet hem rustig op. 'Kurt, we hebben inderdaad veel drama meegemaakt in een korte tijd, maar ik beloof je dat vanaf nu niets meer tussen ons komt' zeg ik gemeend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Er komt inderdaad niets meer tussen ons.' zeg ik glimlachend terwijl ik naar de bladeren kijk van de boom. Tussen de bladeren door schijnt de zon zwakjes en het maakt me al vrolijker dan ik al was. Het doet me denken aan een paar dagen geleden toen ik, hij en Quinn tegen een boom aan zaten bij school. Toen hadden Blaine en ik nog niets met elkaar en toen was hij op Quinn. 'Het is vreemd hoe het leven soms loopt.' zucht ik onbewust met een glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Het is vreemd hoe het leven soms loopt.' zucht Kurt en glimlacht. 'Dat is juist het mooie eraan, je weet niet wat er komen gaat en hoe het loopt' zeg ik en kijk ook door de bladeren en sluit mijn ogen. Ik geniet van Kurt en het windje die ons huiden strelen.


    One Who Travels A Higher Path.