• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Rider schreef:
    (Eentje heeft nog nooit gereageerd op één van de topics, dus dat snel reageren lijkt mij sterk, maar ik wacht geduldig. *Gaat verder aan mijn draakje voor KCV*)


    [weet je zo ook welke dat is?:)]


    ~

    [Munther, I think]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jayson

    Ik lach als het kanonschot afgaat en zie dat het de jongen van District 4 is, ik lik het bloed wat over mijn handen is gespoten eraf. Ik kijk omhoog naar Amelia, hoe zou haar bloed smaken? Ook net zo zoet? Of zelfs beter?
    Ik trek de kunai uit zijn arm en pak de andere van de grond waarna ik ze terug stop in de riem, hoewel ik Amelia nu ook makkelijk neer kon halen maar voor nu kan ze nog handig zijn.
    'Het is veilig' zeg ik tegen dr en lach even terwijl ik weer omhoog klim de boom in en weer naast dr ga liggen.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik leg de slaapzak weer over hem heen en zie dat hij onder het bloed zit. 'Hoeveel zijn er nu nog over?' vraag ik. Ik kijk naar de lucht waar het langzaam wat lichter word. Ik beweeg mijn been even heen en weer en bijt op mijn lip omdat het toch nog pijn doet.


    ~

    Clint schreef:
    [Munther, I think]


    [Ja volgens mij ook, nja vermoord die maar dan xD]


    ~

    Harvey Rae Linwood - 9

    Ik knipper met mijn ogen als het felle licht mijn netvlies bereikt. Hoelang lig ik hier nu al te slapen?
    'Hoeveel eeuwen zijn er voorbij gegaan?' mompel ik tegen niemand in het bijzonder. Als ik geen antwoord krijg duw ik mezelf overeind en kijk verdwaasd om me heen. Er is niemand meer hier. Er staan nog een paar spullen van iedereen, en volgens mij komen ze hier nog wel terug, maar zijn ze er op uit gegaan om te jagen of zo. Er zit dus niets anders op dan wachten. Ik grom even. Waarom moet ik wachten? Laat er dan iemand naar me toe komen, op z'n minst. Ik begin levenloos aan wat grassprietjes te plukken en wacht tot er iemand langs komt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ares Lux McKenna, en de user schijnt wel vaker niet te reageren als ik haar gastenboek mag geloven)


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson

    Ik kijk dr even aan 'Als ik de kanonschoten moet geloven dan zijn er nog 12 over met ons meegerekend. Dus dat betekent dat we al op de helft zijn' zeg ik met een lach naar dr.
    'Maak je geen zorgen, het komt wel goed en je been geneest wel' en ik wrijf er even over heen.

    Rider schreef:
    (Ares Lux McKenna, en de user schijnt wel vaker niet te reageren als ik haar gastenboek mag geloven)


    [Inderdaad jaxD. Nja leef je uit zou ik zeggen(flower)]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    'Niet zo hard' zeg ik zacht en bijt op mijn tanden. Ik leg de slaapzak even van me af en bekijk mijn been. 'Ik zal als het licht is jou wonden even weer schoonmaken en opnieuw verbinden' zeg ik en trek de slaapzak tot mijn kin.


    ~

    (Is het nog steeds nacht? Ja toch?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Is het nog steeds nacht? Ja toch?)


    [Ja ik laat het zo licht worden en dan komt er een dikke storm:)]


    ~

    (Oeh, dat is leuk)


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson

    Ik lach even, dr been zal niet zo makkelijk genezen maar wel tot zovere dat ze er morgen weer beter op kan lopen. Mijn wonden daar in tegen zijn meer en deels genezen en littekens geworden, wat die pillen ook waren hebben de wonden meteen gedicht. Ik klim iets hoger in de boom en kijk vanaf de top het oerwoud over, kijkend of er ergens licht brand van een kampvuur.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk naar Jayson die boven in de boom klimt. 'Zie je iets?' vraag ik. Een koud windje gaat door de bomen en bezorgt me een rilling. Ik bedenk me wat we sowieso moeten doen als het licht is. Eten zoeken en die vogel ophalen die Ailith heeft achter gelaten.


    ~