• Hoi hoi,

    Ik ben al een tijdje een ander verhaal aan het posten hier, maar dat verhaal heb ik inmiddels afgeschreven en moet alleen nog gepost worden. Daarom wil ik starten met een nieuw verhaal. Ik heb twee verschillende onderwerpen in mijn hoofd en ik vroeg me af wat meer in de trek was hier.

    Verhaal 1

    Zo donker als de nacht
    Mike verliest zijn vriendin net nadat hij zijn middelbare school heeft afgerond. Hij gaat door met studeren en valt eigenlijk in een zwart gat van drank, lol en seks. Dit alles verandert als hij Jess ontmoet, een roodharige schone die alles doet waar ze zin in heeft. Mike wordt smoorverliefd op haar en doet alles om zich voor haar te winnen, maar als hij haar eenmaal heeft blijkt dat Jess een vernietigende werking heeft op alles wat ze aanraakt. Is samen zijn met Jess werkelijk beter dan alleen zijn?



    Verhaal 2
    Spreken is zilver, zwijgen is goud
    Amanda heeft al een paar jaar een relatie met haar vriend Sam. Sam is lief en aardig op de meeste momenten en maakt haar echt gelukkig. Maar als Sam eenmaal kwaad wordt, gaat hij door het lint. Amanda vindt veel verdriet in haar relatie, maar wil Sam eigenlijk niet opgeven. Maar wat als ze iemand tegen komt die net zo lief als Sam lijkt, maar dan zonder woede problemen? Zal ze haar oude gebroken relatie opgeven, voor iets wat misschien een crush blijkt te zijn?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 11:40 ]

    Verhaal 1.


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Verhaal 1.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Verhaal 1. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Overigens, als ik mensen moet waarschuwen als ik begin, wil ik dat met liefde doen :)

    Verhaal 1!


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik vind ze allebei heel erg leuk (; mij mag je trouwens zeker waarschuwen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Unbroken schreef:
    Verhaal 1.


    Believe in yourself.

    Ze spreken me allebei eerlijk gezegd niet zo aan, maar dan maar verhaal 1. (: