• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Het lijkt mij ook leuk, maar aangezien ik na de zomer mijn examenjaar in ga, denk ik niet dat ik er genoeg tijd voor ga hebben. Dus helaas!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:57 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik heb me aangemeld (:


    26 - 02 - '16

    Ik twijfel of ik wel geschikt ben als mod.
    Dus ik wacht nog wel even met inschrijven. ^^

    Formulier ingevuld, al denk ik niet dat ik echt veel kans maak ;D


    People change, memory's don't.

    Ik denk dat ik het ga invullen. Tijd ga ik zeker genoeg hebben en ik zal mijn kans dan maar wagen. :Y)
    Veel succes trouwens voor de anderen, er zijn enkele mensen die zich willen aanmelden waarvan ik bijna zeker ben dat die in aanmerking zullen komen! (:

    Neenie schreef:
    Ik denk dat ik het ga invullen. Tijd ga ik zeker genoeg hebben en ik zal mijn kans dan maar wagen. :Y)
    Veel succes trouwens voor de anderen, er zijn enkele mensen die zich willen aanmelden waarvan ik bijna zeker ben dat die in aanmerking zullen komen! (:


    Same here. ^^ heb ook maar een aanmelding ingestuurt. -Volgens mij viel ik twee keer in de herhaling, maar okay.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat ik ook ga invullen (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    'K ga maar een gokje wagen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hier wacht ik al eeuwen op.
    Moderator op Q zijn, wie wil dat nu niet? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    Hier wacht ik al eeuwen op.
    Moderator op Q zijn, wie wil dat nu niet? :3


    Mensen met een angst voor verantwoordelijkheid of veel werk?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Miam schreef:
    Hier wacht ik al eeuwen op.
    Moderator op Q zijn, wie wil dat nu niet? :3


    Is dat sarcastisch? Hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Is dat sarcastisch? Hahahaha.


    Nee, echt niet.
    Die modjes op Q leken mij altijd leuke mensen, en ik heb altijd willen weten hoe het was om zo speciaal te zijn :')
    + ik heb geen leven, en zit altijd op Q, dus dan doen we maar een poging om Q-wereld beter te maken he :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Errin schreef:
    Doet het verleden er eigenlijk toe, want ik heb al eens woorden gehad met een moderator, maar het zou sneu zijn als ik daarvoor niet in aanmerking kom. Meestal zijn het toch misverstanden door te weinig achtergrondinformatie of het verkeerd uiten van je mening.
    Ik wil namelijk echt wel iets terug doen voor deze site.

    Dat kan eens gebeuren, maar dat hoeft geen invloed op je aanmelding te hebben hoor. =) We kijken iedere persoon afzonderlijk na, gaan de situatie na enzovoorts, dus afhankelijk van wat het was, maakt dat niet uit hoor =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik doe het gewoon. We zien wel wat eruit komt :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Miam schreef:
    (...)

    Nee, echt niet.
    Die modjes op Q leken mij altijd leuke mensen, en ik heb altijd willen weten hoe het was om zo speciaal te zijn :')
    + ik heb geen leven, en zit altijd op Q, dus dan doen we maar een poging om Q-wereld beter te maken he :')


    Ah oké dan, successs! (: x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.