• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Hahaha, ja, wat Hanne zegt. En nu heb ik nog steeds wel eens van 'Helluuuup?'
    Maar je bent een team en samen lukt het altijd om de juiste oplossing voor een situatie te vinden! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Unbroken schreef:
    (...)
    Thank you. :3

    Ja ik schreef komende jaar want bij komende tijd denk je miss aan een paar maanden..

    maar je blijft tot je zelf kapt of niks meer doet,, ik ben al bijna 4,5 jaar mod, so =3

    Reepicheep schreef:
    Hahaha, ja, wat Hanne zegt. En nu heb ik nog steeds wel eens van 'Helluuuup?'
    Maar je bent een team en samen lukt het altijd om de juiste oplossing voor een situatie te vinden! (:


    Ben ik daar even blij mee, ik dacht echt: "NOOOO WHAT HAVE I DONE?" want in mijn eentje zou ik het niet redden.

    Maar mensen, ik moet even wat taarten bakken. De plicht roept!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Krull schreef:
    (...)
    Ja ik schreef komende jaar want bij komende tijd denk je miss aan een paar maanden..

    maar je blijft tot je zelf kapt of niks meer doet,, ik ben al bijna 4,5 jaar mod, so =3


    Volgens mij ook meteen de langste?

    Ik ben zo slecht in goede eigenschappen van mezelf benoemen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb mijn gokje gewaagd... Niet geschoten is mis, toch? :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Volgens mij ook meteen de langste?

    Jup

    Trouwens, wordt er gekeken naar je gebruikersnaam? Dan bedoel ik geen vriendjespolitiek hoor, maar ik denk dat veel mensen mij niet zullen kennen op het forum omdat ik gisteren pas voor het eerst écht op het forum keek. Oké dit is echt een slechte omschrijving van wat ik bedoel :$


    People change, memory's don't.

    Ik wist echt niet wat ik in moest vullen :W


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Ik wist echt niet wat ik in moest vullen :W


    Nou, je hebt meer dan een week de tijd. ^^ (Twee weken zelfs, denk ik. Te lui om precies te tellen.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Begin je trouwens al in de vakantie? Want ik denk dat veel mensen dan op vakantie zijn, en dus niet actief zijn.


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Begin je trouwens al in de vakantie? Want ik denk dat veel mensen dan op vakantie zijn, en dus niet actief zijn.

    Ja, je begint al in de vakantie. In de vakantie hebben we toch ook mods nodig? [:

    Gelijk even een kijkje nemen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Unbroken schreef:
    Begin je trouwens al in de vakantie? Want ik denk dat veel mensen dan op vakantie zijn, en dus niet actief zijn.

    Ja, je begint direct als we alle aanmeldingen hebben bekeken en we de nieuwe mods hebben gekozen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Escritura schreef:
    (...)

    Nou, je hebt meer dan een week de tijd. ^^ (Twee weken zelfs, denk ik. Te lui om precies te tellen.)


    Inderdaad 2 weken :]
    Heb het echt zitten tellen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.