• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    James

    'Graag!' zeg ik en ik loop naar hun toe. 'Hoi.' zeg ik tegen het twaalf jarige meisje. 'Hoe gaat het?' Zelf was ik ook 12 en ik zou echt nooit een leeftijdgenoot doden. Ja het was een rare theorie. Ik at het stukje dat Austin mij gegeven had op en ging bij het vuur zitten.

    (ben ff vergeten hoe dat meisje ookal weer heetteXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik ga om het vuur zitten. ' zou ik nog een konijn klaarmaken als we nu met zoveel zijn?' vraag ik aan niemand in het algemeen. Ondertussen haal ik de rugzak al van me rug af.

    (ff huiswerk maken)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    'Zou ik nog een konijn klaarmaken als we nu met zoveel zijn?' vroeg Austin. Ik knikte terwijl hij zijn rugzak van zijn rug haalde. Ik wierp even een blik op Parwinkle. Ze leek zo veel op Primrose, voor wie ik er de heletijd moest zijn met Gale toen Katniss meedeed aan de Hunger Games. Ik deed mijn handen omhoog om ze te warmen aan het vuur. 'Heb je het koud?' vroeg ik aan Parwinkle en ze knikte. 'Kom.' zei ik, ik pakte haar handen en hield ze dichter bij het vuur.


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik pakte het konijn en maakte hem klaar. Daarna hielt ik hem boven het vuur en keek ondertussen naar de andere. Nadat het konijntje klaar was deed ik wat kruiden erover die ik geplukt had en sneed een stukje eraf die ik aan Parwinkle gaf. Ze nam het dankbaar aan en ik sneed voor mezelf ook een stuk af waar ik aan begon te eten. 'Wie wil nog meer?'

    James

    Voorzichtig stak ik mijn hand op. Ik voelde me hier niet welkom. Als of ik hier werd gehaat, net als op school. Omdat ik bij mijn broer woonde. Altijd diezelfde vragen: Waar zijn je ouders? Waarom kookt je broer? En nog veel meer. Ik gaf de waterfles door aan Parwinkle. 'Drink maar wat.' zei ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik glimlachte even naar James en sneed een stuk af. Ik gaf het aan hem en at veder aan mijn eigen stuk. 'Heb je eigenlijk nog bondgenoten ofzo?'vraag ik aan James en kijk hem even vragend aan.

    James

    'Eerst was ik met Syniral.' zei ik nadat ik het stukje dankbaar had aangepakt. 'Het meisje uit mijn district. Ik zei dat ik een val ging zetten en liep weg. Toen kwam ik Nathaniel tegen en hij hielp me. Echt bondgenoten zijn we nooit geweest, want ik sprong uit de boom omdat ik het eten rook. Ik zit niet bij de beroeps omdat 1 ze me te jong vonden en 2 ik wou het niet. Dus technisch gezien heb ik geen bondgenoten.' ik nam een klein hapje van het konijntje. Het smaakte goed. Na wat bessen was dit het eerste wat ik at in de arena.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik knikte even begrijpend. 'Ga je nog terug naar Syniral? of wil je bij mij blijven en misschien hun twee?'vraag ik aan hem. Ik vertrouwde hem wel en hij zou volgens mij een best handige bondgenoot kunnen zijn.

    James

    'Ik ga niet terug naar Syniral. Daarom heb ik ook al mijn spullen meegenomen. En ja, ik wil graag je bondgenoot worden' grijns ik. 'Ik denk alleen dat je niet zoveel met mij kan. Ik kan namelijk alleen speerwerpen en vissen.' Logisch. Ik kwam uit het visdistrict.

    (ik ga doei)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Oke doeg)
    Austin
    'Geeft niet,dat ik al genoeg'zeg ik en grijns even. Alleen speerwerpen en vissen dus. 'Kan je ook niet met messen omgaan dan? anders kan ik het je misschien wel leren'

    James

    'Je kan het altijd proberen om mij het te leren.' zei ik grijnzend. 'In de trainingszaal lukte het namelijk niet.' Ik keek om me heen. Hoe konden ze ons ooit filmen? Ik had nog geen enkele camera gezien. 'Hoe filmen ze ons?' vroeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Dan ga ik het gewoon proberen'zeg ik lachend. Hij vraagt hoe ze ons filmen en ik denk even na. 'Geen idee eigenlijk.'zeg ik en kijk om me heen. Dat had niemand me eigenlijk vertrld.

    Guinevere

    'Overal en nergens.' zei ik zonder iemand aan te kijken. 'Die camera's kunnen overal zijn, in de grond in bomen, ze kunnen zelfs in de lucht zweven.' Ik zag dat Parwinkle haar botjes zat af te kluiven. Er zat echt niks meer aan. 'Hier, neem die van mij maar.' zei ik. 'Nee, het is wel goed.' Ik lachte even. 'Hier.' Ik duwde mijn stukje konijn in haar handen. 'Dankje.' [Haha, ik doe de Rue Katniss scéne *O*]


    how dare you speak of grace

    Austin
    ik grinnik en tik Guinevere aan. Ik wijs naar het konijntje waar je nog wat kan afsnijden en lach even. 'Wil je zelf nog?' vraag ik aan haar.